Porównanie 1.6 PB, LPG, CNG szukam chętnych na test.

Data: 2011-03-15 12:00:24
Autor: bratPit[pr]
Porównanie 1.6 PB, LPG, CNG szukam chętnych na test.
Jestem jednym z administratorów strony o tematyce CNG.
Chciałbym zachęcić Was do pewnego testu.
Zostałem zaproszony do poszukania 3 egzemplarzy zafir z silnikiem 1.6
Mamy możliwość sprawdzić jaki wpływ na nasze silniki ma paliwo,

i będziecie porównywać wpływ paliwa LPG na silnik Z16XE z silnikiem Y16CNG fabrycznie przystosowanym do CNG ? o_O
lol niezłe porównanie, te silniki wspólną to mają pojemność i bodaj blok silnika,

brat

Data: 2011-03-15 12:40:35
Autor: Agent

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:ilngsd$q39$1inews.gazeta.pl...
[...]

BO widzisz w telewizji nie rzuci się to w oczy :) Gorzej jakby porównywali te same silniki ale np w Zafirze i Astrze i w dodatku w innych kolorach. Wtedy by mogło podpadać że test jest nieobiektywny :)

Porównanie 1.6 PB, LPG, CNG szukam chętnych na test.