Poradźcie proszę jaki TV 50" ???

Data: 2011-09-21 11:58:53
Autor: Paweł T.
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Witam.

Wiem, że jest to grupa od pecetów i jest szansa, że zostanę ukrzyżowany, ale postanowiłem podjąć takie ryzyko, bo już nie bardzo wiem, gdzie się zwrócić i jestem zdesperowany. Od czasu do czasu tu zaglądając zauważyłem, że jest tu wielu wymiataczy, którzy mogą pomóc rozwiązać dręczący mnie problem i tym samym uwolnić mnie od baby, która codziennie "wywala" mnie od TV/monitora by oglądać jakieś bzdetne seriale.

Potrzebny jest telewizor 50", budżet uzbierany to około 4k. I teraz w necie co innego, w sklepach mówią co innego. Czy ma to być plazma, czy LCD, czy LED? Czytając testy nastawiłem się na jakąś plazmę Panasonica, ale u sprzedawcy usłyszałem, że to shit, bo się wypalają i dużo prądu żrą. LCD lub LED mają już duże kąty widzenia, świetne odwzorowanie barw i ogólnie są super. I jak to jest właściwie? Przy tej przekątnej brać plazmę, czy coś innego? Sprzęt będzie używany w 70% do oglądania TV (sygnał z kablówki, po HDMI, jakieś kanały HD też się znajdą), 29% to odtwarzanie filmów z kompa i może raz na jakiś czas gra też z peceta.

Pomóżcie albo ukrzyżujcie :-)

- Paweł.

Data: 2011-09-21 11:02:03
Autor: kamil
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
On 21/09/2011 10:58, Paweł T. wrote:
[...]

Pytanie trochę OT - po co ludzie wiążą się z upierdliwymi babami oglądającymi całe dnie kretyńskie seriale?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-21 12:15:21
Autor: zbigniew
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 2011-09-21 12:02, kamil pisze:
[...]

a Ty jeszcze kawaler? stawiam w ciemnio, że tak
  i jak nie jesteś gejem to za jakiś czas zrobisz to samo :)

Data: 2011-09-21 11:40:54
Autor: kamil
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
On 21/09/2011 11:15, zbigniew wrote:
[...]

Wręcz przeciwnie, mogę swoją zabrać do kina na coś ciekawego, zamiast płakać w internecie że ogląda plebanię. A i córka przy okazji nie uczy się od małego tępoty.

Pytam całkiem poważnie, bo nie wiem czy owe "a bo moja żona" we wstępach ma być oznaką dojrzałości pytającego, niezwykle zabawnym dowcipem, czy desperackim wołaniem o ratunek zawiedzionego swoim życiem faceta.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-21 12:34:53
Autor: qwerty
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Użytkownik "Paweł T."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5ccgt$bcr$1@news.task.gda.pl...
Potrzebny jest telewizor 50", budżet uzbierany to około 4k. I teraz w necie co innego, w sklepach mówią co innego.

Wciskają to na co mają większą marżę.

Czytając testy nastawiłem się na jakąś plazmę Panasonica, ale u sprzedawcy usłyszałem, że to shit, bo się wypalają i dużo prądu żrą.

Plazmy starej generacji wypalały się. Tak samo jak z poborem energii. Podaje się maksymalny pobór energii. Jak oglądasz zamieć śnieżną na Antarktydzie i wyłączone tryby oszczędzania energii to będzie brał ile jest podane przez producenta. Jeżeli oglądasz murzyna w kopalni pobór energii jest znacznie mniejsza. Przyjmując średnio plazma bierze niewiele więcej energii. Przykład:

PS50B650 - średnie 250W
LE46B650 - średnie 180W
Jak podzielimy przez ilość cali:
250/50 = 5 W/cal
187/46 = 4,07 W/cal.

LCD lub LED mają już duże kąty widzenia, świetne odwzorowanie barw i ogólnie są super.

Nie ma czegoś takiego jak tv led (jest ale koszt jest b. duży, więc go pomijam). To są zwykłe LCD tylko zamiast świetlówek są LED (ale to dalej LCD). Osobiście odradzałbym tv z LED krawędziowym. Jest problem z równomiernym podświetleniem. Dodatkowo LCD potrafią smużyć (dobrze widać na reklamach i dynamicznych scenach w filmach).

[...]

