Porównanie dwóch sezonów p-o

Data: 2009-06-15 09:42:15
Autor: L'e-szczur
Porównanie dwóch sezonów p-o
On 15 Cze, 18:34, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Nie spodziewałem się, że znajdę takie bliźniaki. Być może Bryant ma
jeszcze w nogach parę na dwa-trzy mistrzowskie sezony?

Tylko, ze Kobe ma w nogach w tej chwili juz o 220 spotkan wiecej.
Lekko nie bedzie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 23:18:12
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> jeszcze w nogach parę na dwa-trzy mistrzowskie sezony?

Tylko, ze Kobe ma w nogach w tej chwili juz o 220 spotkan wiecej.

Chyba, ze Gasol i Bynum beda powoli przejmowali paleczke.
Pytanie czy Kobo im da jej dotknac? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-15 22:46:31
Autor: L'e-szczur
On 15 Cze, 23:18, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Tylko, ze Kobe ma w nogach w tej chwili juz o 220 spotkan wiecej.
> Lekko nie bedzie.

Chyba, ze Gasol i Bynum beda powoli przejmowali paleczke.
Pytanie czy Kobo im da jej dotknac? ;-)

Dotykanie pałeczki Kobe? No nie przy jedzeniu - jak Boga kocham no!

Bryant podobno bardzo dobrze o siebie dbał w czasie calej kariery
(dieta etc), mial troche kontuzji, ale bez zadnej tragedii. Kolana i
stawy skokowe ma zdrowe, zadnych wiekszych operacji ani złamań, wiec z
wydolnoscia chyba nie powinno byc problemu. A kontuzje zmeczeniowe
(jak u KG) wraz z uplywem czasu po prostu staja sie nieco bardziej
prawdopodobne.
Mnie bardziej zastanawia jak zmieni sie chociazby jego czas gry. Od
dobrych 9 lat Kobe gra na rownym poziomie a zmiany w statystykach
wynikaja glownie ze zmiany czasu gry (sezon 05-06 jest wyjatkiem). A
ten od 3 sezonow idzie powoli w dol i raczej spodziewalbym sie
utrzymania tego trendu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-16 08:20:24
Autor: s
[...]

A wiec jednak sie na niego napaliles :-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-15 23:23:40
Autor: L'e-szczur
On 16 Cze, 08:20, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> ten od 3 sezonow idzie powoli w dol i raczej spodziewalbym sie
> utrzymania tego trendu.

A wiec jednak sie na niego napaliles :-)

Tak - oczywiscie o tych zaslonach, ktore robie teraz nie tylko
bedziecie z wiLQ'iem i Bartkiem pamietali w pazdzierniku, ale powiecie
o nich tez pozostalym osmiu GM'om i moj diaboliczny plan kupienia Kobe
za grosze bedzie mogl sie spelnic ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-15 23:29:47
Autor: sooobi
wiLQ pisze:
[...]

W RS na pewno:)
W PO moze byc juz gorzej.

pzdr

Data: 2009-06-16 16:03:17
Autor: wiLQ
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Chyba, ze Gasol i Bynum beda powoli przejmowali paleczke.
> Pytanie czy Kobo im da jej dotknac? ;-)

W RS na pewno:)

Skad ta pewnosc? Dlaczego w tym RS to jeszcze nie nastapilo?

W PO moze byc juz gorzej.

Ale PO jest mniejszym problemem bo to duzo mniej gier.
I w dodatku jest wiecej przerw.

--
pzdr
wiLQ