Poradzcie jakie opony zalozyc :(

Data: 2014-06-05 21:24:08
Autor: Fantom
Poradzcie jakie opony zalozyc :(
Mam na rowerze crosowym 28" jakies oponki crosowe continentala. Ogolnie cale mocno klockowane.
Szukam czegos na 90% szosowo/miejskiego i w 10% na utwardzane sciezki lesne. Czyli cos w stylu semi-slicka - ale aby byl szybki.
Przegladnalem Schwalbe i pasuje mi chyba tylko Almotion lub Marathon Racer. Czy to dobre wybory ? Ewentualnie inne propozycje.
Za słaby jestem aby móc sameu wybrać.

Fantom

Data: 2014-06-05 13:31:08
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 5 czerwca 2014 21:24:08 UTC+2 użytkownik Fantom napisał:
[...]

Za s�aby jestem aby m�c sameu wybra�.

Fantom

Nawet slicki Ci beda pasowac. Kazdy Marathon. No OK, moze nie Marathon Winter...

Data: 2014-06-06 06:21:07
Autor: 666
Poradzcie jakie opony zalozyc :(
Jedno z drugim się kłóci (jeśli trafisz na piach lub korzenie).
BTW właśnie na wąskich oponach zaliczyłem bolesny OTB na korzeniu, a tak sobie wyliczałem przejadę - nie przejadę - przejadę - nie przejadę - no i je... .

-- -- -

Data: 2014-06-06 07:44:23
Autor: bans
W dniu 2014-06-05 21:24, Fantom pisze:

Za słaby jestem aby móc sameu wybrać.

Jeśli sam wiesz, że jesteś za słaby to znaczy, że i tak nie zrobi ci różnicy, jakie założysz.

--
bans

Data: 2014-06-06 20:53:16
Autor: ToMasz

http://tinyurl.com/llmrlu4

Data: 2014-06-08 21:34:41
Autor: Wojciech
Poradzcie jakie opony zalozyc :(

Szukam czegos na 90% szosowo/miejskiego i w 10% na utwardzane sciezki
lesne. Czyli cos w stylu semi-slicka - ale aby byl szybki.

Kenda Khan - możliwie wysoki model.
Idealna na suchej nawierzchni. Doskonale trzyma kierunek nawet przy uślizgu,
Na mokrym już gorzej :( jednak i pod tym względem jest to najlepszy s. slick na jakim jeździłem.

Zdecydowanie odradzam tanie "markowe" opony. Ostatnio żonie po roku rozlazł się Shwalbe za 50-60 PLN. Sparciała guma zaczęła pękać a potem powoli odpadać.
Kiedyś Ritchey ZED rozpruł mi się z boku na długości +/- 10cm. Wysoki model Vuelty okazała się niezdatna do jazdy.
Kend miałem już kilka (naście ?) kompletów i bez przygód.

Data: 2014-06-09 11:09:03
Autor: Nuel
W dniu 2014-06-08 21:34, Wojciech pisze:

[...]

Też mam komplet, tania i przyzwoita opona.

K.

Data: 2014-06-09 19:08:19
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2014-06-09 11:09, Nuel pisze:
[...]

Też bym kupił, ale nie ma wersji 26x2,1. A 1,95" wydaje mi się za wąska dla mnie.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Poradzcie jakie opony zalozyc :(