Pornografia na www

Data: 2010-04-01 00:11:05
Autor: miodu
Pornografia na www
Witam

Ta kwestia nie daje mi spokoju. Wiadomo że co kraj to inne prawo,
natomiast internet jest tym interesującym medium, które - teoretycznie
- nie jest tymi podziałami ograniczone.

Przechodząc do rzeczy, chodzi mi o posiadanie i czerpanie zysków ze
strony www o charakterze pornograficznym. Czy ma tu znaczenie:
1. Gdzie zostały wyprodukowane materiały (zdjęcia, video)?
2. W jakim kraju znajduje się serwer?
3. W jakim kraju znajduje się konto bankowe?

itp. Wiadomo że prawo chińskie jest inne od prawa USA itd, ale
wchodząc w sieć to wydaje się nie mieć już w tym momencie żadnego
znaczenia. Orientuje się ktoś jak tego typu kwestie wyglądają od
strony prawnej?

PS. Chodzi oczywiście o pornografię bez udziału dzieci, zwierząt i
wszystkiego w czym mistrzostwo osiągnęli niemcy.

Data: 2010-04-01 03:35:59
Autor: witek
Pornografia na www
miodu wrote:
[...]

zapewniam cie, ze konkurencja jest sporo i niewiele uda ci sie na tym zarobic :)

Data: 2010-04-01 01:40:48
Autor: miodu
Pornografia na www
On 1 Kwi, 09:35, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
miodu wrote:
> [...]

> 1. Gdzie zosta y wyprodukowane materia y (zdj cia, video)?
> 2. W jakim kraju znajduje si serwer?
> 3. W jakim kraju znajduje si konto bankowe?

> itp. Wiadomo e prawo chi skie jest inne od prawa USA itd, ale
> wchodz c w sie to wydaje si nie mie ju w tym momencie adnego
> znaczenia. Orientuje si kto jak tego typu kwestie wygl daj od
> strony prawnej?

> PS. Chodzi oczywi cie o pornografi bez udzia u dzieci, zwierz t i
> wszystkiego w czym mistrzostwo osi gn li niemcy.

zapewniam cie, ze konkurencja jest sporo i niewiele uda ci sie na tym

Powiedzmy że "wysoka" jakość dokonań konkurencji nie spędza mi snu z
powiek :)

Data: 2010-04-01 04:08:38
Autor: SzalonyKapelusznik
Pornografia na www
On 1 Kwi, 09:11, miodu <oom.honing....@googlemail.com> wrote:
[...]

Moze byc ze tak. Moze byc ze nie.
Sa kraje, np. Polska, ktora sciga za przestepstwa popelnione na jej
terenie ale ujawnione w innym kraju.

Aczkolwiek nie widze w naszym prawie czegos co by zakazywalo czerpania
zysku ze strony o charakterze pornograficznym.

Data: 2010-04-01 06:00:29
Autor: miodu
Pornografia na www
On 1 Kwi, 12:08, SzalonyKapelusznik <szalonykapelusz...@gmail.com>
wrote:
> [...]

Moze byc ze tak. Moze byc ze nie.
Sa kraje, np. Polska, ktora sciga za przestepstwa popelnione na jej

Czyli w tym przypadku ściganie za coś co jest praktycznie nie do
udowodnienia. To pocieszające. :)

Dzięki za informacje

Data: 2010-04-01 09:23:54
Autor: Piotr [trzykoty]
Pornografia na www
Użytkownik "miodu" <oom.honing.ltd@googlemail.com> napisał w
[...]

Ma znaczenie. Jeśli czyn opisywany w danym punkcie, odbywa się w kraju, gdzie jest zabroniony to jest tam karalny. Patrz przez pryzmat poszczególnych czynów i krajów, gdzie mają miejsce, a nie na całość rozumianą jako produkcja i dystrybucja materiału.

Data: 2010-04-01 00:49:31
Autor: miodu
Pornografia na www
On 1 Kwi, 08:23, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wyt...@o2.pl> wrote:

Ma znaczenie. Je li czyn opisywany w danym punkcie, odbywa si w kraju,
gdzie jest zabroniony to jest tam karalny. Patrz przez pryzmat
poszczeg lnych czyn w i kraj w, gdzie maj miejsce, a nie na ca o
rozumian jako produkcja i dystrybucja materia u.

