Data: 2010-09-01 13:29:17 | |
Autor: marider | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
Witajcie czesc i czolem ;)
Wczoraj bylem na hamowni a ze kumpel pyskuje to go tez zaciagnalem na pomiary hehe... Moj zestaw w R1 2007 (przebieg ~2500km wiec prawie "nowka"): pelny tytanowy Akrapovic EVO I z carbonowymi koncowkami, filtr powietrza K&N, PC3 USB z mapa M426-502, o2 sensor wywalony (znaczy sonda lambda czy jak jej tam). Zestaw w kumpla K7: koncowka Yoshimura TRC w carbonie i filtr powietrza K&N. Oba motocykle przelozenia oryginalne. I co Wy na to: http://tinyurl.com/3yz37mw ?! Max moment jest wiekszy w R1 ale dol to jakas kpina ;] I niech mi ktos powie ze jakiekolwiek sportowe moto ma 200KM po wlozeniu marnych koncowek tlumika jak to tuningowi "spece" opisuja na Allegro hehehe... Aczkolwiek zabawa jest wciagajaca. I kosztowna... Cdn. Pzdr -- marider Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam ) galeria - http://tinyurl.com/32lzh49 |
|
Data: 2010-09-01 13:38:44 | |
Autor: de Fresz | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
On 2010-09-01 13:29:17 +0200, marider <marider_WYTNIJ@go2.pl> said:
Moj zestaw w R1 2007 (przebieg ~2500km wiec prawie "nowka"): pelny tytanowy Akrapovic EVO I z carbonowymi koncowkami, filtr powietrza K&N, PC3 USB z mapa M426-502, o2 sensor wywalony (znaczy sonda lambda czy jak jej tam). A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na torze? Max moment jest wiekszy w R1 O ja cie! O całe 3,8 Nm! Zaaaajeeeebioza!!! ale dol to jakas kpina ;] Może kup buty z kolcami, żeby się szybciej odpychać? I niech mi ktos powie ze jakiekolwiek sportowe moto ma 200KM po wlozeniu marnych koncowek tlumika jak to tuningowi "spece" opisuja na Allegro hehehe... A jak rozwi±zali¶cie pomiar doładowania dynamicznego? Duży wiatrak ze sklepu AGD? Aczkolwiek zabawa jest wciagajaca. I kosztowna... No ale ile punktów do lansu pod poblisk± dyskotek±! Laski same stringi przez głowę ¶ci±gaj±, nie? -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-09-01 11:49:48 | |
Autor: AZ | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
On 2010-09-01, de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> wrote:
Hamownia jest bardziej miarodajna i nie trzeba katowac sprzetu na torze. Wiecej to wiecej, tu sie nie dyskutuje. Z wykresu wynika tyle, ze gdy ten gixxer osiagnie ten swoj mniejszy od R1 max moment to R1 bedzie juz daaaleko z tylu :-) To Ty chyba nigdy pod Mc'kiem nie byles! Widzialem ze tam zawsze duzoAczkolwiek zabawa jest wciagajaca. I kosztowna... moturow a ich wlasciciele patrza z politowaniem na mnie w teksach i Kawasaki z 2003 gdy czekam na zielone... Ale zagadka sie rozwiazala, wczoraj wyczytalem ze tak kolumne przeniesli. Pozwole sobie zacytowac komentarz ze sikacza ktory mnie mocno rozbawil: "Marszałkowskiej to idealne miejsce do tego celu (jak widać selekcja naturalna działa całkiem skutecznie). Lansowanie się pod kolumną jest zbyt prostackie i wulgarne, a pod Mc'iem zachowane są pozory że oto nagle zgłodniałem i pomyślałem że skoczę na "Wieśmaka" na mojej Yamaszce R1 z 2010 roku na wydechach Leo Vince ubranym w wyścigowy jednoczęściowy kombinezon Deinese z nieskalanymi od jeżdżenia po zakrętach slider'ami." -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-09-01 14:11:13 | |
Autor: de Fresz | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
On 2010-09-01 13:49:48 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:
A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na torze?Hamownia jest bardziej miarodajna i nie trzeba katowac sprzetu na torze. A ja durny my¶lałem że tor to po pierwsze ostateczny weryfikator takich modyfikacji w sprzętach pokroju R1, a po drugie wyniki na nim osi±gane s± wła¶nie celem tego typu dłubania. No bo tak pakować kasę, żeby po prostu mieć i nie wykorzystywać? Znaczy co¶ jak zbieranie znaczków - wszak żaden filate... kolekcjoner ich na isty nie przylepia? A to chyba zaczynam kumać. Gupie to, ale luz, to wolny kraj i każdy może trwonić swoj± kasę jak lubi. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-09-01 12:17:05 | |
