Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace

Data: 2009-12-27 20:36:06
Autor: Jan Strybyszewski
Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
I po co wojna kazdy sobie obejrzy porowna i ocenii

http://www.youtube.com/watch?v=UfBcKzRU444

Data: 2009-12-27 19:43:04
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
I po co wojna kazdy sobie obejrzy porowna i ocenii

http://www.youtube.com/watch?v=UfBcKzRU444

Przestałbyś sie już ośmieszać tymi swoimi recenzjami Panie sciphone (wg. iJanka czyt. SCIFOUN)

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Data: 2009-12-27 20:46:58
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
I po co wojna kazdy sobie obejrzy porowna i ocenii

http://www.youtube.com/watch?v=UfBcKzRU444

Przestałbyś sie już ośmieszać tymi swoimi recenzjami Panie sciphone (wg. iJanka czyt. SCIFOUN)

I po co to ujadanie.... zrob lepszy tylko najpierw dodaj 96452aplikacji do Marketplace.

Data: 2009-12-27 19:53:58
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:

I po co to ujadanie.... zrob lepszy tylko najpierw dodaj 96452aplikacji do Marketplace.

Ja nie potrzebuję ich tam w ogóle. Żaden appstore nigdy nie był mi potrzebny.

Data: 2009-12-27 20:28:09
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 27.12.2009 Szadzik <szadzik@op.pl> napisał/a:
Jan Strybyszewski pisze:

I po co to ujadanie.... zrob lepszy tylko najpierw dodaj 96452aplikacji do Marketplace.

Ja nie potrzebuję ich tam w ogóle. Żaden appstore nigdy nie był mi potrzebny.

Na linuxowate repozytoria są normą od chyba 10 lat, chyba windows to
_jedyny_ system który sie tego nie dorobił. I ww. stwierdzić może
chyba tylko osoba która nigdy tego tak naprawdę nie używała.
Znaleść soft to może nie problem, ale utrzymanie aktualnych wersji,
albo posiadanie tylu autoupdatów co programów :) lub jakieś "każdy
sobie sprawdza sam".

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-27 21:33:32
Autor: Jan Strybyszewski
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

A na zarzuty wielkiego brata informuje ze instalowanie aplikacji na Androidzie jest mozliwe z dowolnego zrodla po odptaszkowaniu jednej opcji.

Data: 2009-12-27 20:40:26
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

No i bardzo dobrze, pewnie Android będzie na następnym urządzeniu jakie kupię, o ile wyjdzie jakieś sensowne urządzenie z tym systemem.

Data: 2009-12-27 21:01:13
Autor: Sergiusz Rozanski
[...]

Na iP też, ta opcja to blackrain :)

No i bardzo dobrze, pewnie Android będzie na następnym urządzeniu jakie kupię, o ile wyjdzie jakieś sensowne urządzenie z tym systemem.

A ja zobaczę co będzie na rynku sie działo, może android, a może webos
palma (bardzo lubiałem palmos). A narazie iphoneos mi odpowiada, nie
wykluczone że nowszy iPo.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-27 20:55:49
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

I po co to ujadanie.... zrob lepszy tylko najpierw dodaj 96452aplikacji do Marketplace.

Ja nie potrzebuję ich tam w ogóle. Żaden appstore nigdy nie był mi potrzebny.

Hipokryta... sklep i dystrybucja cyfrowa softu nie byla mu potrzebna bo WM nigdy go nie mialo;  ale za to brak MMS w iphonie wypominal przez 287dni bo mu tak strasznie przeszkadzal braj obslugi w PRODUKCIE KTOREGO NIE MIAL az ... MMS trafil do iphona, czas znalesc sobie nowego konika...

Data: 2009-12-27 21:39:47
Autor: Mateusz Ludwin
Porównanie sklepów Appstore, Andr oid Market, Marketplace
Rzecze Szadzik:

Ja nie potrzebuję ich tam w ogóle. Żaden appstore nigdy nie był mi potrzebny.

