Pornografia na www

Data: 2010-04-01 03:35:59
Autor: witek
Pornografia na www
miodu wrote:
Witam

Ta kwestia nie daje mi spokoju. Wiadomo że co kraj to inne prawo,
natomiast internet jest tym interesującym medium, które - teoretycznie
- nie jest tymi podziałami ograniczone.

Przechodząc do rzeczy, chodzi mi o posiadanie i czerpanie zysków ze
strony www o charakterze pornograficznym. Czy ma tu znaczenie:
1. Gdzie zostały wyprodukowane materiały (zdjęcia, video)?
2. W jakim kraju znajduje się serwer?
3. W jakim kraju znajduje się konto bankowe?

itp. Wiadomo że prawo chińskie jest inne od prawa USA itd, ale
wchodząc w sieć to wydaje się nie mieć już w tym momencie żadnego
znaczenia. Orientuje się ktoś jak tego typu kwestie wyglądają od
strony prawnej?

PS. Chodzi oczywiście o pornografię bez udziału dzieci, zwierząt i
wszystkiego w czym mistrzostwo osiągnęli niemcy.

zapewniam cie, ze konkurencja jest sporo i niewiele uda ci sie na tym zarobic :)

Data: 2010-04-01 01:40:48
Autor: miodu
Pornografia na www
On 1 Kwi, 09:35, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
miodu wrote:
> Witam

> Ta kwestia nie daje mi spokoju. Wiadomo e co kraj to inne prawo,
> natomiast internet jest tym interesuj cym medium, kt re - teoretycznie
> - nie jest tymi podzia ami ograniczone.

> Przechodz c do rzeczy, chodzi mi o posiadanie i czerpanie zysk w ze
> strony www o charakterze pornograficznym. Czy ma tu znaczenie:
> 1. Gdzie zosta y wyprodukowane materia y (zdj cia, video)?
> 2. W jakim kraju znajduje si serwer?
> 3. W jakim kraju znajduje si konto bankowe?

> itp. Wiadomo e prawo chi skie jest inne od prawa USA itd, ale
> [...]

Powiedzmy że "wysoka" jakość dokonań konkurencji nie spędza mi snu z
powiek :)

Pornografia na www