Poranna sraczka antyklerykalow

Data: 2010-01-28 09:54:12
Autor: .heÂŽsk.
Poranna sraczka antyklerykalow

powstawalo to to, siusiu i kupki nie zrobilo, a juz wzielo sie do obsrywania czarnych. to juz jakas mania!

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-28 10:32:49
Autor: sofu

Użytkownik ".heRsk." <jokebigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości

powstawalo to to, siusiu i kupki nie zrobilo, a juz
wzielo sie do obsrywania czarnych. to juz jakas mania!

--

Jakos to dziwnie nie zauważa, że czarne wstalo jeszcze wczesniej i obsrało
liste dokladnie bełkotem  kotabasów, jak zwykle zapominajac, że to nie jest

Data: 2010-01-28 10:39:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

  zamknij sie przyglupie!

  ar

Data: 2010-01-28 10:46:16
Autor: sofu
Poranna sraczka antyklerykalow

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:7ec35$4b615b3b$54702a04$5612news.chello.at...

> [...]
jest
> lista religijna. Czyzby chorowało na widzenie wybiórcze?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A, witamy parówe.
Ty pewnie od nocy sie produkujesz czarna kanalio?
Na zmywaku cie nie oszczedzaja to tutaj sobie folgujesz.......

Data: 2010-01-28 10:47:33
Autor: .heÂŽsk.
On Thu, 28 Jan 2010 10:32:49 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

Jakos to dziwnie nie zauważa, że czarne wstalo jeszcze wczesniej i obsrało
liste dokladnie bełkotem  kotabasów, jak zwykle zapominajac, że to nie jest
lista religijna. Czyzby chorowało na widzenie wybiórcze?

 jezeli grzesiuz to katabas to masz racje ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-28 10:56:36
Autor: mkarwan
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjrlg9$9kr$1node1.news.atman.pl...
Jakos to dziwnie nie zauważa, że czarne wstalo jeszcze wczesniej i obsrało
liste dokladnie bełkotem  kotabasów, jak zwykle zapominajac, że to nie jest
lista religijna. Czyzby chorowało na widzenie wybiórcze?

Ranne są cztery posty dwóch spamerów Grzegorza. Z i Kałeckiego.
O czym więc pisałeś?

Data: 2010-01-28 11:01:36
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 28 Jan 2010 10:56:36 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

To już nie tylko wątki ale i nowe posty poddawać chcecie reglamentacji,
Urwan?

Data: 2010-01-28 11:11:38
Autor: sofu

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lista religijna. Czyzby chorowało na widzenie wybiórcze?

Ranne są cztery posty dwóch spamerów Grzegorza. Z i Kałeckiego.

-- -- -- -- -- -- -- -

Tak ogolnie o zjawisku wybiórczego widzenia. Na ogół widzi sie to co sie
chce widziec
Ja widze u siebie tylko jeden post Grzesia dzisiaj: "Urwany z PO" z 7:37
Za to wczoraj był "koncert" i Grzesia i ABC.

sofu

Data: 2010-01-28 11:37:06
Autor: mkarwan
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hjrnp3$a47$1node1.news.atman.pl...
> [...]

Ja widze u siebie tylko jeden post Grzesia dzisiaj: "Urwany z PO" z 7:37
Za to wczoraj był "koncert" i Grzesia i ABC.

Nie tylko, co widać to w zestawieniu za dzień wczorajszy.
Napisałeś "czarne wstalo jeszcze wczesniej i obsrało liste dokladnie bełkotem  kotabasów".
Co miałeś na myśli pisząc to?

Data: 2010-01-28 12:11:31
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]
>
> Nie tylko, co widać to w zestawieniu za dzień wczorajszy.
> Napisałeś "czarne wstalo jeszcze wczesniej i obsrało liste dokladnie

Wczorajszy dzien z ABC na czele. Policz jego nowe watki. To nie sa jego
mysli tylko cytuje to co ktos wyprodukował.
U mnie na kompie, to byl prawie  jeden ciag postow ABC, a w daty pisania
sie
nie wpatruje.
Reszta to figura polemiczno- reotryczna z adrersarzem. Dla mnie to co
cytuje
ABC jest nieznosnym bełkotem takim samym jak cytowanie wypocin czerwonych
klasyków w rodzaju Stalina. Tego na tej liście w ogóle nie powinno być!

sofu

   Podobnie jak nie powinno byc na niej sofu i innych parszywych cenzorow.

   AR

Data: 2010-01-28 12:21:00
Autor: sofu
Poranna sraczka antyklerykalow

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:2cae1$4b6170e5$54702a04$7440news.chello.at...

> [...]
>

> sofu

   Podobnie jak nie powinno byc na niej sofu i innych parszywych cenzorow.

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Pocaluj mne w dupe!
Ja tu bylem gdy ty jeszcze na gówno mówiles papu.

sofu

Data: 2010-01-28 12:28:57
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]
>-- -- -- -- -- -- -- -- --

Pocaluj mne w dupe!
Ja tu bylem gdy ty jeszcze na gówno mówiles papu.

  Przypominam sobie te twoje poczatki - gratuluje, byles i pozostales soba,
  ciezkim przypadkiem kretyna.

  AR

Data: 2010-01-28 13:10:25
Autor: sofu
Poranna sraczka antyklerykalow

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:643e2$4b6174fa$54702a04$7768news.chello.at...

> [...]
>

> sofu

  Przypominam sobie te twoje poczatki - gratuluje, byles i pozostales

Wracaj na zmywak zlamasie tam jest twoje miejsce.
Twoje wypociny sa jak rojenia kalekiego dziecka we mgle.

Poranna sraczka antyklerykalow