Szukałbym tv, który:
- ma głowicę DVB-C (jak kablówka nie paruje kart z tunerem)
- jak 1 punkt jest spełniony to tv z PVR (lub możliwość jego odblokowania)
- duża moc głośników (przy 50 " raczej daleko będziesz siedział).
- jak ciebie stać wydać 4k zł to nie znajdziesz parę zł na energię elektryczną?
- jak masz tależ sat to możesz szukać też z dvb-s2 (zawsze to dodatkowo kanały FTA z satelity)

Nie ma znaczenia co kupisz - lg, samsung, panas - w większości bebechy są takie same (różnią się oprogramowaniem).
Osobiście skusiłbym się na plazmę jeżeli miałoby stać na stoliczku, a jak wieszać to LCD z podświetleniem LED (ale nie krawędziowym).

Data: 2011-09-21 15:30:22
Autor: Paweł T.
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Wielkie dzięki wszystkim za wszelkie informacje związane z moim pytaniem.

- Paweł.

Data: 2011-09-21 15:41:25
Autor: marfi
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j5ceii$il1$1inews.gazeta.pl...
Osobiście skusiłbym się na plazmę jeżeli miałoby stać na stoliczku, a jak wieszać to LCD z podświetleniem LED (ale nie krawędziowym).

  Plazma, Panasonic a reszta niech się pluje :)

--
marfi

Data: 2011-09-25 20:09:17
Autor: Jawi
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 2011-09-21 15:41, marfi pisze:
Plazma, Panasonic a reszta niech się pluje :)

bo?

Data: 2011-09-21 21:38:45
Autor: m4rkiz
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
qwerty wrote:
Osobiście skusiłbym się na plazmę jeżeli miałoby stać na stoliczku, a jak
wieszać to LCD z podświetleniem LED (ale nie krawędziowym).

niezbyt zalapalem dlaczego?

Data: 2011-09-22 09:02:18
Autor: qwerty
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Użytkownik "m4rkiz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5di0m$5bb$1@dont-email.me...
niezbyt zalapalem dlaczego?

Pomyśl. Skoro LEDy są tylko wzdłuż krawędzi ekranu i przez to mają nierównomierne podświetlenie (najciemniej jest na środku obrazu). Możesz zapomnieć o głębi kolorów. Full LED jest droższy i grubszy i przez to ludzie go nie kupują (kupując chłam).
http://vimeo.com/6193227

Data: 2011-09-23 22:59:07
Autor: m4rkiz
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
qwerty wrote:
[...]

chodzilo mi o to:

Osobiście skusiłbym się na plazmę jeżeli miałoby stać na stoliczku, a jak
wieszać to LCD z podświetleniem LED

wady podswietlenia krawedziowego znam, nie lapie tylko czemu stawiac chcesz
jedno a wieszac drugie :)

Data: 2011-09-24 00:53:16
Autor: Tom01
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 23.09.2011 23:59, m4rkiz pisze:
wady podswietlenia krawedziowego znam, nie lapie tylko czemu stawiac chcesz
jedno a wieszac drugie :)

Może dlatego, że podświetlane krawędziowo są cieńsze?

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

Data: 2011-09-24 10:10:20
Autor: qwerty
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Użytkownik "m4rkiz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5ivfe$543$1@dont-email.me...
[...]

Plazma waży parę kg więcej. Tylko dlatego (łatwiej zamontować na ścianie).

Data: 2011-09-24 13:54:08
Autor: m4rkiz
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:j5k37h$993$1inews.gazeta.pl...
Plazma waży parę kg więcej. Tylko dlatego (łatwiej zamontować na ścianie).

dzieki, nie zwrocilem nigdy uwagi na ta roznice

Data: 2011-09-25 20:12:42
Autor: Jawi
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 2011-09-21 12:34, qwerty pisze:
- duża moc głośników (przy 50 " raczej daleko będziesz siedział).

Rozumiem, że te 50' to na pasie zieleni między pasami ruchu będzie używane :)

Data: 2011-09-21 12:35:45
Autor: Paweł B.
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 2011-09-21 11:58, Paweł T. pisze:

Pomóżcie albo ukrzyżujcie :-)

Ogólnie to nikt za Ciebie decyzji nie podejmie. Niestety. Poza tym takie pytania są męczące, zwłaszcza na grupie, gdzie ludzie pasjonują się raczej sprzętem komputerowym.