Autor: AZ | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
On 2010-09-01, de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> wrote:
Widzisz? Czlowiek uczy sie cale zycie. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-09-01 14:13:17 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
AZ pisze:
Hamownia jest bardziej miarodajna i nie trzeba katowac sprzetu na torze. I sie slajdery nie zuzywaja. > Wiecej to wiecej, tu sie nie dyskutuje. A ja tak. Uslyszalem to sto lat temu ale czy naprawde sie cos zmienilo: Moc w motocyklu ma 2 wartosci: - albo Cie przeraża - albo jest jej za mało. To zdanie wciaz jeszcze mnie bawi i w dodatku za darmo ;-) KJ |
|
Data: 2010-09-01 14:18:42 | |
Autor: marider | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
de Fresz pisze:
A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na torze? Zadne. Lubie miec dodatki w moich moto dla samego "mania", dla siebie, zeby cieszylo oko i ucho bo nie lubie banalnych oryginalow i tyle. Do Poznania mam dalej niz do Kowna a nie chce mi sie jechac zeby sie wysypac/polamac. Raz bylem na torze i mi wystarczy ale to jak mlody i glupi, teraz szkoda mi sprzetu a tymbardziej zdrowia :) Max moment jest wiekszy w R1 4Nm ;) ale dol to jakas kpina ;] Ale po kiego mi takie na jesieni? Zima w gorach to rozumiem, albo nawet teraz w Alpach czy na Kasprowym to tak.. Moja ex R1'03 miala lepszy dol niz '07 ale to moze wrzuce wykres nastepnym razem jak zrobie porownanie. A jak rozwi±zali¶cie pomiar doładowania dynamicznego? Duży wiatrak ze sklepu AGD? Nie no- sporo wiekszy maja. Jak ktos pobije kumplowe 182KM na hamowni (model HPM-B z http://godula.pl) u Dzieciola to pomiary ma gratis i nic nie placi. Moze ktos jest chetny na wycieczke do Bialego? ;) No ale ile punktów do lansu pod poblisk± dyskotek±! Laski same stringi przez głowę ¶ci±gaj±, nie? Nie, tu sie nie znaja na motocyklach nawet Ci co na nich jezdza a lans to 250 i wiecej - na prostej. Hehe. Pzdr PS: wrzucilem fote z porownaniem mocy/momentu bo ktos moze byc ciekawy rezultatow i wyjdzie z tego jakas rzeczowa dyskusja ale widze tylko kpiny. Norma od paru dobrych lat juz, niestety. -- marider Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam ) galeria - http://tinyurl.com/32lzh49 |
|
Data: 2010-09-01 15:56:21 | |
Autor: ania | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
Użytkownik "marider" Zadne. Lubie miec dodatki w moich moto dla samego "mania", dla siebie, ej no:-) ale "manie" w garazu to takie lekko bez sensu, trzeba to czasem wyciagnac na droge i sie przejechac chociaz jesli to okaz uniklany to faktycznie tylko do "mania" ps moze ci zero jedno zjadlo? -- ania |
|
Data: 2010-09-01 16:28:10 | |
Autor: de Fresz | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
On 2010-09-01 14:18:42 +0200, marider <marider_WYTNIJ@go2.pl> said:
A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na torze? Czyli jak znaczki. Do Poznania mam dalej niz do Kowna a nie chce mi sie jechac zeby sie wysypac/polamac. Raz bylem na torze i mi wystarczy ale to jak mlody i glupi, teraz szkoda mi sprzetu a tymbardziej zdrowia :) Tey, to może sobie lepiej czopka jakiego¶ kup, tam katalogi tjuningowe mog± spokojnie konkurować z ksi±żkami telefonicznymi miast ¶redniej wielko¶ci. A nie maszynę ekstremaln± i bezkompromisow±, stworzon± z my¶l± o jednym - ostrym zapierdalaniu po torze. Sorry, ale zabawa w tjuning czego¶, czego w wersji stokowej 99% populacji nie wykorzysta nawet w 50% na drogach publicznych, to dla mnie czysty bezsens. Ale żeby nie było - absolutnie i w