Data: 2013-08-29 23:25:23 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Porównanie lampek sigmasport PAVA i SPEEDSTER | |
<xkowallo@gmail.com> wrote in message news:37306abc-5a1a-451d-88c4-53f33912f6a0googlegroups.com... Czy miał ktoś możliwość porównania tych dwóch lampek? widziałem tylko Pavę (parę lat temu - może teraz ma mocniejszą diodę) i, szczerze mówiąc, jakoś niespecjalnie mnie powaliła. Speedster w/g informacji Sigmy powinien być znacznie mocniejszą lampką, tyle tylko, że ma niewymienny akumulator. Przy tej mocy lampki to niestety nieporozumienie (chyba że ktoś jeździ tylko wokół domu na krótkie wycieczki). Z lampek z optyką "drogową" ostatnio widziałem w akcji Cateye EL-540 i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła - "lustrzana" szosowa optyka, całkiem niezła moc jak na tego typu lampki (porównywalna, jak nie lepsza od B&M Ixona IQ, do tego z bardziej ciągłą wiązką). Na dodatek fajnie rozwiązano zmianę trybów (wszystkim "chińczykom" by się to przydało) - dwa tryby stałe są przełączane kliknięciem, natomiast odpalenie błyskającego wymaga dwukliku. Tylko barwa diody taka sobie, a i mocowania Cateye są średnio funkcjonalne - te Sigmowe są, jak na mój gust, znacznie wygodniejsze. Ale jak ktoś zastanawia się nad lampką na akumulatory AA, która dawałaby widoczność na drodze bez oślepiania innych - to warto brać ją w rachubę. pozdr |
|
Data: 2013-08-29 14:57:30 | |
Autor: Dominik Mirowski | |
Porównanie lampek sigmasport PAVA i SPEEDSTER | |
W dniu czwartek, 29 sierpnia 2013 23:25:23 UTC+2 użytkownik Wojtek Paszkowski napisał:
Z lampek z optyką "drogową" ostatnio widziałem w akcji Cateye EL-540 i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła - "lustrzana" szosowa optyka, całkiem niezła moc jak na tego typu lampki. Kotek właśnie do mnie jedzie w celach "badawczych" - dam znać co i jak i co się da zrobić z tą barwą i ilością światła ;). -- Dominik Mirowski http://www.light-test.info |
|