Pornografia na www

Data: 2010-04-01 09:23:54
Autor: Piotr [trzykoty]
Pornografia na www
Użytkownik "miodu" <oom.honing.ltd@googlemail.com> napisał w
Przechodząc do rzeczy, chodzi mi o posiadanie i czerpanie zysków ze
strony www o charakterze pornograficznym. Czy ma tu znaczenie:
1. Gdzie zostały wyprodukowane materiały (zdjęcia, video)?
2. W jakim kraju znajduje się serwer?
3. W jakim kraju znajduje się konto bankowe?

Ma znaczenie. Jeśli czyn opisywany w danym punkcie, odbywa się w kraju, gdzie jest zabroniony to jest tam karalny. Patrz przez pryzmat poszczególnych czynów i krajów, gdzie mają miejsce, a nie na całość rozumianą jako produkcja i dystrybucja materiału.

Data: 2010-04-01 00:49:31
Autor: miodu
Pornografia na www
On 1 Kwi, 08:23, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty_wyt...@o2.pl> wrote:

Ma znaczenie. Je li czyn opisywany w danym punkcie, odbywa si w kraju,
gdzie jest zabroniony to jest tam karalny. Patrz przez pryzmat
poszczeg lnych czyn w i kraj w, gdzie maj miejsce, a nie na ca o
rozumian jako produkcja i dystrybucja materia u.

Innymi słowy, jeśli np w kraju A "produkcja w celu rozpowszechniania"
jest zabroniona, to sama produkcja zabroniona nie jest? Wówczas
produkując film w kraju A, gotowy materiał wiozę do kraju B, w którym
nie ma takiego zakazu, i tam umieszczam go na serwerze?

Pomijam fakt że udowodnienie czegoś takiego jest prawie niemożliwe (w
końcu w sypialni albo wynająetym lokum mogę robić to na co mam
ochotę), ale dla jasności sytuacji działajmy zgodnie z literą prawa..

Data: 2010-04-01 18:50:04
Autor: darek638
Pornografia na www
Użytkownik "miodu" <oom.honing.ltd@googlemail.com> napisał w wiadomości news:3de2efa8-6b46-4f41-9c1a-342c93a66fd6l36g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Jesteś pewien tego co piszesz?? Np. seks z nieletnim/nią mimo, że w wynajętym lokum jest tak samo niezgodny z prawem jak we własnej sypialni. Więc nie możesz "robić to na co mam ochotę"

Data: 2010-04-01 09:53:53
Autor: miodu
Pornografia na www
On 1 Kwi, 17:50, "darek638" <darek...@gmail.pl> wrote:
Użytkownik "miodu" <oom.honing....@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:3de2efa8-6b46-4f41-9c1a-342c93a66fd6l36g2000yqb.googlegroups.com....
> [...]

wynajętym lokum jest tak samo niezgodny z prawem jak we własnej sypialni.
Więc nie możesz "robić to na co mam ochotę"

A może przeczytamy dla odmiany cały wątek? Zwłaszcza polecam "PS" w
pierwszym poście, to powinno dużo wyjaśnić.

Data: 2010-04-01 20:53:40
Autor: darek638
Pornografia na www
[...]

Pisałeś o dzieciach, a te wg prawa to co innego niz nieletni.

Data: 2010-04-02 18:30:15
Autor: Przemek Lipski
Pornografia na www

Użytkownik "darek638" <darek638@gmail.pl> napisał w wiadomości news:hp2iru$uca$1news.onet.pl...
[...]

A Ty jesteś pewny? Jeżeli nieletnia skończyła 15 lat, to seks jest całkowicie legalny...

Pozdro Przemek

Data: 2010-04-02 19:48:01
Autor: Arek
Pornografia na www
Przemek Lipski pisze:
A Ty jesteś pewny? Jeżeli nieletnia skończyła 15 lat, to seks jest całkowicie legalny...

Zależy w jakim kraju :)
W niektórych nawet jak ma mniej w innych odwrotnie

http://www.edukacja-seksualna.com/?p=48

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com