żadnym razie niczego Ci nie zabraniam, jeste¶ dużym chłopcem, robisz to za własn± kasę i nic mi do tego, tylko wyrażam swoj± osobist± opinię na ten temat. I ależ oczywi¶cie że możesz mieć j± w dupie. Max moment jest wiekszy w R1 110.6 minus 106.8 równa się 3.8, wiem co piszę :-P Moja ex R1'03 miala lepszy dol niz '07 ale to moze wrzuce wykres nastepnym razem jak zrobie porownanie. Ale może ta '07 ma jakie¶ inne zalety? Chyba że zależy Ci tylko na tym dole, to chyba niepotrzebnie zmieniałe¶. Pzdr Ja naprawdę jestem bardzo ciekawy różnicy w czasie okr±żenia na torze przed i po modyfikacjach przy tym samym zawodniku. i wyjdzie z tego jakas rzeczowa dyskusja ale widze tylko kpiny. No jako¶ nie mogłem się powstrzytmać. Ale plijz, nie wkładaj moich opinii w usta całej grupy, parę osób z pewno¶ci± by nie było zadowolonych. Norma od paru dobrych lat juz, niestety. Tak to już jest, ¶wiat schodzi na psy. Nie przejmuj się, każdego dosięga kiedy¶ demencja i zbiera mu się na wspominki jak to drzewiej bywa cudownie. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-09-01 23:02:29 | |
Autor: Kuczu | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
W dniu 2010-09-01 16:28, de Fresz pisze:
Tey, to moĹĽe sobie lepiej czopka jakiegoĹ› kup, tam katalogi tjuningowe Ale ze zazdraszczasz czy co ? Cos konkretnego kiedykolwiek z motocyklem zrobiles czy ograniczasz sie do "fizolowania" w necie ? I nie mam na mysli wymiany oleju z kolega w garazu. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-09-02 11:02:34 | |
Autor: de Fresz | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
On 2010-09-01 23:02:29 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said:
Tey, to może sobie lepiej czopka jakiego¶ kup, tam katalogi tjuningowe Awżyci(u). Wyrażam swoj± opinię. Cos konkretnego kiedykolwiek z motocyklem zrobiles czy ograniczasz sie do "fizolowania" w necie ? I nie mam na mysli wymiany oleju z kolega w garazu. Zmieniałem żarówkę. Ale sam! To mogę już mieć własne zdanie na ten temat, czy jeszcze nie załużyłem? -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-09-02 20:32:13 | |
Autor: Kuczu | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
W dniu 2010-09-02 11:02, de Fresz pisze:
On 2010-09-01 23:02:29 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> said: Alez ja pytam z ciekawosci. Bos znawca tematu jak malo kto. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-09-01 17:15:25 | |
Autor: kucik | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
Użytkownik "marider" <marider_WYTNIJ@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci
de Fresz pisze A ja na to: napisz lepiej jakie po tych modyfikacjach kręcisz czasy na torze?Zadne. Lubie miec dodatki w moich moto dla samego "mania", dla siebie, zeby cieszylo oko i ucho bo nie lubie banalnych oryginalow i tyle. Do Poznania mam dalej niz do Kowna a nie chce mi sie jechac zeby sie wysypac/polamac. Raz bylem na torze i mi wystarczy ale to jak mlody i glupi, teraz szkoda mi sprzetu a tymbardziej zdrowia :) Mialem napisac: "to po takich modyfikacjach niezle musi na torze urywac setne sek w porownaniu ze stockiem" ale po Twojej wypowiedzi napisze ze do lanserki na swiatlach i festynach, zamiast pchac drogie i kosztowne PC, zakladac pelny uklad z tytanu, ktorych i tak nikt nie widzi, lepiej zalozyc swiecace wentyle, podswietlone owiewki, czy kororowe nalepki sponsorow z MotoGP i co najwyzej karbobowa koncowke Acrapovicia co by lepiej brzmialo... 4Nm ;)Max moment jest wiekszy w R1O ja cie! O całe 3,8 Nm! Zaaaajeeeebioza!!! a sie tak zapytam co Ci z tego dolu na ulicy? Moze czasem pojdziesz ostro ze swiatel, ale tam pierwsza 1s korzysta z tego dolu, a zeby objechac auta to mocniejszy skuter wystarczy... Masz wykres zanim ustawiles nowa mape w PC? Czy przypadkiem bajerami nie spieprzyles wlasnie dolu?