Ja mogę polecić adres www:
http://www.hdtv.com.pl/forum/index.php

Zaloguj się, czytaj, pytaj i jeszcze raz czytaj.

Na sprzedawcach ze sklepów w ogóle nie polegaj - niestety często są to ludzie z łapanki, na dodatek zatrudniani z dość sporą rotacją.
Sam ostatnio natknąłem się na kobietę w salonie gsm która tłumaczyła koledze, że baterię ma sformatować [sic!] ładując ją najlepiej przez kilkanaście godzin.

Wracając do tematu - ja mam plazmę Panasonica 42 cale i sobie chwalę. Prądożerność telewizorów plazmowych to trochę mit. Czasy wypalających się ekranów też minęły... O wszystkim poczytasz w sieci:

http://tinyurl.com/44mw8ba

4 tysiące pln to sporo pieniędzy, więc warto posiedzieć 1-2 wieczory i poczytać konkretne recenzje - jakiś obraz na pewno sobie wykreujesz.

Powodzenia.

--
Paweł B.
botul.pl

Data: 2011-09-22 00:01:08
Autor: Gil
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???

""Paweł B."" <botul1979@wp.pl> wrote in message news:j5cem2$isi$1inews.gazeta.pl...

Wracając do tematu - ja mam plazmę Panasonica 42 cale i sobie chwalę.

Ja też mam tą plazmę i sobie wcale nie chwale.
Na ogół dyskutuje sie o czerni. Jaka jest czerń czy smolista czy nie, czy nie srebrzy?
A pomija się, że w tych tańszych plazmach Panasonika w ogóle nie ma bieli. Jest szarość.
Co powoduje, że obraz nie ma należytego kontrastu.
Można kupić 42 cale Panasonica za 1600 zł ale szału nie nalezy sie spodziewać.

Data: 2011-09-22 00:20:20
Autor: Padre
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
A pomija się, że w tych tańszych plazmach Panasonika w ogóle nie ma
bieli. Jest szarość.

Czerń to brak światła i do niego się dąży a biel to pojęcie względne jaka ma być biel ekranu - jak białej kartki leżącej na słońcu w południe, taką mają ekrany na stadionach żeby można je było oglądać w pełnym słońcu.
Rożnica między bielą a szarością to przecież tylko poziom jasności, rozumiem że w zacienionym pokoju białe elementy na obrazie mają dla Ciebie za mała jasność? Mój nawet w jasny dzień nie jest ustawiony na maksimum, może należysz do ludzi którzy lubią bardzo jasny obraz?
Mój ojciec po zakupie nowego telewizora jak znalazł presety obrazu zaraz ustawił najjaśniejszy i dziwił się po co są te pozostałe :)

Data: 2011-09-22 00:32:20
Autor: Gil
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???

"Padre" <Padre@no.net> wrote in message news:j5dnv5$6qf$1news.onet.pl...
[...]

Zgadzam się, że biel to najjaśniejsza z barw. Problem z tym, że LCDki oddaja lepiej tę różnice.
Ja po uzytkowaniu plazmy nie jestem jej specjalnym zwolennikiem. Uważam, że dobre TV LCD/LED sa juz lepsze tylko kosztuja 2 x tyle.
Albo więcej.

Data: 2011-09-22 00:47:20
Autor: Tom01
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 22.09.2011 00:32, Gil pisze:
Zgadzam się, że biel to najjaśniejsza z barw. Problem z tym, że LCDki
oddaja lepiej tę różnice.

Bo są jaśniejsze, ew łatwiej na nich uzyskać wysoką jasność. Tylko w 90% przypadków jest to niepotrzebne, a nawet niepożądane.

Data: 2011-09-22 09:04:11
Autor: qwerty
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Użytkownik "Gil"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5dmrg$3tn$1@news.onet.pl...
[...]

A chociaż kalibrowałeś, czy włączyłeś domyślną konfigurację i narzekasz?

Data: 2011-09-21 15:42:47
Autor: Tom01
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 21.09.2011 11:58, Paweł T. pisze:
Czytając testy nastawiłem się na jakąś plazmę Panasonica,

I bardzo słusznie. Plazma jest najbardziej podobna do kineskopu i znacznie lepiej nadaje sie na telewizor.

ale u sprzedawcy usłyszałem, że to shit, bo się wypalają i dużo prądu

Bzdury.

