Porównanie dwóch sezonów p-o

Data: 2009-06-15 18:34:11
Autor: Tomasz Radko
Porównanie dwóch sezonów p-o
Dwóch graczy. Jeden 30 lat, drugi 32. Jeden z LA, drugi z Chicago.
Wszystkie statsy per 48.

FGA 27.1 26.7
3PA  5.4  4.1
FTA 10.1 12.2
Reb  6.3  5.8
Ast  6.4  4.8
Stl  1.9  2.2
Blk  1.1  0.4
TO   3.0  2.8
PF   3.0  3.2
Pts 35.5 36.1
TS% .564 .564

Nie spodziewałem się, że znajdę takie bliźniaki. Być może Bryant ma jeszcze w nogach parę na dwa-trzy mistrzowskie sezony?

pzdr

TRad

Data: 2009-06-15 09:42:15
Autor: L'e-szczur
On 15 Cze, 18:34, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Nie spodziewałem się, że znajdę takie bliźniaki. Być może Bryant ma
jeszcze w nogach parę na dwa-trzy mistrzowskie sezony?

Tylko, ze Kobe ma w nogach w tej chwili juz o 220 spotkan wiecej.
Lekko nie bedzie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 23:18:12
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> jeszcze w nogach parę na dwa-trzy mistrzowskie sezony?

Tylko, ze Kobe ma w nogach w tej chwili juz o 220 spotkan wiecej.

Chyba, ze Gasol i Bynum beda powoli przejmowali paleczke.
Pytanie czy Kobo im da jej dotknac? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-15 22:46:31
Autor: L'e-szczur
On 15 Cze, 23:18, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Tylko, ze Kobe ma w nogach w tej chwili juz o 220 spotkan wiecej.
> Lekko nie bedzie.

Chyba, ze Gasol i Bynum beda powoli przejmowali paleczke.
Pytanie czy Kobo im da jej dotknac? ;-)

Dotykanie pałeczki Kobe? No nie przy jedzeniu - jak Boga kocham no!

Bryant podobno bardzo dobrze o siebie dbał w czasie calej kariery
(dieta etc), mial troche kontuzji, ale bez zadnej tragedii. Kolana i
stawy skokowe ma zdrowe, zadnych wiekszych operacji ani złamań, wiec z
wydolnoscia chyba nie powinno byc problemu. A kontuzje zmeczeniowe
(jak u KG) wraz z uplywem czasu po prostu staja sie nieco bardziej
prawdopodobne.
Mnie bardziej zastanawia jak zmieni sie chociazby jego czas gry. Od
dobrych 9 lat Kobe gra na rownym poziomie a zmiany w statystykach
wynikaja glownie ze zmiany czasu gry (sezon 05-06 jest wyjatkiem). A
ten od 3 sezonow idzie powoli w dol i raczej spodziewalbym sie
utrzymania tego trendu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-16 08:20:24
Autor: s
[...]

A wiec jednak sie na niego napaliles :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-15 23:23:40
Autor: L'e-szczur
On 16 Cze, 08:20, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> ten od 3 sezonow idzie powoli w dol i raczej spodziewalbym sie
> utrzymania tego trendu.

A wiec jednak sie na niego napaliles :-)

Tak - oczywiscie o tych zaslonach, ktore robie teraz nie tylko
bedziecie z wiLQ'iem i Bartkiem pamietali w pazdzierniku, ale powiecie
o nich tez pozostalym osmiu GM'om i moj diaboliczny plan kupienia Kobe
za grosze bedzie mogl sie spelnic ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 23:29:47
Autor: sooobi
wiLQ pisze:
[...]

W RS na pewno:)
W PO moze byc juz gorzej.

pzdr

Data: 2009-06-16 16:03:17
Autor: wiLQ
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Chyba, ze Gasol i Bynum beda powoli przejmowali paleczke.
> Pytanie czy Kobo im da jej dotknac? ;-)

W RS na pewno:)

Skad ta pewnosc? Dlaczego w tym RS to jeszcze nie nastapilo?

W PO moze byc juz gorzej.

Ale PO jest mniejszym problemem bo to duzo mniej gier.
I w dodatku jest wiecej przerw.

--
pzdr
wiLQ