A z tego wykresu jasno wynika ze np na 1/4 mili ten gixer skopal by ogrodek Twojej R1, no ale Ty i tak nie uzywasz moto do takiego katowania, wiec co mozna sie wiecej wypowiadac. >ale widze tylko kpiny. Norma od paru dobrych lat juz, niestety. Wybacz ale kpiny same sie nasuwaja czytajac Twoje tlumaczenie ze moto szkoda Ci na tor, a inwestujesz w cos co stricte dla toru jest stworzone, choc do Twojego sposobu wydawania pieniedzy nic nie mam ;) Twoje modyfikacje przypominaja kupowanie wibratora po to aby na polce lezal... hehe:) pozdr kucik |
|
Data: 2010-09-01 17:23:47 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
kucik pisze:
[cut] Twoje modyfikacje przypominaja kupowanie wibratora po to aby na polce lezal... hehe:)rotfl. Ale brandzlowac sie mozna wszystkim i kazdy. Jeden kupuje PCIII i nie jezdzi na tor i zachwyca sie wykresem z hamowni* Drugi kupuje do czopera kominy zeby bylo glosniej* Trzeci kupuje nowiutkiego crossa po to zeby pakowac go w bagno* Czwarty zaklada do Harleya przod od R1* Piaty .. itd Reasumujac _CHUJ_ kogo obchodzi jak dana osoba traktuje/uzytkuje/ulepsza swoj wlasny sprzet** A ze pewne rzeczy sa smieszne bardziej a innej mniej to taka jest istota tego swiata. O! * - przypadkowa zbieznosc z rzeczywistoscia. ** - chuja tez. -- pozdr Rogal Tiger1050 KQ750Axi http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2010-09-01 17:42:32 | |
Autor: de Fresz | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
On 2010-09-01 17:23:47 +0200, Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> said:
Reasumujac _CHUJ_ kogo obchodzi jak dana osoba traktuje/uzytkuje/ulepsza swoj wlasny sprzet** To jeszcze proszę zdefiniuj to "obchodzenie". Patrzeć można (choćby na zdjęcia)? ¦miać się gło¶no, czy tylko w duchu? A pokiwać głow± z dezaprobat±, czy to już mobbing? Powiedzieć co¶ na ten temat do kolegi? A może na głos do siebie? Czy też publiczne wyrażenie opinii to już obraza uczuć religijnych i szybciutko trza biec z donosem do najbliższej prokuratury? No więc co to jest to "obchodzenie"? Pytamnoboniewiem. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-09-01 22:22:13 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
W dniu 01-09-2010 17:42, de Fresz pisze:
To jeszcze proszę zdefiniuj to "obchodzenie".Janek obszedl dol .. dol zostal przez Janka? a tak bardziej serio, imo mozna drzec lacha ze wszystkiego ale niekoniecznie uzywajac argumentow ze ktos robi cos bezsensu (najczesciej bezsensu dla tego kto to pisze a nie dla tego kto to robi) Ale ja mysle, ze Ty wiesz o co mi chodzilo. -- r. |
|
Data: 2010-09-01 23:28:38 | |
Autor: marider | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
kucik pisze:
Mialem napisac: "to po takich modyfikacjach niezle musi na torze urywac setne sek w porownaniu ze stockiem" ale po Twojej wypowiedzi napisze ze do lanserki na swiatlach i festynach, zamiast pchac drogie i kosztowne PC, zakladac pelny uklad z tytanu, ktorych i tak nikt nie widzi, lepiej zalozyc swiecace wentyle, podswietlone owiewki, czy kororowe nalepki sponsorow z MotoGP i co najwyzej karbobowa koncowke Acrapovicia co by lepiej brzmialo... Wojna miedzy Suzuki a Yamaha o milisekundy i kilka KM wiecej czy mniej jak sie uda.. Ciekawostka ktora chcialem