Porównanie najtańszych abonamentów

Data: 2013-03-12 18:33:19
Autor: Budzik
Porównanie najtańszych abonamentów
Użytkownik  suryga@gmail.com ...

Witam
Chcę zrobić porządek z telefonami w rodzienie. I porównuje sobie najtańsze abonanmenty.
I wychodzi że :
Play 0,9 gr/min w abonamencie poza 19 gr
T-Mobil 0,9gr/min w abonamencue poza 29 gr
Orange 25 gr/min w abonamencie poza 29 gr
Plus 16 gr/min w abonamencie poza nie udało mi się znaleść ale chyba
29 gr. Wnioski
Najlepiej wziąść Odpowiedni abonament w dwóch pierwszych firmach.
Jak się gada nie równo (czasami więcej czasami mniej) to Play.
Jak chce się żeby do nas dzwonili (koszt rozmowy dla innych) to
T-mobil. Prepaidy nawet w Play są bez sensu przy cenie 19gr/min.

Dobrze wnioskuje? Czy o czymś zapomniałem/niezauważyłem.

w play ostatnio brałem za 15,80 mam:
darmowe stacjonarki
darmowe do play
250 minut w abo do pozostałych (czyli wychodzi jakies 6-7 gr/min)
Tyle ze bez telefonu.

Data: 2013-03-12 16:17:40
Autor: suryga
Porównanie najtańszych abonamentów
w play ostatnio bra�em za 15,80 mam: darmowe stacjonarki
darmowe do play
250 minut w abo do pozosta�ych (czyli wychodzi jakies 6-7 gr/min)
Tyle ze bez telefonu.

no i po przekroczeniu abonamentu 24 gr/min :)

Data: 2013-03-13 00:59:13
Autor: Budzik
[...]

jeżeli ktośszuka najtanszego abo to raczej dlatego, ze 250 minut mu wystarcza.

Porównanie najtańszych abonamentów