Pornografia na www

Data: 2010-04-01 20:37:41
Autor: Robert Tomasik
Pornografia na www

Użytkownik "miodu" <oom.honing.ltd@googlemail.com> napisał w wiadomości news:7db4bf9c-12e9-4b70-8906-81f9095c6c8ag28g2000yqh.googlegroups.com...

W opisanej przez Ciebie sytuacji trzeba za każdym razem analizować sytuację względu prawa państwa, gdzie sprawca działa. Natomiast miejsce fizycznego położenia serwera w zasadzie nie ma znaczenia o ile tylko nie da się dowieść, że jego właściciel świadomie przechowuje na serwerze zabronione treści.

Data: 2010-04-01 12:02:37
Autor: miodu
Pornografia na www
On 1 Kwi, 19:37, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
U ytkownik "miodu" <oom.honing....@googlemail.com> napisa w wiadomo cinews:7db4bf9c-12e9-4b70-8906-81f9095c6c8ag28g2000yqh.googlegroups.com...

W opisanej przez Ciebie sytuacji trzeba za ka dym razem analizowa sytuacj
wzgl du prawa pa stwa, gdzie sprawca dzia a. Natomiast miejsce fizycznego
po o enia serwera w zasadzie nie ma znaczenia o ile tylko nie da si
dowie , e jego w a ciciel wiadomie przechowuje na serwerze zabronione
tre ci.

Czy tylko mi sie nie wyswietlaja polskie znaki?

Wracajac do dyskusji - jak wiadomo sa dziesiatki tysiecy stron z
pornografia i ogolnie trescia, przed ktora ostrzega stosowny
komunikat. Jak one maja to kwestie rozwiazana, orientujesz sie moze?

Darek638 - nie czepiajmy sie, piszac "dzieci" mialem na mysli osoby
ktore nie ukonczyly 18 roku zycia. To jest bezpieczna granica, zarowno
dla mnie, dla dziewczyn jak i dla klienta. Tylko takie podejscie mnie
interesuje.

Data: 2010-04-02 17:46:30
Autor: marecki
Pornografia na www

Uzytkownik "miodu" <oom.honing.ltd@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:ebbab550-575d-4912-a9eb-b30cf0bf7d1fr1g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Jak wczesniej juz Ci napisano musi to byc zgodne z prawami poszczegolnych krajow gdzie sie odbywaja poszcegolne etapy.
A to ze wydaje Ci sie ze mozesz robic co Ci sie podoba to nie do konca tak. Kilka lat temu np. w Tajlandii aresztowano bodajze brytyjczyka a potem zdaje sie deportowano go (upieklo mu sie). Za produkcje porno w pokoju hotelowym. I wcale nie mial zamiaru go rozprowadzac w Tajlandii.

Co do samych serwerow to tez generalnie powinnies sprawdzic lokalne prawo tam gdzie masz serwer.
Najbardziej liberalne prawo jest w holandii (np. leaseweb), w niemczech tez mozesz sobie generalnie trzymac byle by nie bylo stron niemieckojezycznych czy tam w domenie .de (nie pamietam dokladnie jak to bylo, ale oni maja jakies zwalone prawo ze nawet cycka nie mozna pokazac przed zaplaceniem karta/zweryfikowaniem poprawnym wieku).
USA tez jest ok. A to najwiekszy rynek wiec dobrze tam miec serwery. Ale musisz miec strony zgodne z USC 2257 i dla wlasnego dobra radze Ci zebys mial nawet jak nie robisz do USA :) (pisemne umowy, kopie dokumentow tozsamosci modelek/modeli). Sam USC2257 dodatkowo wymusza informacje na stronie o osobie odpowiedzialnej za przechowywanie dokumentow.

Data: 2010-04-03 03:11:40
Autor: miodu
Pornografia na www
On 2 Kwi, 16:46, "marecki" <mare...@no-spam.pl> wrote:
Uzytkownik "miodu" <oom.honing....@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:ebbab550-575d-4912-a9eb-b30cf0bf7d1fr1g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]

tozsamosci modelek/modeli). Sam USC2257 dodatkowo wymusza informacje na
stronie o osobie odpowiedzialnej za przechowywanie dokumentow.

Dzięki wielkie, właśnie tego typu informacji potrzebowałem. Wesołych
Świąt... bez pornografii :)

Pornografia na www