Porownanie jakosci przekazu

Data: 2010-02-03 11:22:39
Autor: jerzyn
Porownanie jakosci przekazu
Czy mozna w jakis sposob porownać jakosc odbioru  cyfrowego  Polsatu  i pakiet TV dostarczany przez TP z neostrada
jerzyn

Data: 2010-02-03 11:27:00
Autor: pawell32
jerzyn pisze:
Czy mozna w jakis sposob porownać jakosc odbioru  cyfrowego  Polsatu  i pakiet TV dostarczany przez TP z neostrada
jerzyn

najprościej podłączyć dwa dekodery do tego samego dekodera

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-02-03 11:30:32
Autor: Cavallino
Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hkbh60$ba3$1news.interia.pl...
Czy mozna w jakis sposob porownać jakosc odbioru  cyfrowego  Polsatu  i pakiet TV dostarczany przez TP z neostrada

Jaką drogą?
Jak satelitarną to nie ma powodów aby były różnice.

Data: 2010-02-03 11:38:15
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
[...]

jak to nie. może podłączyć ten sat przez hdmi, który będzie miał lepszy
obraz od dekodera sd polsatu

Data: 2010-02-03 11:47:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

Jak satelitarną to nie ma powodów aby były różnice.

jak to nie. może podłączyć ten sat przez hdmi, który będzie miał lepszy
obraz od dekodera sd polsatu

Racja, lepszy obraz może być, chodziło mi o to, że nie będzie gorszy.

Data: 2010-02-03 11:54:56
Autor: pawell32
Cavallino pisze:
[...]

nie wiem, ja na dekoderach (sd) polsatu widzę smużenia, nawet ostatnio się przyglądałem.

Data: 2010-02-03 05:57:25
Autor: jerzyn

pawell32 napisał(a):
Cavallino pisze:

> Racja, lepszy obraz mo�e by�, chodzi�o mi o to, �e nie b�dzie gorszy.

nie wiem, ja na dekoderach (sd) polsatu widz� smu�enia, nawet ostatnio
si� przygl�da�em.

No własnie ,chce się "rozwieść" z cyfrowym Polsatem i szukam aby za
jakieś przyzwoite pieniądze  jakiś normalny obraz ,czy za duzo
wymagam ...

Porownanie jakosci przekazu