sie podzielic z Wami pokazujac wyniki pomiarow. W sumie moglbym nic nie pchac w moto i lezec 2 miechy pod palmami ale bym sie chyba na smierc zanudzil patrzac w niebo. Jak gdzies to kiedys przeczytalem - mozna bylo kupic "tjuningowe" nalepki, oblepic moto a reszte kasy przepic tyle ze oryginalne moto jest dla mnie zawsze jakies takie - mdle i bez wyrazu ;] Jednak wiochy zadnej robil nie bede ani tymbardziej swiecacej choinki z R1, to nie GoldWing, Harley czy inne podobne. Dodatki maja byc funkcjonalne i przemyslane a nie pseudotuning dla dresiarzy. ale dol to jakas kpina ;] No nerwi mnie ze jedzie toto jak sie wkreci na 6-8 tysi zeby sie cos dziac zaczelo. Dol jest kiepski i dalo sie czuc to i bez hamowni wiec jak trzeba przyspieszyc to redukcja raz czy 2 + gaz a tu sekunda dwie opoznienia, wkreci sie i dopiero jedzie. Masz wykres zanim ustawiles nowa mape w PC? Czy przypadkiem bajerami nie spieprzyles wlasnie dolu? To Was jeszcze pomecze wykresami: a) porownanie mojej R1'07 z inna "gola" R1'07 bez zadnych dodatkow (nieco inna temp. powietrza tez pewnie miala wplyw na pomiar) Moc: http://tinyurl.com/33b2z98 (roznica 8,4KM) Moment: http://tinyurl.com/3222jga (roznica 5Nm) b) moja R1 przed i po wlozeniu PC3USB (reszta ustawien ta sama): http://tinyurl.com/3yefcbu - sam PC3 USB i mapa z netu daly 5,9 KM oraz 4,8Nm roznicy. IMHO sporo. A z tego wykresu jasno wynika ze np na 1/4 mili ten gixer skopal by ogrodek Twojej R1, no ale Ty i tak nie uzywasz moto do takiego katowania, wiec co mozna sie wiecej wypowiadac. Myslalem ze moze uslysze jakies fachowe opinie lub podpowiedzi co dalej robic zeby wyciagnac dol bo rozni ludzie czytaja precle i moze tez sa jacys spece (w ustawianie mapy mozna sie pobawic, to oczywiste, tylko musialbym sie bujnac z tym do PP gdzie maja o tym podobno jakies lepsze pojecie). I nie chodzi mi o zmiane motocykla na nowszy bo nowsze jeszcze gorzej stoja z moca itd niewazne czy R1'09-10 czy K9/K10 :) A mnie sie wyglad RN19/20 zajebiscie podoba. Co nie zmienia faktu ze K7 ma dol silniejszy ale v-max mniejsze. Krzywe mocy sa w sumie zblizone, moment jest rozny i to az dziwi. ale widze tylko kpiny. Norma od paru dobrych lat juz, niestety. Aj tam, niekiedy sie trafi fajny dodatek do R1 to moge sobie zanabyc od czasu do czasu. W zasadzie pelny uklad, PC i KN to nie jakies tam super dodatki. Reszte pozera Nobel Z Puli Szczescia ;) Twoje modyfikacje przypominaja kupowanie wibratora po to aby na polce lezal... hehe:) Fakt. Ten tez niewiadomo kiedy sie przyda ;) A serio to mea culpa - powinienem dokladnie poczytac porownania modeli i moze pomyslec nad czyms innym niz kolejna 3cia juz R1 :) Pzdr PS: de Fresz - pisalem o (DIN) ale przepisze to co mam ponizej wykresow * Wartosci oznaczone znaczkiem (R) sa wartosciami rzeczywistych parametrow silnika w chwili pomiaru. ** Wartosci oznaczone znaczkiem (DIN) sa wartosciami unormowanymi czyli przeliczonymi zgodnie zniemiecka norma DIN 70020 - cokolwiek to znaczy.. PPS: 2 pomiary na motocyklowej hamowni w Bialymstoku kosztuja 100zl (2x50zl). Jak ktos chce namiar - to na priv. Ciekawe jakie ceny sa w innych miastach? -- marider Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam ) galeria - http://tinyurl.com/32lzh49 |
