Porażająca niewiedza Lecha Kaczyńskiego!

Data: 2009-11-06 18:15:10
Autor: Roger Perejro
Porażająca niewiedza Lecha Kaczyńskiego!
Rozczarowuje poziomem nieznajomości współczesnego świata, sposobu uprawiania polityki, rozumienia tego, co w tym świecie jest problemem, co jest szansą, co jest zagrożeniem. Niestety przyczynił się do budowania złego wizerunku Polski w świecie - mówi Cimoszewicz.
 Fragment wywiadu "Dwie na Jednego", który ukaże się w sobotę w "Gazecie Świątecznej"

Agnieszka Kublik, Monika Olejnik: Chciałby pan żyć w Polsce, w której po raz drugi prezydentem będzie Lech Kaczyński?

Włodzimierz Cimoszewicz: - Nie chciałbym, bo jest złym prezydentem.

Gorszym od Lecha Wałęsy?

- Lech Wałęsa - mówię to z dużą sympatią osobistą - był kiepskim prezydentem. Nie był przygotowany do prezydentury. Ale Wałęsa był wielkim, symbolicznym przedstawicielem Polski. Dla całego świata było zrozumiałe, że ten człowiek odgrywał szczególną rolę u początków polskiej demokracji.

Natomiast Lech Kaczyński rozczarowuje poziomem niewiedzy, nieznajomości współczesnego świata, sposobu uprawiania polityki, rozumienia tego, co w tym świecie jest problemem, co nie, co jest szansą, co jest zagrożeniem. Więc on niestety przyczynił się do budowania złego wizerunku Polski w świecie.

Tusk byłby lepszym prezydentem?

- Tak, z tego punktu widzenia byłyby lepszy. Lepiej się prezentuje, lepiej reprezentuje kraj.

Dlaczego pan nie chce z nimi powalczyć?

- Nie mam zamiaru, nie chcę, nie planuję wzięcia udziału w tych wyborach.

http://wyborcza.pl/1,76842,7230114,Cimoszewicz__Lech_Kaczynski_rozczarowuje_niewiedza.html

Przemek

http://pepepe.pl/

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-06 17:27:42
Autor: Hans Kloss
Porażający debilizm antykaczystów!
W swoim zaślepionym fanatyzmie gotowi są nawet całować w dupę komucha cimocha
a jego bełkot traktować jako wyrocznię.
J-23

Data: 2009-11-06 18:37:15
Autor: Roger Perejro
Porażająca niewiedza Lecha Kaczyńskiego!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

W swoim zaślepionym fanatyzmie gotowi są nawet całować w dupę komucha cimocha
a jego bełkot traktować jako wyrocznię.
J-23

To ty jesteś zaślepionym fanatykiem jeśli chcesz porównywac Kaczyńskiego do Cimoszewicza, w kontekście ewentualnej prezydentury. Już nawet sam Kaczyński wie, że nie najlepiej czuje się w tej roli, a ilośc rożnego kalibru wpadek jest nie do policzenia. Klepiesz te swoje pochwalne bzdury na cześc pisuarowego środowiska, które w żaden sposób się nie przekładają na odczucia społeczne.

Przemek

Data: 2009-11-06 13:16:03
Autor: Marek
On 6 Lis, 18:37, "Roger Perejro" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKA...@gazeta.pl> napisał

> [...]

jest nie do policzenia. Klepiesz te swoje pochwalne bzdury na cześc
pisuarowego środowiska, które w żaden sposób się nie przekładają na odczucia

A Cimoch , to oczywiscie zaskakuje ( rozczarowuje)  poziomem (nie)
wiedzy, (nie)znajomości
współczesnego świata, sposobu uprawiania polityki, rozumienia tego, co
w tym
świecie jest problemem, co nie, co jest szansą, co jest zagrożeniem.
Więc on na szczescie
(niestety) przyczynia się do budowania dobrego (złego) wizerunku
Polski w świecie.

No i k***wa  widac, ze komuchy sa najlepsze !!!

Data: 2009-11-07 08:59:17
Autor: cyc

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:0137ad6e-96f0-477e-add7-1aa4bdb33de1v36g2000yqv.googlegroups.com...
> [...]

Polski w świecie.

No i k***wa  widac, ze komuchy sa najlepsze !!!

Zebys nie wiem jak usilowal zagluszyc prawde , nie wiem jak odsuwal ja od siebie to nie zmieni to faktu , ze \Kaczyunski do piet Cimoszewiczowi nie dorasta i wcale nie chodzi mi o jego wzrost .

cyc

Data: 2009-11-07 10:35:07
Autor: Hans Kloss
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Zebys nie wiem jak usilowal zagluszyc prawde , nie wiem jak odsuwal ja od siebie to nie zmieni to faktu , ze \Kaczyunski do piet Cimoszewiczowi nie dorasta
.. w skurwysyństwie, donosicielstwie i komuchowatosci ;)

J-23

Data: 2009-11-07 08:56:45
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hd1mae$g7s$1inews.gazeta.pl...
W swoim zaślepionym fanatyzmie gotowi są nawet całować w dupę komucha cimocha
a jego bełkot traktować jako wyrocznię.
J-23

Slowa Cimoszewicza dotyczace tego , ze L.Kaczynski nie ma pojecia o swiecie , polityce i ozliwosciach jakie ona niesie dotycza nie tylko jego ale wiekszosc pisowszczykow wsrod ktorych i Ty se znajdujesz .
Kaczynski i jego brat blizniak do piet nie dorownuje Cimoszewiczowi tak pod wzgledem intelektualnym , jak i praktycznymi umiejetnosciami uprawiania polityki . Kaczynski , tak jeden , jak i drugi u Cimoszewicza moglby byc conajwyzej naszacym za nim  teczke lub pucybutem .
Nie ma takiej cechy jaka powinien posiadac prezydent , ktorej nie posiadalby Cimoszewicz i nie ma takiej , ktorej nie bylby pozbawiony Kaczynski .
Kaczynski to nie tylko niekompetencje , to dzialania na szkode narodu i panstwa . Zreszta do tyczy to obu braci.

cyc

Data: 2009-11-07 11:06:20
Autor: Hans Kloss
Porażający debilizm antykaczystów!
Bełkot, bełkot wymóżdżonego cycoida ;). Ten twój cimoch to mierny prostaczyna,
który nadawałby sie byc moze na sekretarza gminnej organizacji partyjnej ale
na sekretarza powiatowej już byłby byłby za głupi a na pewno za mało sprytny.

--

Porażająca niewiedza Lecha Kaczyńskiego!