LCD lub LED mają już duże kąty widzenia, świetne odwzorowanie barw
i ogólnie są super.

Jeszcze większe bzdury.

Data: 2011-09-21 16:03:17
Autor: Vituniu
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
ale u sprzedawcy usłyszałem, że to shit, bo się wypalają
Bzdury.

Czyzby jakis dramatyczny postep technologiczny nastapil w tej materii w
ciagu ostatniego roku czy dwoch?
http://news.cnet.com/8301-17938_105-10437896-1.html?tag=mncol

Generalnie - nie jestem przeciw "plazmom", maja sporo zalet.
Ale specyfike tej technologii i jej wady lepiej znac _przed_ zakupem.

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-09-21 16:53:19
Autor: Tom01
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 21.09.2011 16:03, Vituniu pisze:
Czyzby jakis dramatyczny postep technologiczny nastapil w tej materii w
ciagu ostatniego roku czy dwoch?

Problem trwałego utrwalania się obrazu dotyczył plazm sprzed wielu lat. W plazmach produkowanych 2-4 lata wstecz utrwalanie nie było już problemem, aczkowlwiek stałe elementy potrafiły się na krótki czas zachować. Po pewnym czasie jednak plazma wracała do normy. W obecnie produkowanych plazmach, to od ok 2 lat problem już nie istnieje. Jeśli pojawia się jakiś powidok, to tak jak w kineskopie, po krótkim czasie znika.

> Generalnie - nie jestem przeciw "plazmom", maja sporo zalet.
> Ale specyfike tej technologii i jej wady lepiej znac _przed_ zakupem.

Zalety plazm są dokładnie tam gdzie są wymagania stawiane przed telewizorem. Dobra regulacja jaskrawości, dobra czerń, nierważliwość na kąt patrzenia, zero filoletów i srebrzenia, duża odporność na sygnał w nienaturalnej rozdzielczości. Miażdżącą przewagę plazmy nad LCD widać w typowych warunkach eksploatacji telewizora tj w domku, wieczorem. W silnie oświetlonym sklepie przewagi nikną, więc sprzedawcom łatwiej wciskać dziadowskie LCD, na których w tych samych warunkach prawie nie widać wad.

Data: 2011-09-22 01:57:53
Autor: Paweł T.
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
A czy mógłbym liczyć na jakieś konkretne modele Panasonica, z ceną oscylującą wokół tych 4k? Czy w tym przedziale cenowym znajdzie się jakiś model z możliwością nagrywania?

Jeszcze raz dzięki za wszelkie fachowe porady, dzięki nim nie będę słuchać sprzedawców i mam nadzieję dokonam dobrego wyboru. :)

- Paweł.

Data: 2011-09-22 09:25:22
Autor: Mirek Ptak
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Dnia 2011-09-22 01:57,  *Paweł T.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
A czy mógłbym liczyć na jakieś konkretne modele Panasonica, z ceną
oscylującą wokół tych 4k? Czy w tym przedziale cenowym znajdzie się
jakiś model z możliwością nagrywania?

Bodaj seria G30 - 50 cali kupisz za mniej niż 4 tyś.
http://www.ceneo.pl/;01511541390-10.htm

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-09-22 11:59:05
Autor: Tom01
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 22.09.2011 01:57, Paweł T. pisze:
A czy mógłbym liczyć na jakieś konkretne modele Panasonica, z ceną
oscylującą wokół tych 4k? Czy w tym przedziale cenowym znajdzie się
jakiś model z możliwością nagrywania?

W zasadzie dowolne ze wskazaniem, że im droższe tym trochę lepsze i z większą ilościa bajerów.

Data: 2011-09-22 08:18:52
Autor: Vituniu
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Problem trwałego utrwalania się obrazu dotyczył plazm sprzed wielu lat.

To tez ja nie pisze o "duchach" a o czerni migrujacej z czasem
w kierunku szarosci. A to najwyrazniej dotyczy modeli sprzed
dwoch lat. Pytanie moje brzmi: czy nowszych takze?

Zalety plazm są dokładnie tam gdzie są wymagania stawiane
przed telewizorem. (...)

Zgadzam sie w calej rozciaglosci.