|
Data: 2010-09-01 14:46:32 | |
Autor: doktorski | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
On 1 Wrz, 23:28, marider <marider_WYT...@go2.pl> wrote:
a) porownanie mojej R1'07 z inna "gola" R1'07 bez zadnych dodatkowMy hy hy, zobacz co sie w Twojej dzieje przy 4,5-6 krpm.... b) moja R1 przed i po wlozeniu PC3USB (reszta ustawien ta sama):Z uporem maniaka patrzysz na koniec wykresu. Ile procent czasu jazdy spedzasz w tym sektorze obrotomierza? Nie irytuje Cie zalamanie krzywych przy 9,5krpn ze o zalamaniach (mocnych!) nizej nie wspomne? Myslalem ze moze uslysze jakies fachowe opinie lub podpowiedzi co dalej1. pojechac do dobrego tunera, np. do Tomka Kedziora - aktualnie dziala w 3fun.pl 2. zrobic setup pod Twoj motocykl. Krzywe mocy sa w sumie zblizone, momentSzczerze? Krzywe sa beznadziejnie pogiete. Wez to PC i wyprostuj telinie na ile sie da. PPS: 2 pomiary na motocyklowej hamowni w Bialymstoku kosztuja 100zlUmow mnie pls. I niech koledzy przyjada! :) Ciekawe jakie ceny sa wW 3fun: 200 za hamowanie, 366 za strojenie. Ja osobiscie tego nie rozumiem ale Tomek ma swoje powody. A, wazna uwaga. W 3funie mozecie dostac ataku depresji. Hamownia Tomka pokazuje jakies 20 KM mniej na silniku niz ta u Ratki... :) pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-09-02 00:55:52 | |
Autor: marider | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
doktorski pisze:
On 1 Wrz, 23:28, marider <marider_WYT...@go2.pl> wrote: My hy hy, zobacz co sie w Twojej dzieje przy 4,5-6 krpm.... Toto nawet wyraznie czuje jadac na moto i wlasnie tego chcialbym sie pozbyc w cholere bo te krzywe sinusoidy wk...a nie tylko na papierze ;) Z uporem maniaka patrzysz na koniec wykresu. Ile procent czasu jazdy Generalnie wszystko ponizej 8 krpm to dupa ;/ W poprzedniej R1 wygladzily to velocity stacks, tu mozna do airboxa tylko lejki dorzucic YEC'a np. Nie chce sie bawic w rzezbienie silnika lecz tylko to, co gotowe mozna doinstalowac/zamienic. W K7 niby da sie ruszac zaplonem/mieszanka z poziomu komputera, w R1 to nie przejdzie i tylko dalsze grzebanie i zmiana mapy w PC3 cos moze dodac... 1. pojechac do dobrego tunera, np. do Tomka Kedziora - aktualnie Thx, o Nim wlasnie myslalem. Szczerze? Krzywe sa beznadziejnie pogiete. Wez to PC i wyprostuj Ano, trzeba. PPS: 2 pomiary na motocyklowej hamowni w Bialymstoku kosztuja 100zl Umow mnie pls. I niech koledzy przyjada! :) Odezwij sie na priv coby nie zasmiecac, to dam Ci nr tel i sie zgadasz bezposrednio. Ciekawe jakie ceny sa w innych miastach?W 3fun: 200 za hamowanie, 366 za strojenie. Aha. A, wazna uwaga. W 3funie mozecie dostac ataku depresji. Hamownia Tomka Luz, na golym silniku i tak sie nie jezdzi wiec IMVHO wazniejsze jest RWHP. Pzdr -- marider Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam ) galeria - http://tinyurl.com/32lzh49 |
|
Data: 2010-09-01 21:16:01 | |
Autor: doktorski | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
On 2 Wrz, 00:55, marider <marider_WYT...@go2.pl> wrote:
