Porno sprzed la!

Data: 2020-02-05 05:50:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Porno sprzed la!
Kapitan okrętu podwodnego Dönitza otrzymuje zaszyfrowaną informację -- ma
wykonać rozkazy zawarte w zielonej kopercie ulokowanej w okrętowym sejfie...
Wzywa swych oficerów (bo potrzebne są trzy klucze do tego sejfu: klAcz
kapitana okrętu, klAcz I oficera i klAcz II oficera) po czym wyjmuje
i otwiera kopertę...

Co to ma wspólnego z bankami? -- NIC! ;)

Loguję się do Inteligo -- proszą mnie (dla mego dobra -- oczywiście!!!)
o kod z karty kodów czy jakoś podobnie... A karta kodów daleko ode mnie!!!
Po powrocie do siebie loguję się -- na szczęście proszony jestem o ten sam
kod... (kod tego samego numeru -- nie zmarnowałem kodu!) Loguję się i co?!
NIE ma odbiorców!!! Zaglądam do HistErii -- niemal nic tam nie ma!!! [ani
o Dönitzie, ani o Delano Rooseveltcie, ani o tym, na jakie rachunki lałem
z Inteligo a na jakie... do tej pory i z tego selera!]

Pojąłem natychmiast, że trzeba zmarnować następny kod -- na zdefiniowanie
choć jednego z odbiorców... A było ich zdefiniowanych wielu...

Zdefiniowałem takiego, którego do tej pory na pewno nie było i który mi
najmocniej odpowiadał... Aż tu nagle i niespodziewanie odnalazła się
i histEria, i odbiorcy...

Szczęściem w tymże potwornym nieszczęściu Inteligo z nieznanej
mi przyczyny kazało mi wstukać kod, który był już oddrapany...

Wyjmując z sejfu (sosnowej szafki) walizeczkę Inteligo zamykaną na dwa
rzepy, w której trzymam od lat kartę kodów, zdrapując lupą (paznokcie
mam za słabe!) to i owo i czytając oraz wstawiając kod -- czułem się
jak wspomniany wcześniej/wyżej kapitan z okrętu Dönitza!!!

-=-

Jak tak dalej pójdzie -- zlecannie lania z konta w kĄt będzie zajmowało
mi tak dużo czasu, że chyba przestanę zlecannie przelewania!!!

-=-

Głowa mi trzaska z niewyspania!!! Każda czynność okołobanklowa zabiera
coraz więcej czasu! Strony ładują się długo, trzeba raz za razem wstawiać
SMS lub (jak teraz!) kod ze zdrapki... [pewnego dnia kodów zabraknie!!!]

Konto w Inteligo jest tranzytowym -- szmal zwykle tu przebywa chwil kilka...

-=-

Pisząc post -- w tle odświeżam sesYje w Inteligo i w banku, z którego
numer wstawiłem niedawno do Inteligo... Mam zabawę -- odświeżanie...

Na Jutubie ktoś opowiada o wężu, któremu dał zabawę -- węszenie
możliwości otwarcia terrarium... Czy mnie też dano zabawę?!

Wreszcie uznaję, że czas na wylogowanie się! Wylogowuję z obu banków...
I przypominam, że jednak trzeba coś raz jeszcze sprawdzić... ;) Tak
jest niemal zawsze! Loguję się kolejny raz do Inteligo -- tym razem
bez kodu ze zdrapki i od razu widzę odbiorców... I zauważam, że nie
musiałem logować się ponownie, bo jednak przed wylogowaniem sprawdziłem, co trzeba...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-02-05 12:10:43
Autor: J.F.
Porno sprzed la!
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e3a4a01$0$511$65785112@news.neostrada.pl...
Loguję się do Inteligo -- proszą mnie (dla mego dobra --   oczywiście!!!)
o kod z karty kodów czy jakoś podobnie... A karta kodów daleko ode mnie!!!

Twoj wybor - chcesz miec karte bezpieczna w domu, czy pod reka :-)

A poza tym ... podziekuj Unii :-P

Po powrocie do siebie loguję się -- na szczęście proszony jestem o ten sam
kod... (kod tego samego numeru -- nie zmarnowałem kodu!) Loguję się i co?!
NIE ma odbiorców!!! Zaglądam do HistErii -- niemal nic tam nie ma!!!

To nie wiem - chwalic sie, czy zalic - bo u mnie prosi o kod i wraca na strone logowania.
Nie moge sie zalogowac ... ale nie mam stresu, ze cos zniknelo :-)

Moze jakies cuda z cache przegladarki.

[...]

Jak tak dalej pójdzie -- zlecannie lania z konta w kĄt będzie zajmowało
mi tak dużo czasu, że chyba przestanę zlecannie przelewania!!!

podziekuj Unii :-)

No coz, wiadomo do czego to prowadzi - kup smartfona, zainstaluj IKO ...

J.

Data: 2020-02-05 12:59:37
Autor: Olwin
Por

. podziekuj Unii :-P

podziekuj Unii :-)
..

J.

Rydzyk Partia Watykańska ci każe dziękować Unii ?
albo wódz Kaczyński PiS ci każe dziękować Unii ?

Data: 2020-02-06 02:04:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Porno sprzed la!

"J.F." 5e3aa36f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl

Twoj wybor - chcesz miec karte bezpieczna w domu, czy pod reka :-)

Chcę przewędrować z karty kodów na SMSy -- ale chcę promocyjnie,
czyli chcę otrzymać od banku 20 pln za to przewędrowanie. ;)

A poza tym ... podziekuj Unii :-P

[jak? -- nie mam wszak Iskanderów...]

Unia to coś wspaniałego! [;)]

To nie wiem - chwalic sie, czy zalic - bo u mnie prosi o kod i wraca na strone logowania.
Nie moge sie zalogowac ... ale nie mam stresu, ze cos zniknelo :-)

Moze jakies cuda z cache przegladarki.

Czas znika! Ostatecznie z Inteligo poszło, ale zgniło
w innym banku, bo po powrocie do domu padłem zmęczony...

  z iPKO do Inteligo
  z Inteligo do innego
  z tego innego na docelowe w innych bankach...

Z iPKO za freeko jest do Inteligo; z Inteligo za
freeko jest na zaufane a zaufanie jest drapiące...

podziekuj Unii :-)

[jak?] Dziękuję.

No coz, wiadomo do czego to prowadzi - kup smartfona, zainstaluj IKO

IMO poprawnie:
  - kup smartfon

Ta sama funkcja ('telefon' i 'smartfon' oraz 'komputer')
i ten sam morfem (tele_fon i smart_fon) więc raczej ;)
'kupuję smartfon', ale mędrcy uznali, że 'smartfon' nie
pochodzi od 'telefonu', lecz od... iPhone'a...

Zamierzam kupić -- ale czekam na Mi10. Mogę:
 - kupić dziś Mi9TPro
 - lub czekać do połowy marca na Mi10, by:
    - kupić Mi9TPro taniej
    - lub qpić Mi10
 - kupić taniochę i zaczekać na spadek ;) cen Mi10...

--