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2011-09-22 11:59:43
Autor: Tom01
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 22.09.2011 08:18, Vituniu pisze:
Pytanie moje brzmi: czy nowszych takze?

Wg moich obserwacji zdecydowanie nie.

Data: 2011-09-21 23:50:04
Autor: Padre
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 2011-09-21 15:42, Tom01 pisze:
[...]

Ja bym to ujął tak: od 42" wzwyż LCD dorównujący jakością obrazu plazmie kosztuje 2,5 raza drożej. Decyzje podejmuje kupujący.
Poniżej 42" kupujący zasługuje na współczucie albowiem nie wie co czyni...

Data: 2011-09-22 00:48:48
Autor: Tom01
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 21.09.2011 23:50, Padre pisze:
Ja bym to ujął tak: od 42" wzwyż LCD dorównujący jakością obrazu plazmie
kosztuje 2,5 raza drożej. Decyzje podejmuje kupujący.
Poniżej 42" kupujący zasługuje na współczucie albowiem nie wie co czyni...

Nigdy w życiu LCD nie dorówna plazmie w zastosowaniach TV. Telewizja to taka specyficzna dziedzina, że ekran ze stale wyświetlanymi pikselami, brakiem czerni i kiepskimi kątami się po prostu nie nadaje.

Data: 2011-09-21 22:50:50
Autor: PiteR
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Paweł T. pisze tak:

Potrzebny jest telewizor 50", budżet uzbierany to około 4k.

Jeśli nie przeszkadza Ci że wyłączona plazma ma jasny ekran jak stary polkolor piaseczno to możesz wyhaczyć niezłą okazję. Widziałem np w Realu 50 cali za 2600zł

Jeśli masz zamiar używać tv jako monitor do pc czy laptopa to pamietaj że im wiecej cali tym lepiej bo literki są większe.

Zwróc uwagę na menu i pilota. Bo idiotyczne potrafi zatruć życie a debili wśród projektantów softu coraz wiecej. Wielkie F żondzi.

--
Piotr

Data: 2011-09-21 23:47:46
Autor: Tom01
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 21.09.2011 22:50, PiteR pisze:
Jeśli nie przeszkadza Ci że wyłączona plazma ma jasny ekran jak stary
polkolor piaseczno

A co ma kolor WYŁĄCZONEGO ekranu do użytkowania? Pamięta Pan, że niektóre kineskopy miały ekran wręcz jasno-szary? Nie przeszkadza to zupełnie w uzyskaniu poprawnej czerni w typowych warunkach w jakich używa się telewizora. Plazma ma tą właściwość, że jej ekran jesli ma wyświetlać czerń, praktycznie nie świeci, poza minimalnym wzbudzeniem, a LCD świeci i to konkretnie.

Data: 2011-09-22 00:08:45
Autor: Padre
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???

[...]

Mam od 2 lat plazmę Panasonica 42" kupioną za 2400 czyli z dolnej półki, czerń w mocno zaciemnionym pokoju podczas ciemnych scen jest niestety mało czarna, nawet z czasem jeszcze zjaśniała o czym pisze wielu użytkowników. Nie zmienia to faktu że LCD w podobnej cenie to masakra pod tym względem. Druga rzecz to szyba, w moim ma doskonały antyrefleks ale w kolejnych modelach w tych tańszych, zakładano zwykłą szybę która w nocy zamienia się w lustro. Problem wypalania nie istnieje, logo najczęściej oglądanej stacji można znaleźć wyłącznie na całkowicie czarnym ekranie jeśli się wie czego się szuka i długo się przygląda z pół metra, kineskopy wypalały się bardziej.

Jeśli ktoś ma bardzo widny pokój i preferuje oglądanie telewizji w słoneczne południe to lepszym wyborem będzie LCD, na wieczorne seanse plazma nie ma konkurencji.

Data: 2011-09-27 11:25:42
Autor: Qbab
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 9/22/11 12:08 AM, Padre pisze:

[...]

to masz chyba zle ustawiony.