Generalnie wszystko ponizej 8 krpm to dupa ;/ W poprzedniej R1Mozesz tez zmienic walki, tloki, korbowody... I co z tego? Nic, jesli dalej bedziesz silnik karmil powietrzem zmiast mieszanka paliwowo- powietrzna. Zestrojenie silnika, majac juz PC, jest naprawde najtansza opcja na pozbycie sie glownych bolaczek. Jesli chcesz sprawdzic o czym mowie podjedz na najblizsza stacje kontroli pojazdow i kaz zmierzyc AFR/lambde. Jak zmierzysz - napisz ile wyszlo. Koszt: w Bialym pewnie z 4-pak dobrego piwa czyli jakies 5 zeta. :) Luz, na golym silniku i tak sie nie jezdzi wiec IMVHO wazniejsze jest RWHP.Ja mialem na mysli to, ze obie hamownie rekalkuluja moc do mocy na silniku. Ta Ratki pokazala mi 192 KM a ta Tomka - 168KM. Ktorej wierzyc? Dla mnie nie ma znaczenia bo dziura na dole byla widoczna na obydwu... pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-09-01 23:33:27 | |
Autor: Kuczu | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
W dniu 2010-09-01 23:28, marider pisze:
Jednak wiochy zadnej robil nie bede ani tymbardziej swiecacej choinki z R1, to nie GoldWing, Harley Na grzaski grunt wkraczasz z tym swoim plasticzkiem :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-09-01 23:41:06 | |
Autor: marider | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
Kuczu pisze:
W dniu 2010-09-01 23:28, marider pisze: Wiem wiem, to plytsza "studnia bez dna" ;))) Pzdr -- marider Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam ) galeria - http://tinyurl.com/32lzh49 |
|
Data: 2010-09-02 00:38:29 | |
Autor: kakmar | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
Dnia 01.09.2010 marider <marider_WYTNIJ@go2.pl> napisał/a:
Tak, sam bym chciał umieć zauważyć te 3, czy nawet 5% mocy więcej przy pełnym otwarciu przepustnic, przy obrotach mocy maksymalnej. To że można taki poziom osiągnąć nie zajmując się ściganiem zawodowo, robi na mnie ogromne wrażenie. Ja to się ani nie znam, ani fachowcem tym bardziej nie jestem, ale znam proste i skuteczne metody. Jak nie jedzie, odkręcić do końca, jak nadal za mało, jeździć na wyższych obrotach. Ciągle mało, zmienić przełożenie na napędzie. Chcesz mieć wrażenie mocy na niskich obrotach, kup mocne v2 albo od razu turbodiesla. O wykresie już Ci napisali że zepsułeś dodatkami, zamiast poprawić. Więc dodatki wywalić, sprawdzić czy równo się rozwija i jeździć jw. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2010-09-01 14:17:47 | |
Autor: doktorski | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
On 1 Wrz, 13:29, marider <marider_WYT...@go2.pl> wrote:
Witajcie czesc i czolem ;)6, tu doktorski; Moj zestaw w R1 2007 (przebieg ~2500km wiec prawie "nowka"): pelnyPytanie pierwsze: kto robil ta mape? Znasz autora? Zestaw w kumpla K7: koncowka Yoshimura TRC w carbonie i filtr powietrza K&N.Ja na to, ze obydwaj macie ubogo/niewlasciwie zestrojone dryndy. Max moment jest wiekszy w R1 ale dol to jakas kpina ;]Patrz pytanie o mape. I niech mi ktos powie ze jakiekolwiek sportowe moto ma 200KM po wlozeniuKazdy silnik wychodzi z fabryki z konkretnym setupem. Ma byc najmocniejszy? Proszsz. Ma miec moment? Proszsz. Ma byc kompromisem? Proszsz. Ale to nadal fabryczny setup. Wkladasz KNa, wkladasz przelot na wydechu to jak jakbys ten setup wlozyl w dupe (nic personalnego). Rozstrajasz motocykl. Nawet jesli masz PC i *wydaje Ci sie* ze masz wlasciwa mape to prawdopodobienstwo, ze ta mapa jest optymalna jest jak 1:100. Chyba, ze jezdzisz na takim samym paliwie i powietrzu jak