Po co rozmawiasz z tym kretynem?

Nie wiesz że on wcale nie ma iPhone bo go na niego nie stać? Ma tylko
starego iPoda.

Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

Data: 2009-12-27 20:42:40
Autor: Szadzik
Porównanie sklepów Appstore, Andr oid Market, Marketplace
Mateusz Ludwin pisze:
Rzecze Szadzik:

[...]

Hahaha, racja. Jednak tak trudno się powstrzymać jak się widzi kogoś takiego i jeszcze na dodatek robiącego 'recenzje' i 'porównania', żałosne.

Data: 2009-12-27 21:47:48
Autor: Jan Strybyszewski
Porównanie sklepów Appstore, Andr oid Market, Marketplace
Szadzik pisze:
Mateusz Ludwin pisze:
Rzecze Szadzik:

[...]

Zrob lepsze, nie potrafisz trudno i szkoda

Data: 2009-12-27 20:53:43
Autor: Szadzik
Porównanie sklepów Appstore, Andr oid Market, Marketplace
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:
Mateusz Ludwin pisze:
Rzecze Szadzik:

[...]

Jeśli wiem, że nie potrafię to się tego nie czepiam, a Ty nie potrafisz się powstrzymać.

Data: 2009-12-27 21:44:46
Autor: Jan Strybyszewski
Porównanie sklepów Appstore, Andr oid Market, Marketplace
Mateusz Ludwin pisze:
Rzecze Szadzik:

[...]

Czesc Ludwisia moj ty durniu od Javy nie potrafiacy pojac oczywistych rzeczy. Nie rob z siebie Ludwia wiecej blazna i przestac sie tak rzucac na te plecaczki na Microsoft D-Day bo sie Polska z Ciebie smieje

Data: 2009-12-28 00:34:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Pochwal się telefonem, komputerem, samochodem, rowerem itd.

Ludwin, jesteś żałosny.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-07 18:54:21
Autor: Stefan.Burczymucha

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hh8pcf$j4c$3@news.interia.pl...

[...]

no jeszcze dlogoscia pytonga moze sie pochwalic. bedzie pasowac.

Data: 2009-12-27 19:49:27
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
I po co wojna kazdy sobie obejrzy porowna i ocenii

http://www.youtube.com/watch?v=UfBcKzRU444

A ja cały czas się zastanawiam ; na cholerę mi ten appstore? Od zawsze ściągam co mi trzeba z netu bez zewnętrznej kontroli co i kiedy instaluję. Rok 1981 jeszcze nie nastał nigdzie oprócz jednego Apple i z czego Ty się cieszysz?

Data: 2009-12-27 20:57:14
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Oczywiscie z Windows Update tez NIGDY NIE KORZYSTASZ bo latki sciagasz z sieci torentow do windowsa, no wybacz ... ale brzmi to smiesznie.
Toz nawet sam wielki MS uznal ze Appstore to najgenialniesza rzecz na swiecie i wlasnie nieudolnie to kopiuje

Data: 2009-12-27 20:36:01
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Kopiuje, bo na świecie coraz więcej ograniczonych ludzi, którzy nie potrafią sobie sami ściągnąć i zainstalować softu bez takich bzdetów jak appstore.

A co ma appstore do Windows Update? Czy Windows UPDATE instaluje nowe oprogramowanie, czy raczej jak z nazwy wynika aktualizuje?

A co jeśli ja nie chcę nowszej wersji? MAm np. G-Alarm starą wersję, bo nowsze mi nie działały tak jak trzeba i co Ty na to? Może ja po prostu chcę mieć wybór a nie tylko poddawać się temu co jakiś tam executive sobie wymyśli?

Data: 2009-12-27 21:16:13
Autor: Sergiusz Rozanski
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Ja umiem, co nie znaczy że nie wolę wygodniej.

A co ma appstore do Windows Update? Czy Windows UPDATE instaluje nowe oprogramowanie, czy raczej jak z nazwy wynika aktualizuje?