Innymi słowy, jeśli np w kraju A "produkcja w celu rozpowszechniania"
jest zabroniona, to sama produkcja zabroniona nie jest? Wówczas
produkując film w kraju A, gotowy materiał wiozę do kraju B, w którym
nie ma takiego zakazu, i tam umieszczam go na serwerze?

Pomijam fakt że udowodnienie czegoś takiego jest prawie niemożliwe (w
końcu w sypialni albo wynająetym lokum mogę robić to na co mam
ochotę), ale dla jasności sytuacji działajmy zgodnie z literą prawa..

Data: 2010-04-01 18:50:04
Autor: darek638
Pornografia na www
Użytkownik "miodu" <oom.honing.ltd@googlemail.com> napisał w wiadomości news:3de2efa8-6b46-4f41-9c1a-342c93a66fd6l36g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Jesteś pewien tego co piszesz?? Np. seks z nieletnim/nią mimo, że w wynajętym lokum jest tak samo niezgodny z prawem jak we własnej sypialni. Więc nie możesz "robić to na co mam ochotę"

Data: 2010-04-01 09:53:53
Autor: miodu
Pornografia na www
On 1 Kwi, 17:50, "darek638" <darek...@gmail.pl> wrote:
Użytkownik "miodu" <oom.honing....@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:3de2efa8-6b46-4f41-9c1a-342c93a66fd6l36g2000yqb.googlegroups.com....
> [...]

wynajętym lokum jest tak samo niezgodny z prawem jak we własnej sypialni.
Więc nie możesz "robić to na co mam ochotę"

A może przeczytamy dla odmiany cały wątek? Zwłaszcza polecam "PS" w
pierwszym poście, to powinno dużo wyjaśnić.

Data: 2010-04-01 20:53:40
Autor: darek638
Pornografia na www
[...]

Pisałeś o dzieciach, a te wg prawa to co innego niz nieletni.

Data: 2010-04-02 18:30:15
Autor: Przemek Lipski
Pornografia na www

Użytkownik "darek638" <darek638@gmail.pl> napisał w wiadomości news:hp2iru$uca$1news.onet.pl...
[...]

A Ty jesteś pewny? Jeżeli nieletnia skończyła 15 lat, to seks jest całkowicie legalny...

Pozdro Przemek

Data: 2010-04-02 19:48:01
Autor: Arek
Pornografia na www
Przemek Lipski pisze:
A Ty jesteś pewny? Jeżeli nieletnia skończyła 15 lat, to seks jest całkowicie legalny...

Zależy w jakim kraju :)
W niektórych nawet jak ma mniej w innych odwrotnie

http://www.edukacja-seksualna.com/?p=48

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-04-01 10:04:16
Autor: Rafal M
Pornografia na www
On 1 Kwi, 09:11, miodu <oom.honing....@googlemail.com> wrote:

Przechodząc do rzeczy, chodzi mi o posiadanie i czerpanie zysków ze
strony www o charakterze pornograficznym. Czy ma tu znaczenie:

Moze zacznijmy od tego: A co to jest pornografia? Prosze definicje
prawna :)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-04-01 10:15:59
Autor: miodu
Pornografia na www
On 1 Kwi, 18:04, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:
> [...]

> strony www o charakterze pornograficznym. Czy ma tu znaczenie:

Moze zacznijmy od tego: A co to jest pornografia? Prosze definicje

Dla uproszczenia mam własną definicję. Stosunek płciowy i genitalia
ukazane na tyle dokładnie że może służyć celom edukacyjnym to
pornografia, ale masowanie damskiego krocza w bieliźnie czy lizanie
piersi już nią nie będzie. Tak czy owak, wolę zakładać że wszystko co
- mam nadzieję - będę robił, będzie pornografią, bo dywagacje pt
"sutek zajmuje 27% ekranu, trzeba zmniejszyć do 23" to już nie na moją
głowę :)

Data: 2010-04-01 20:37:41
Autor: Robert Tomasik
Pornografia na www

W opisanej przez Ciebie sytuacji trzeba za każdym razem analizować sytuację względu prawa państwa, gdzie sprawca działa. Natomiast miejsce fizycznego położenia serwera w zasadzie nie ma znaczenia o ile tylko nie da się dowieść, że jego właściciel świadomie przechowuje na serwerze zabronione treści.

