Porównanie Pentaksa z Sony dla poczatkujacego ?

Data: 2010-07-14 01:00:23
Autor: kodex
Porównanie Pentaksa z Sony dla poczatkujacego ?
On 12 Lip, 13:46, " 666" <j666.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Jak myślicie, co byłoby lepszym prezentem dla początkujacego małolata, Pentax
powiedzmy K100d Super, czy może Sony/Minolta:http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=Sigma+18-200mm

Tak swoją drogą:
Byłem wczoraj na giełdzie, TRAGEDIA, puchy, właściciwie to nic nie ma poza
Canonem i Nikonem.
Czy już mamy duopol ??
THX

Jak widać z powyższych wypowiedzi... Nikt nie roztacza dyskusji o
Pentaxie. Pentax się stara, ale rozwija się jednak wolniej. Nadal mu
wiele brakuje a jest na rynku od wielu lat.
Sony to niezły system, ale trzeba pamiętać że ma drogą optykę,
zwłaszcza tą z wyższej półki (Seria G i Zeiss).
Canon pod tym względem wypada najtaniej.

Jeżeli małolat ma się rozwijać to na pewno najłatwiej / najtaniej
będzie mu to robić na Canonie.

Data: 2010-07-17 17:54:34
Autor: Danpe
Porównanie Pentaksa z Sony dla poczatkujacego ?
On Wed, 14 Jul 2010 01:00:23 -0700 (PDT), kodex <kodex.sshd@gmail.com>
wrote:

Jeżeli małolat ma się rozwijać to na pewno najłatwiej / najtaniej
będzie mu to robić na Canonie.

Zawsze mozna kupic za 600-700zl k100d z niezlym kitem.
Taniej, a na poczatek wystarczajaco. --
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-07-20 18:04:14
Autor: 666
Porównanie Pentaksa z Sony dla poczatkujacego ?
Trzeba było tak parę miesięcy temu doradzić, jak pytałem, wtedy polecano K100d...

Chwilowo więc włazimy w Pentaksa (K10d w drodze, no chya że zaginie ;)) za późno odkryłem możliwość podpinania do Canona szkieł
Prakticar PB.

Ale m.in z uwagi na powyższe podstawowy obiektyw PK będzie tylko jeden.

Nie mam ani siły ani zdrowia ani pieniędzy po raz piąty w życiu wchodzić w piąty z kolei system lustrzankowy ;-)

Portfel, rodzina i szuflady tego nie wytrzymają ;-)

-- -- -