A co jeśli ja nie chcę nowszej wersji?

Nie ma wymogu upgrade, po prostu wiesz co możesz zaktualizować.

MAm np. G-Alarm starą wersję, bo nowsze mi nie działały tak jak trzeba i co Ty na to?

No i?

Może ja po prostu chcę mieć wybór a nie tylko poddawać się temu co jakiś tam executive sobie wymyśli?

Repozytorium nie zmusza do upgrade, ale centalnie zarządza całym
softem, dba o każdy pliczek we filesystemie i jak np usuwasz soft to
kompletnie i dokładnie.

Ale skoro masz takie wątpliwości to po prostu widzę że nigdy nie
używałeś, więc nie masz pojęcia jak to działa, więc nie wiem czemu
krytykujesz. Ja używam i windows i lunuxowate i wm miałem i mam iP i
wiem jak to gdzie działa, więc mogę wydać chyba lepszą opinię o tym
od Ciebie, który nie ma pojęcia o cydi, pakietach deb czy appstore.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-27 21:20:59
Autor: Szadzik
Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Moje obrzydzenie tym produktem po części wynika z ograniczeń jakie nakłada producent, obrzydliwej i kłamliwej kampanii reklamowej, wprowadzania bezmózgowia, zdalną kontrolą nad wszystkim co robisz no i oczywiście z faktu, że zajduje się tylu fanatyków, którzy nie są w stanie przyznać, że urządzenie to ma ogrom wad.

Używałem Androida i używam WM, nie widzę powodu, aby próbować iphone'a, nie lubię być ograniczony prze Jobsów i im podobnych. Do tego bateria, która nie jest w stanie wytrzymać jednego dnia mnie nie przekonuje.

Data: 2009-12-27 21:40:28
Autor: Sergiusz Rozanski
Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Które umie zlikwidować każdy użytkownik iP w kilka minut?

[...]

No nie wiem, ale wszyscy fanatycy znają te wady, sądze że znali je
przed zakupem.

Używałem Androida i używam WM, nie widzę powodu, aby próbować iphone'a, nie lubię być ograniczony prze Jobsów i im podobnych. Do tego bateria, która nie jest w stanie wytrzymać jednego dnia mnie nie przekonuje.

Mi jakos wytrzymuje.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-28 07:09:35
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Ale jaki ogrom wad ?  Nie dzwoni ?
Owszem iphone robi dokladnie to co jest w instrukcji. I owszem tez buntuje sie ze w Mondeo nie moge sam wymienic zarowki ale 90% gospodyn z Gdanska w niczym to nie przeszkadza. A dla poweruserow jest Jailbreak.

Używałem Androida i używam WM, nie widzę powodu, aby próbować iphone'a, nie lubię być ograniczony prze Jobsów i im podobnych. Do tego bateria, która nie jest w stanie wytrzymać jednego dnia mnie nie przekonuje.

Tiaaa ze niby w G1 czy Hero wytrzymuje dluzej ?
To nie jest problem baterii tylko majac iphona sie go uzywa nieco czesciej stad i krocej trzyma. Znam takich co im trzyma 3 dni bo tylko dzwonia. Odpal gre na iphona i zobacz jaki robi sie cieply od procesora.
Cudow nie ma

Data: 2009-12-27 21:42:08
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Po co w samochodach montowac elektryczny rozrusznik jak korba zawsze dzialala co za ograniczeni ludzie.

A co ma appstore do Windows Update? Czy Windows UPDATE instaluje nowe oprogramowanie, czy raczej jak z nazwy wynika aktualizuje?

A widzisz ... AppStore AKTUALIZUJE oprogramowanie ktore posiadasz

[...]

Alez nikt cie nie zmusza.... Naprawde poznaj troche iphona

Data: 2009-12-27 20:43:40
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:

Alez nikt cie nie zmusza.... Naprawde poznaj troche iphona

Jak sobie go kupisz to porozmawiamy, a póki co masz ipoda touch więc przestań się ośmieszać.

