Pornografia na www

Data: 2010-04-01 10:04:16
Autor: Rafal M
Pornografia na www
On 1 Kwi, 09:11, miodu <oom.honing....@googlemail.com> wrote:

Przechodząc do rzeczy, chodzi mi o posiadanie i czerpanie zysków ze
strony www o charakterze pornograficznym. Czy ma tu znaczenie:

Moze zacznijmy od tego: A co to jest pornografia? Prosze definicje
prawna :)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-04-01 10:15:59
Autor: miodu
Pornografia na www
On 1 Kwi, 18:04, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:
> [...]

> strony www o charakterze pornograficznym. Czy ma tu znaczenie:

Moze zacznijmy od tego: A co to jest pornografia? Prosze definicje

Dla uproszczenia mam własną definicję. Stosunek płciowy i genitalia
ukazane na tyle dokładnie że może służyć celom edukacyjnym to
pornografia, ale masowanie damskiego krocza w bieliźnie czy lizanie
piersi już nią nie będzie. Tak czy owak, wolę zakładać że wszystko co
- mam nadzieję - będę robił, będzie pornografią, bo dywagacje pt
"sutek zajmuje 27% ekranu, trzeba zmniejszyć do 23" to już nie na moją
głowę :)

Pornografia na www