Pornografia a prawo w PL

Data: 2010-10-07 10:52:50
Autor: miodu
Pornografia a prawo w PL
Witam

Natknalem sie na taki watek na grupie:

http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo/browse_thread/thread/39186fe51daf5c76/0afc8bd860a49153?lnk=gst&q=pornografia#0afc8bd860a49153

I wszystko byloby fajnie, gdyby nie to ze pochodzi on z 2003 roku,
wiec pewne informacje mogly sie zdezaktualizowac.

Czy w zwiazku z powyzszym, moglby mi ktos powiedziec, czy produkcja
pornografii w PL jest legalna czy nie (oczywiscie, bez udzialu
zwierzat, osob ponizej 18 roku zycia, bez przemocy, bez narazania osob
postronnych na ogladanie itp).

Pozdrawiam i dziekuje z gory!

Data: 2010-10-10 16:15:35
Autor: Przemek Lipski
Pornografia a prawo w PL

Uzytkownik "miodu" <oom.honing.ltd@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:efb162c7-f730-4d22-932a-33d684ff42b7i5g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Nie jest zabroniona z wyjatkami opisanymi w bodajze 202KK.

Pornografia a prawo w PL