Porównanie automatów Scubapro

Data: 2009-03-25 02:07:08
Autor: INDI DIVER Wojciech Chomański
Porównanie automatów Scubapro
Witam,
mam pytanie do osób które mają osobiste doświadczenia (lub słyszały od innych osób które takowe mają) odnośnie automatów Scubapro. Chodzi mi o porównanie najlepszych modeli tej firmy w kontekście : komfort oddechowy, cechy szczególne, poziom niezawodności.

Oficjalne dane i parametry to nie wszystko (znam je) - zależy mi na opiniach osób użytkujących REALNIE te automaty. Jeśli to możliwe, to prosze też o info na jakich największych głębokościach ktoś nurkował na danym modelu i jak się sprawował.
Z góry duże dzięki.
W.Ch.

Porównanie automatów Scubapro