Porównanie Primera kontra Avensis

Data: 2011-05-04 12:35:08
Autor: Agent
Porównanie Primera kontra Avensis

Użytkownik "Janek" <j@op.pl> napisał w wiadomości news:4dc109ae$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Witam
przede mną zakup samochodu, potrzebuję ekonomiczne i nie za małe kombi
rocznikowo ok. 2000, benzyna max do 1800 cm3 oczywiście do gazu.

Wytypowane auta jak w temacie. Wg mnie to bardzo podobne auta, ale może podpowiecie drodzy grupowicze jakies argumenty, których nie uwzględniłem.
Za Toyotą przemawia dobry silnik 1,6 no i marka chyba bardziej godna zaufania (kiedyś jeździłem Cariną E)
Za Nissanem dużo lepiej wyposażone modele, silnik 1,8 chyba tez jest ok, choć nie mam z nim doświadczeń.

Może ktoś jeździł jednym i drugim i ma bezpośrednie porównanie.
Zdaję sobie sprawę że dużo zależy od konkretnego egzemplarza, na co szczególnie zwrócić uwagę oglądając te auta.

Będe wdzięczny za opinie
pozdrawiam
Niektóre Avensisy 1.8 miały problem ze znacznym zużyciem oleju. Poza tym chyba są bardziej odporne na korozję od Primery.

Porównanie Primera kontra Avensis