Data: 2010-04-01 12:02:37
Autor: miodu
Pornografia na www
On 1 Kwi, 19:37, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
U ytkownik "miodu" <oom.honing....@googlemail.com> napisa w wiadomo cinews:7db4bf9c-12e9-4b70-8906-81f9095c6c8ag28g2000yqh.googlegroups.com...

W opisanej przez Ciebie sytuacji trzeba za ka dym razem analizowa sytuacj
wzgl du prawa pa stwa, gdzie sprawca dzia a. Natomiast miejsce fizycznego
po o enia serwera w zasadzie nie ma znaczenia o ile tylko nie da si
dowie , e jego w a ciciel wiadomie przechowuje na serwerze zabronione
tre ci.

Czy tylko mi sie nie wyswietlaja polskie znaki?

Wracajac do dyskusji - jak wiadomo sa dziesiatki tysiecy stron z
pornografia i ogolnie trescia, przed ktora ostrzega stosowny
komunikat. Jak one maja to kwestie rozwiazana, orientujesz sie moze?

Darek638 - nie czepiajmy sie, piszac "dzieci" mialem na mysli osoby
ktore nie ukonczyly 18 roku zycia. To jest bezpieczna granica, zarowno
dla mnie, dla dziewczyn jak i dla klienta. Tylko takie podejscie mnie
interesuje.

Data: 2010-04-02 17:46:30
Autor: marecki
Pornografia na www

Uzytkownik "miodu" <oom.honing.ltd@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:ebbab550-575d-4912-a9eb-b30cf0bf7d1fr1g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Jak wczesniej juz Ci napisano musi to byc zgodne z prawami poszczegolnych krajow gdzie sie odbywaja poszcegolne etapy.
A to ze wydaje Ci sie ze mozesz robic co Ci sie podoba to nie do konca tak. Kilka lat temu np. w Tajlandii aresztowano bodajze brytyjczyka a potem zdaje sie deportowano go (upieklo mu sie). Za produkcje porno w pokoju hotelowym. I wcale nie mial zamiaru go rozprowadzac w Tajlandii.

Co do samych serwerow to tez generalnie powinnies sprawdzic lokalne prawo tam gdzie masz serwer.
Najbardziej liberalne prawo jest w holandii (np. leaseweb), w niemczech tez mozesz sobie generalnie trzymac byle by nie bylo stron niemieckojezycznych czy tam w domenie .de (nie pamietam dokladnie jak to bylo, ale oni maja jakies zwalone prawo ze nawet cycka nie mozna pokazac przed zaplaceniem karta/zweryfikowaniem poprawnym wieku).
USA tez jest ok. A to najwiekszy rynek wiec dobrze tam miec serwery. Ale musisz miec strony zgodne z USC 2257 i dla wlasnego dobra radze Ci zebys mial nawet jak nie robisz do USA :) (pisemne umowy, kopie dokumentow tozsamosci modelek/modeli). Sam USC2257 dodatkowo wymusza informacje na stronie o osobie odpowiedzialnej za przechowywanie dokumentow.

Data: 2010-04-03 03:11:40
Autor: miodu
Pornografia na www
On 2 Kwi, 16:46, "marecki" <mare...@no-spam.pl> wrote:
Uzytkownik "miodu" <oom.honing....@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:ebbab550-575d-4912-a9eb-b30cf0bf7d1fr1g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]

tozsamosci modelek/modeli). Sam USC2257 dodatkowo wymusza informacje na
stronie o osobie odpowiedzialnej za przechowywanie dokumentow.

Dzięki wielkie, właśnie tego typu informacji potrzebowałem. Wesołych
Świąt... bez pornografii :)

Pornografia na www