Data: 2009-12-27 21:47:04
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

Alez nikt cie nie zmusza.... Naprawde poznaj troche iphona

Jak sobie go kupisz to porozmawiamy, a póki co masz ipoda touch więc przestań się ośmieszać.

I oczywiscie w kontekscie Appstore wiele to zmienia? iPhone nie kupilem swiadomie z wielu powodow, w kontekscie dyskusji o Appstore jednak nie ma to zadnego znaczenia.

..... widzisz mam WM 6.5 i Androida i przynajmniej WIEM O CZYM MOWIE w odroznieniu do takiego Ludwisia ktory zna tylko MS Jave, wiec jakie ma wyjscie ... kaza szczekac szczeka

Data: 2009-12-27 22:04:09
Autor: qwerty
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hh8gr0$gsv$1@inews.gazeta.pl...
Alez nikt cie nie zmusza.... Naprawde poznaj troche iphona

Dalej łączy się z internetem bez pytania?

Data: 2009-12-27 21:31:44
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 27.12.2009 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał/a:
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hh8gr0$gsv$1@inews.gazeta.pl...
Alez nikt cie nie zmusza.... Naprawde poznaj troche iphona

Dalej łączy się z internetem bez pytania?

Nie, trzeba wbijać stringi AT+cgd, apny, gatewaye, dnsy i ip jak do jakiego
WM czy symbiana.

Kolego mamy xxi wiek, połaczenie do internetu dla iP to coś
normalnego, coś co się nie wyłącza, bo po co? No chyba że Cię nie
stać na 20-30zł na internet, no to wybacz. iP bez sieci nie ma
sensu.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-27 21:23:29
Autor: Szadzik
Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Tak samo jak WM, w  którym również nie trzeba wpisywać żadnych komend ani tym podobnych, chyba Ci sie z dużym Windowsem pomyliło.

Data: 2009-12-27 21:44:18
Autor: Sergiusz Rozanski
[...]

No więc o co chodzi, 20zł to chyba nie majątek dla kogoś kto kupuje
sprzęt aby mieć dostęp do sieci z dowolnego miejsca (abstrac*ując czy
to iP czy WM), więc niech się łączy po poczte, kontakty, kalendarz,
pogodę, topscores w grze, rssy, podcasty czy co tam kto lubi/musi
w sieci robić, po to to jest! Nie rozumiem więc oba typu "sam się łączy".

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-28 08:35:21
Autor: qwerty
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnhjfkkq.l1t.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...
[...]

Tylko czasami wolę przejść te parę metrów i złapać wi-fi, niż korzystać z wolnego 3g.

Data: 2009-12-28 07:50:41
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 28.12.2009 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał/a:
[...]

No to przejdź i złap, a telefon się sam przełączy, jaki problem?

Jak już kompletnie nie chcesz dzwonić przez gprs/edge/3g to po prostu
to wyłącz u operatora jakimś tam kodem *X# i masz wtedy w ogóle spokój,
a i czuwania na gprs nie ma więc i trochę wacików zaoszczędzisz.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-28 10:29:57
Autor: qwerty
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnhjgolr.ul5.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...
No to przejdź i złap, a telefon się sam przełączy, jaki problem?

Sesja będzie zaczęta na 3g.

Jak już kompletnie nie chcesz dzwonić przez gprs/edge/3g to po prostu
to wyłącz u operatora jakimś tam kodem *X# i masz wtedy w ogóle spokój,
a i czuwania na gprs nie ma więc i trochę wacików zaoszczędzisz.

Po co wyłączać. Korzystam z umts/egde, ale nie chcę żeby sam telefon łączył się bez pytania.

Data: 2009-12-28 10:10:04
Autor: Sergiusz Rozanski
[...]

No i? Przecież otwarcie równoległego połączenia na wifi nie zamknie Ci sesji
3g, więc danych tam nie przybedzie, jak wejdziesz w zasięg wifi, to dane
pobiegną przez wifi. Z punktu widzenia taryfikacji nawet kozystniej mieć
stale podniesioną sesje niż ją co chwilę zamykać i otwierać - chyba że masz
naliczanie za każdy pakiet (powiedzmy co 1kbajt).

