Pornosom STOP!

Data: 2016-01-14 21:27:37
Autor: u2
Pornosom STOP!
http://fakty.interia.pl/tylko-u-nas/news-zamach-na-internet-nowa-ustawa-pis-budzi-kontrowersje,nId,1954365

Najpóźniej 7 lutego może wejść w życie nowelizacja ustawy o policji.
Najwięcej kontrowersji w nowym dokumencie budzi zapis o tzw. danych
internetowych. Kto będzie mógł mieć do nich dostęp? Jakie dane będą
udostępniane służbom? Rzecznik Praw Obywatelskich ma wiele zastrzeżeń do
projektu PiS. - Nie robimy zamachu na internet - mówią z kolei posłowie z
partii Jarosława Kaczyńskiego."

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=24727

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-14 20:44:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pornosom STOP!
W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 21:35:20 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
[...]

Po kiego godmisza STOP?

Dajcie żyć ludziom. Po co chcecie szantażować ich z powodów obyczajowych?
Na razie tylko w sondażach ludność pogroziła, że jak tak dalej, to odwróci się
do kodziarzy - a jeszcze sprawa droższego piwa tu dochodzi jak znalazł, ale to
od Was zależy czy Polacy robią sobie w sondażowniach podśmiechujki, czy może
tak naprawdę o Was pomyślą i stanie się dla Polski jakieś nieszczęście z tego
powodu. Lud polski zawsze był i będzie rozpasany, ale to od Was zależy czy
będzie jowialny, rubaszny i wesoły czy też może spięty i wkurzony na wprowadzane
restrykcje i będzie musiał uważać na to, co mówi, czyta i ogląda. Dotychczas
mówił, co mu ślina na język przyniesie i konsumował to, na co miał apetyt,
i jestem zdania, że z oczywistych przyczyn tak powinno pozostać i nikogo
z dorosłych nie powinno prześwietlać się z zachowania i wystawiać cenzurki
jak rozwydrzonym gimnazjalistom. Surowość obyczajów zostawcie samym sobie,
większości Polaków jest do niczego niepotrzebna - wolą ściągać pornosy i rzucać
k...ami na forach!

Data: 2016-01-14 21:29:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
Pornosom STOP!
W dniu piątek, 15 stycznia 2016 05:44:51 UTC+1 napisałem:
> [...]

większości Polaków jest do niczego niepotrzebna - wolą ściągać pornosy i rzucać

PS. A po drugie to jest jeszcze poważna sprawa gospodarcza. I nie chodzi tutaj o ulotki warszawskich burdeli za wycieraczką.

Znam sporo leniwych jednakże radzących sobie dobrze w życiu sprytem Polaków,
zwłaszcza dawnych moich kolegów ze studiów, którzy sobie dorabiają w ten
sposób, że wrzucają na sieć ściągnięte skądś zdjęcia gołych bab z całego świata
w różnych pozycjach (i z panami, też czarnymi) i ciągną kasę z reklam albo jakiś
udział z abonamentu płatnych warezów gdzie to ląduje. Nie tylko cała Polska,
ale pewnie pół Europki, Ameryki, Afryki i Azji włącznie z bojownikami ISIS
w Rakce, to ogląda. 90% danych znajdujących się w internecie to gołe panienki
Jeżeli im interes padnie z powodu braku wejść, to znowu będą jumali
w niemieckich sklepach albo zaczną kroić z portfela moherowe babcie pod
supersamem. Lepiej zostawić tak jak jest.

Chyba, że tak się boicie trzymania przez zagranicę co bardziej niesfornych
rodaków za Korek, Worek i Rozporek, że musicie robić to sami.

I jeszcze opodatkowanie Allegro - kolejna uciążliwość dla polskich internautów.
No i apiać planowana podwyżka akcyzy od piwa. Litości!
"Panie premierze, jak żyć!"

Data: 2016-01-15 10:38:11
Autor: Lord Donald
Pornosom STOP!
W dniu 14.01.2016 o 21:27, u2 pisze:
[...]

Włącz po prostu szyfrowanie treści w poczcie e-mail i z głowy jak masz obawy że ktoś może pocztę wykorzystać, po prostu nie będą mieli dostępu nawet jak będą mieli kilkaset dysków twoich wiadomości to tylko będą dla nich nieczytelne śmieci.

https://support.mozilla.org/pl/kb/cyfrowe-podpisywanie-i-szyfrowanie-wiadomosci

Jest sporo artykułów na ten temat.

Data: 2016-01-15 10:43:59
Autor: Lord Donald
Pornosom STOP!
W dniu 15.01.2016 o 10:38, Lord Donald pisze:
[...]

Po za tym jeżeli ktoś nie chce aby nasza policja nie wykorzystywała dziur zakodowanych specjalnie dla CIA to zainstalować lepszy system i nie ma problemu przed inwigilacją komputera

http://www.ubuntu.pl/index.php

A przed tym co oglądamy skutecznie zabezpiecza

http://proxy.net.pl/tor-konfiguracja-24.html

Pornosom STOP!