Porównanie Gladius vs XJ6

Data: 2009-03-02 09:44:00
Autor: smoq
Porównanie Gladius vs XJ6

Użytkownik "smoq" <przystojny.smoq-usunto@poczta.fm> napisał w wiadomości news:godmfo$2en$1atlantis.news.neostrada.pl...
Motor ma być dla pani, średniej budowy i wielkości, na pewno nie drobinki :) Ma służyc do weekendowej jazdy, czasami gdzies dalej ale nie na zasadzie nad balaton i spowrotem. Co byście polecili? W grę może wchodzić jeszcze ew małe BMW 650-800

Kiedyś na naszym necie była stronka, na której mozna bylo porownywac rozne modele, nie pamietam adresu, ale jestem pewny że była w domenie .com, motocykle.com? motocykl.com?  jakos tak  Ktoś pamięta te stronkę? czy ona jeszcze działa?

--
pzdr smoq

Data: 2009-03-02 12:58:52
Autor: Jasio
Porównanie Gladius vs XJ6

Użytkownik "smoq" <przystojny.smoq-usunto@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gog6p6$h42$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jeżeli znasz lengłydż to polecam tu:

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2009/February/9-15/feb0909-budget-naked-group-test-teaser/?&R=EPI-106099

http://tnij.org/czyj

Papierowa wersja tych testów bez porównania bogatsza, jeżeli chcesz skan, odezwij się na priv.
Sensownie to wszystko opisane, nie rozumiem tylko zachwytów nad wydechem XJ6 - dla mnie kompletna porażka.
Chociaż w wersji bez owiewek - malutki stritfajter.

W silniku suzuki Gladius pomiędzy 5000 a 3000 obrotów po zamknięciu manetki do silnika wpuszczane jest powietrze. To pozwala na usunięcie cechy, której obawiają się początkujący użytkownicy czyli hamowania silnikiem w V2. Może się mylę - ale ja bym tego diwajsa nie chciał.
Kolorystyka modeli wskazuje jasno w jaka grupę celuje producent. W grupę, do której należy ewentualna nabywczyni.

--
Jasio
vfr vx etz

Porównanie Gladius vs XJ6