Porównanie lampek sigmasport PAVA i SPEEDSTER

Data: 2013-08-29 00:37:30
Autor: xkowallo
Porównanie lampek sigmasport PAVA i SPEEDSTER
Witam

Czy miał kto¶ możliwo¶ć porównania tych dwóch lampek?

Pozdrawiam

Data: 2013-08-29 04:23:08
Autor: xkowallo
Porównanie lampek sigmasport PAVA i SPEEDSTER
Wła¶nie mam PAVE i zastanawiam się czy warto dopłacać do SPEEDSTERA

Data: 2013-08-29 07:45:22
Autor: piecia aka dracorp
Porównanie lampek sigmasport PAVA i SPEEDSTER
Dnia Thu, 29 Aug 2013 00:37:30 -0700, xkowallo napisał(a):

Czy miał ktoś możliwość porównania tych dwóch lampek?

A sprawdzałeś na stronie Dominika: http://light-test.info/? --
piecia aka dracorp

Data: 2013-08-29 02:14:19
Autor: Dominik Mirowski
W dniu czwartek, 29 sierpnia 2013 09:45:22 UTC+2 użytkownik piecia aka dracorp napisał:

> Czy miał kto¶ możliwo¶ć porównania tych dwóch lampek?
A sprawdzałe¶ na stronie Dominika: http://light-test.info/?

Nie miałem speedstera nigy w rękach, więc nie ma... Na  papierze jest mocniejsza :). Niestety u sigmy nie wiadomo z kim rozmawiać, więc nie miałem ich lampek od 2 lat chyba.
--
Dominik Mirowski
http://www.light-test.info/

Data: 2013-08-29 10:12:59
Autor: piecia aka dracorp
Porównanie lampek sigmasport PAVA i SPEEDSTER
Dnia Thu, 29 Aug 2013 00:37:30 -0700, xkowallo napisał(a):

Czy miał ktoś możliwość porównania tych dwóch lampek?
Swoją drogą ja drugi raz kupiłem Pavę? Cena i długość świecenia przemawiała za nią. Pierwszą oddałem w prezencie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-08-29 19:40:54
Autor: piecia aka dracorp
Porównanie lampek sigmasport PAVA i SPEEDSTER
Dnia Thu, 29 Aug 2013 04:23:08 -0700, xkowallo napisał(a):

Właśnie mam PAVE i zastanawiam się czy warto dopłacać do SPEEDSTERA

Ja dzisiaj znowu używałem Pavę i naprawdę dziwnie ona świeci. Tak jakby dwie wiązki światła obok siebie. Jak ktoś przetestuje speedstera to niech da znać.

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-08-29 23:16:00
Autor: xkowallo
Porównanie lampek sigmasport PAVA i SPEEDSTER
A czy kto¶ widział jak ¶wieci ten SPEEDSTER?

Data: 2013-08-29 23:25:23
Autor: Wojtek Paszkowski

<xkowallo@gmail.com> wrote in message news:37306abc-5a1a-451d-88c4-53f33912f6a0googlegroups.com...

Czy miał kto¶ możliwo¶ć porównania tych dwóch lampek?

widziałem tylko Pavę (parę lat temu - może teraz ma mocniejsz± diodę) i, szczerze mówi±c, jako¶ niespecjalnie mnie powaliła. Speedster w/g informacji Sigmy powinien być znacznie mocniejsz± lampk±, tyle tylko, że ma niewymienny akumulator. Przy tej mocy lampki to niestety nieporozumienie (chyba że kto¶ jeĽdzi tylko wokół domu na krótkie wycieczki).

Z lampek z optyk± "drogow±" ostatnio widziałem w akcji Cateye EL-540 i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła - "lustrzana" szosowa optyka, całkiem niezła moc jak na tego typu lampki (porównywalna, jak nie lepsza od B&M Ixona IQ, do tego z bardziej ci±gł± wi±zk±). Na dodatek fajnie rozwi±zano zmianę trybów (wszystkim "chińczykom" by się to przydało) - dwa tryby stałe s± przeł±czane kliknięciem, natomiast odpalenie błyskaj±cego wymaga dwukliku. Tylko barwa diody taka sobie, a i mocowania Cateye s± ¶rednio funkcjonalne - te Sigmowe s±, jak na mój gust, znacznie wygodniejsze. Ale jak kto¶ zastanawia się nad lampk± na akumulatory AA, która dawałaby widoczno¶ć na drodze bez o¶lepiania innych - to warto brać j± w rachubę.

pozdr

Data: 2013-08-29 14:57:30
Autor: Dominik Mirowski
W dniu czwartek, 29 sierpnia 2013 23:25:23 UTC+2 użytkownik Wojtek Paszkowski napisał:

Z lampek z optyk± "drogow±" ostatnio widziałem w akcji Cateye EL-540 i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła - "lustrzana" szosowa optyka, całkiem niezła moc jak na tego typu lampki.

Kotek wła¶nie do mnie jedzie w celach "badawczych" - dam znać co i jak i co się da zrobić z t± barw± i ilo¶ci± ¶wiatła ;).

--
Dominik Mirowski
http://www.light-test.info

Data: 2013-09-01 10:10:23
Autor: Skolmi
Porównanie lampek sigmasport PAVA i SPEEDSTER
Pava uszkodziła mi się mechanicznie, więc po wstępnych poszukiwaniach wybór padł na Speedstera. Na szczę¶cie doczytałem o akumulatorze
i sobie odpu¶ciłem. Wybrałem kolejn± Pavę.

Data: 2013-09-02 01:14:05
Autor: xkowallo
Porównanie lampek sigmasport PAVA i SPEEDSTER
Mi po ciemku to 2 godzinki powinny wystarczyć.
Ale chyba tę lampkę sobie odpuszczę.
Nikt jej nie widział szkoda ryzykować

Pozdrawiam

Data: 2013-09-02 08:59:07
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Mon, 02 Sep 2013 01:14:05 -0700, xkowallo napisał(a):

Mi po ciemku to 2 godzinki powinny wystarczyć.
Ale chyba tÄ™ lampkÄ™ sobie odpuszczÄ™.
Nikt jej nie widział szkoda ryzykować

Poświęć się dla ogółu i zakup ją i zrób testy. Będziemy Ci wdzięczni.

--
piecia aka dracorp

Porównanie lampek sigmasport PAVA i SPEEDSTER