autor mapy. Wtedy prawdopodobienstwo jest juz 1:50... Moja rada: masz hamownie? Masz mechanika ogarniajacego strojenie? Zestroj silnik pod to co masz i wtedy chwal sie wykresami. Inaczej szkoda kasy bo mozna wiecej zepsuc niz poprawic. Inna sprawa to strojenie wg AFR a nie hamowni - podczas jazdy. Znam jedna firme w Polsce, ktora to robi ale slabo znam branze wiec moze po prostu nie wiem. Od razu odniose sie do innych kwestii w watku poruszanych: - hamowanie za free w B-stoku. Zapisuje sie. Akurat sie wybieram w okolice. Ile trzeba miec? 183KM? Na kole czy silniku? :) - tor/czasy/inne duperszwance: jako leszcz torowy ale jednak torowy stwierdzam, ze osiagi motocykla (generalizujac) , na poziomie nizszym niz zawodniczy, maja sie tak do czasow jak ja do baletnicy. Przyklad: motocykl mam jaki mam, umiejetnosci takze (z torem majace niewiele wspolnego). Podczas ostatniego latania w Nowodworze krecilem okolice 2:23. Wydawalo mi sie szybko, AZ mial 2:28. 5 sekund roznicy. Potem byly kolejne pomiary i juz mi na nich bardziej zalezalo. Okazalo sie, ze jak sie zepne to krece 2:19. Wow, pomyslalem. A potem juz bylo na powaznie: pierwsze 3 kolka byly rowne po 2:14, ostatnie 2:15. Nie wierzylem w to co widze na stoperze. A wszystko dlatego, ze mialem na plecach 1098, CBR1000RR i ZX-10. A motocykl wciaz ten sam.... - czy tuning motocykla drogowego traktowanego lajtowo ma sens? Dla dobrego samopoczucia tak. Dla frajdy/wyglupow tak - o ile jest zrobiony dobrze. Dla lepszego/innego wygladu - tak. Innych pozytywnych skutkow nie dostrzegam. Ode mnie: moj motocykl jest lekko dlubniety. Ale nie po to zeby zamiast 192KM mial 193KM czy moze nawet 203KM, z doladowaniem, jak twierdza marketingowcy z KHI. Walimieuto, i tak nie mam gdzie tego wykorzystac. Ale mialem dziure w momencie przy 2,5-3,5 krpm - dosc wk- wiajaca. Juz jest mniejsza. Motocykl zaczal zbierac sie tak, jak tego oczekiwalem. Poskutkowalo to niestety przyspieszona wymiana lozyska GR ale co tam - wrazenia mam bezcenne. Czy moje wydatki mialy sens? Dla mnie tak, jestem zadowolony. Jesli dla 99% spoleczenstwa sensu nie bylo - ich sprawa. pzdr, dr 14/525 |
|
Data: 2010-09-01 23:40:19 | |
Autor: marider | |
Porownanie R1 2007 vs GSXR 1000 K7 :) | |
doktorski pisze:
6, tu doktorski; Mape zassalem ze strony PC3 (gotowa pod zestaw jaki mam, jest druga ale wyglada identycznie jak sie te mapy porowna..). Innych na razie nie szukalem bo chyba jednak lepsza opcja bedzie ustawienie mapy od zera albo od jakiejs dobrej bazy startowej. Bede dzwieczny za namiary tej firmy od ustrojenia mapy pod konkretny setup- moze skorzystam. Zestaw w kumpla K7: koncowka Yoshimura TRC w carbonie i filtr powietrza K&N.Ja na to, ze obydwaj macie ubogo/niewlasciwie zestrojone dryndy. Hmm... Ode mnie: moj motocykl jest lekko dlubniety. Ale nie po to zeby Dzieki za konkrety bo mnie pi razy oko o to tez chodzi zeby zatkac dziure ;) PS: Hamownia na kole oczywiscie. Jak bedziesz w okolicy to sie odezwij, byle nie ten ani nie nastepny weekend bo jestem w Pardubicach/Krakowie a kolejny w Wawie. Ostatnio chlopaki mieli stock 14tke na hamowni - wyciagnela 171KM. -- marider Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam ) galeria - http://tinyurl.com/32lzh49 |
|