Qbab

Data: 2011-09-22 07:58:45
Autor: PiteR
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Tom01 pisze tak:

A co ma kolor WYŁĄCZONEGO ekranu do użytkowania? Pamięta Pan, że niektóre kineskopy miały ekran wręcz jasno-szary?

mnie to przeszkadza, brzydko wygląda w pokoju, taki kaprys i nie Pan ;)
z panami to ma elektroda.pl

Plazma ma tą właściwość, że jej ekran jesli ma wyświetlać czerń,
praktycznie nie świeci, poza minimalnym wzbudzeniem, a LCD świeci
i to konkretnie.

nigdzie nie pisałem że nie ;)

--
Piotr

Data: 2011-09-22 15:37:13
Autor: RemeK
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Dnia Wed, 21 Sep 2011 11:58:53 +0200, Paweł T. napisał(a):

Pomóşcie albo ukrzyşujcie :-)

Ja akurat jestem tuz przed zakupem Pana Slonika TX-P50G30E - wyglada chyba
najciekawiej na dzien dzisiejszy ze stosunkiem cena/mozliwosci, poza tym
lubie te marke.

--
pozdro
RemeK

Data: 2011-09-22 23:49:45
Autor: Paweł T.
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???

Ja akurat jestem tuz przed zakupem Pana Slonika TX-P50G30E - wyglada chyba
najciekawiej na dzien dzisiejszy ze stosunkiem cena/mozliwosci, poza tym
lubie te marke.

Nie boisz się, że będzie buczał? Czytam pełno komentarzy, że Panasonic lubi wydawać różne dźwięki i trochę się obawiam, czy przypadkiem podczas nocnego oglądania TV nie będzie to zbyt wkurzające.

- Paweł.

Data: 2011-09-22 23:58:04
Autor: RemeK
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Dnia Thu, 22 Sep 2011 23:49:45 +0200, Paweł T. napisał(a):

[...]

Do nocnego ogladania to mam projektor ;-)
A zdania co do buczenia tez widzialem, ale sa podzielone, moze zalezy od
wrazliwosci na takie rzeczy, moja jest dosc niska. Mam np. player Xtreamer
Pro i w nim dosc glosno napieprza wentylatorek 4cm, ale gdy sie "oswoi" to
przestaje przeszkadzac. Projektor wiszacy nad glowa tez nie jest milczkiem.
Jesli nie jestes przewrazliwiony na tym punkcie to mysle, ze problemu nie
bedzie. Ja sie w kazdym razie nie martwie :-)

--
pozdro
RemeK

Data: 2011-09-23 02:26:40
Autor: Tom01
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
W dniu 22.09.2011 23:49, Paweł T. pisze:
Nie boisz się, że będzie buczał? Czytam pełno komentarzy, że Panasonic
lubi wydawać różne dźwięki i trochę się obawiam, czy przypadkiem podczas
nocnego oglądania TV nie będzie to zbyt wkurzające.

Być może w jakichś modelach są wiatraki, ale z tych 50-tek jakie widziałem (parę tego było) wszystkie były bezgłośne.

Data: 2011-09-23 03:57:08
Autor: Paweł T.
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Być może w jakichś modelach są wiatraki, ale z tych 50-tek jakie widziałem (parę tego było) wszystkie były bezgłośne.

Dziwne dźwięki pojawiały się szczególnie na jasnych scenach, może pochodziły z zasilacza. Podobno efekt mógł powstawać po pewnym czasie, zdarzały się nowe telewizory nie mające tej "wady".

Tymczasem pod wpływem Waszych rad coraz bardziej przekonuję się do tej marki. Teraz pozostaje jednie poszukać czegoś, co będzie potrafiło nagrać jakąś audycję TV. W tym przedziale cenowym znajdę coś z taką możliwością, czy już za dużo wymagam?

Pozdrawiam

- Paweł.

Data: 2011-09-23 08:16:38
Autor: Mirek Ptak
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???
Dnia 2011-09-23 03:57,  *Paweł T.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

No już pisałem seria G30 umożliwia nagrywanie na zewnętrznym dysku USB - z tego co wiem tylko z DVB-T/C (podobnie jak inne TV z nagrywaniem na rynku).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-09-23 11:18:01
Autor: Marcin G.
Poradźcie proszę jaki TV 50" ???

Użytkownik "Paweł T." <murzynek3@wp.pl> napisał w wiadomości news:j5gp1f$r5a$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie wiem czy jest się o co bić. Czytałem, że nagrania z telewizora można odtworzyć tylko na tym samym egzemplarzu. Jeżeli zależy Ci na tej funkcji to się upewnij jak jest w przypadku tego modelu.

Marcin G.

Poradźcie proszę jaki TV 50" ???