Porównanie Primera kontra Avensis

Data: 2011-05-04 11:10:01
Autor: Inead
Porównanie Primera kontra Avensis

"Janek" <j@op.pl> wrote in message news:4dc109ae$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Witam
przede mną zakup samochodu, potrzebuję ekonomiczne i nie za małe kombi
rocznikowo ok. 2000, benzyna max do 1800 cm3 oczywiście do gazu.

Wytypowane auta jak w temacie. Wg mnie to bardzo podobne auta, ale może podpowiecie drodzy grupowicze jakies argumenty, których nie uwzględniłem.
Za Toyotą przemawia dobry silnik 1,6 no i marka chyba bardziej godna zaufania (kiedyś jeździłem Cariną E)

Avena szukaj z silnikiem 2.0. 1.8 kiepski i nie ma zbyt dobrych opinii a 1.6 za słaby do tego auta i nie przepada za gazem.

Data: 2011-05-04 11:52:59
Autor: Agent

Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipr55a$8p6$1inews.gazeta.pl...

[...]

2.0 nie przepada tym bardziej bo to bezpośredni wtrysk.

Porównanie Primera kontra Avensis