Data: 2009-03-02 09:36:40 | |
Autor: matt | |
Porównanie Gladius vs XJ6 | |
Użytkownik "smoq" <przystojny.smoq-usunto@poczta.fm> napisał w wiadomości news:godmfo$2en$1atlantis.news.neostrada.pl... Motor ma być dla pani, średniej budowy i wielkości, na pewno nie drobinki :) Ma służyc do weekendowej jazdy, czasami gdzies dalej ale nie na zasadzie nad balaton i spowrotem. Co byście polecili? W grę może wchodzić jeszcze ew małe BMW 650-800 To może F800ST? Nie wiem czy moto ma być nowe, czy używane, ale nowe już są pozbawione w większości z usterek wieku dziecięcego. Lekkie, i takie akuratne. Pozdrawiam, matt |
|
Data: 2009-03-02 09:40:02 | |
Autor: smoq | |
Porównanie Gladius vs XJ6 | |
Użytkownik "matt" <mateusz@NOSPAM.kaczkowo.com> napisał w wiadomości news:gog5tj$2fg$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jesli dobrze kojarze to niestety wszystkie propozycje poza XJ6 i nowym jajkiem to motocykle 2 cylindrowe, nie jestem pewny co do ER6. Jednak kultura pracy silnika R4 jest wyzsza od R2 czy V2, motocykl 4 garkowy jest latwiejszy w uzytkowaniu, czy ktos z posiadaczy ER6 i SV-ek moze sie wypowiedziec na temat pracy silnika? turystyka tylko w pojedynke, albo raczej w kilka motorów, mąż tej pani dosiada R1200 GSA -- pzdr smoq |
|
Data: 2009-03-02 09:43:44 | |
Autor: Kuczu | |
Porównanie Gladius vs XJ6 | |
smoq pisze:
motocykl 4 garkowy jest latwiejszy w uzytkowaniu Bo ? -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-03-02 09:54:12 | |
Autor: smoq | |
Porównanie Gladius vs XJ6 | |
Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości news:gog681$j0s$1news.wp.pl... smoq pisze: bo mniejszy moment hamujący, bo mniejsze drgania sprzęta i wygodniejsza jazda -- pzdr smoq |
|
Data: 2009-03-02 09:56:11 | |
Autor: Kuczu | |
Porównanie Gladius vs XJ6 | |
smoq pisze:
bo mniejszy moment hamujący, bo mniejsze drgania sprzęta i wygodniejsza jazda Wspolczesne R2 i V2 z balancerami juz nie drza. A moment hamujacy bardziej pomaga niz przeszkadza. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-03-02 12:39:22 | |
Autor: smoq | |
Porównanie Gladius vs XJ6 | |
Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości news:gog6vc$jir$1news.wp.pl... smoq pisze: No niestety mam inne zdanie co do r2 (w moim v2 mi zupelnie nie przeszkadza drżenie, tak ma być), jezdziłem f800GS, wydaje sie ze tam raczej silnik z górnej półki i niestety zupełnie inna jazda niz np 4garkowym fazerem s2 od koleżanki, co do momentu hamującego to może rzeczywiscie być przydatny w sytuacji gdy zawiodą hamulce, nie wiem np urwie sie przewód hamulcowy? Raczej jednak hamowałbym hamulcami niż silnikiem, a dla niewprawnego motocyklisty moment hamujący silnika to jednak poważny problem i jednak wygodniej mieć bezpieczny zapas przy odpuszczaniu gazu. Co do regulacji manetek, luzu łancuacha i innych rzeczy oczywiscie FV ma rację, tylko że w każdym motorze można sobie to dobrze wyregulować tak samo w r4 jak i v2 więc argument zupełnie z innej bajki -- pzdr smoq |
|
Data: 2009-03-02 15:31:49 | |
Autor: Kuczu | |
Porównanie Gladius vs XJ6 | |
smoq pisze:
Raczej jednak hamowałbym hamulcami niż silnikiem, Bo ? a dla niewprawnego motocyklisty moment hamujący silnika to jednak poważny problem A ja uwazam ze to bzdura. Zreszta w GS500 momentu hamujacego nie stwierdzilem. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-03-02 11:20:03 | |
Autor: fv | |
Porównanie Gladius vs XJ6 | |
smoq wrote:
Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości news:gog681$j0s$1news.wp.pl... Wygodniejsza jazda to kwestia przede wszystkim dopasowania motocykla do właściciela oraz jakości siodełka. Bez przymierzenia się ciężko powiedzieć jak będzie. Mnie np. na ER6f było raczej niewygodnie a z kolei w swoim siodle mógłbym spędzać całe dnie. Potrafię sobie jednak wyobrazić dokładnie odwrotną sytuację. W Motocyklu napisali, że Gladius ma kiepskie siodło (za miękkie i po kilku godzinach odbija dupę). IMHO ocena wygody jazdy na podstawie silnika to słaby pomysł. Większy wpływ na jazdę ma chociażby prawidłowy naciąg łańcucha czy luz manetki. Nie mówiąc już o kierownicy czy ustawieniach podnóżków a nawet ich ogumowaniu. -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-03-02 12:55:10 | |
Autor: ania | |
Porównanie Gladius vs XJ6 | |
Użytkownik "smoq" turystyka tylko w pojedynke, albo raczej w kilka motorów, mąż tej pani dosiada R1200 GSA to niech bierze f650 gs - ten nowy, on ma silnik 800, ale jest duzo nizszy od 800GS, nie wiem jak duza jest ta dziewczyna, ale w F800GS siedzi sie bardzo wysoko i trzeba miec naprawde dlugie nogi, zebu stanac obiema stopami na f650GS (mowie o tym nowym) - nie ma w ogole takiego problemu, a jesli tym bardziej to ma byc jakis poczatkowy sprzet - to stabilna pozycja podczas manewrowania np. na parkingu, czy zatrzymanie sie na swiatlach na ktorych sa koleiny po kolana, jest dosc waznym elementem slyszalam tez pozytywne opinie o polecanym Ci ER6, o gladiusie - szukaj info gdzies po internecie, watpie, zeby wiele osob juz to testowalo na dluzszych trasach :-) ale moge sie mylic -- ania |