[...]

Tylko że takie telefony jak iP, Android czy WM istnieją by być w sieci, nie
po to są w nich usługi typu email, push, IM by być offline, to podobnie jakbyś
wyłączał telefon gdy nie telefonujesz, bo po co Ci on wtedy, nie myśląc o
połączeniach przychodzących. W sieci coś się stale dzieje, również na moich
kontach pocztowych, IM, kalendarzach, subskrypcjach rss, podcastach itd,
wyłączając sieć się od tego odcinam, to model XX wiecznego 0202122 (zadzwonię
pobrać pocztę :), skocz w XXI wiek i podyskutujmy.

Ja pobieram sobie po gprs/3g/wifi wszystko co potrzebuję, lub mam ochotę
mieć, pocztę, rss, podcasty, podpinam netbooka, strony www, skype itd, i to wtedy
gdy coś dla mnie się w sieci pojawi, bo taka jest idea posiadania usieciowionego
palmtopa. Nie rozumiem w tym jakiś oszczędności typu nie skorzystam bo
złotówki lecą, ja wydaję na pakiet sieci do iP 20-30zł/mc (teraz 38zł ale to dlatego
że zrezygnowałem z iPlusa dla notebooka na rzecz blueconect ryczałtu 1.5GB bo mam
teraz 1 pakiet dla iP i netbooka) to jest $10, 3 paczki fajek, 2 drinki w knajpie,
bilet do kina, ćwierć tego co wygadam na głosowych i siedzę nonstop online. Jak bym
wyłączał to może bym zszedł do 15zł i co by mi to dało: brak poczty i im na żywo, czas na włączanie/wyłączanie, zbędne pytania czy dzwonić czy nie. Z kobietą
czatujemy sobie poza domem przez email czy skype, a tak na smsy szło dużo więcej
złotówek.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-28 11:17:29
Autor: qwerty
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnhjh0b5.i1q.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...
[...]

Skoro jesteś taki multimedialny to pewnie na ip oglądasz dvb-h? ;)

Data: 2009-12-28 10:31:39
Autor: Sergiusz Rozanski
[...]

Błąd, tv prawie w ogóle nie oglądam (chyba że jakiś film niedostępny na dvd,
np na Wojna i Pokój), a raczej wolę jakiś film z płyty na który mam ochotę,
a nie 1/2 kadru (film kinowy 2.x:1 w 4:3) w przerwach między reklamami.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-28 12:30:19
Autor: J.F.
On Mon, 28 Dec 2009 10:10:04 +0000 (UTC),  Sergiusz Rozanski wrote:
[...]

Chyba nie - bo jak raz zaczal sciaganie poczty przez 3G, to przeciez
dociagnie do konca. Podobnie moze byc z sesja https, czatem.

Z punktu widzenia taryfikacji nawet kozystniej mieć
stale podniesioną sesje niż ją co chwilę zamykać i otwierać

Ale on chce jeszcze korzystniej - nie otwierac bez potrzeby :-)

[...]

A uzytkownik by chcial email, ale bez push :-)

[...]

No coz - z jednej strony jest taryfa, ktora pozwala sie poczuc w 21w
albo nie, z drugiej strony - wielu by chcialo zeby dzwoniacy domyslnie
uslyszal "wzywany abonent ma bardzo slaby sygnal, poczekaj czy sie
polepszy, poczekaj .. zadzwon pozniej" :-)

[...]

jeden internet, drugi internet, kablowka, konto e-mail, konto w banku,
drugie konto - i molgbys przez caly miesiac pic, a tak tu drobne, tam
drobne, a razem grube :-)

bilet do kina, ćwierć tego co wygadam na głosowych i siedzę nonstop online. Jak bym
wyłączał to może bym zszedł do 15zł i co by mi to dało: brak poczty i im na żywo,

A bez poczty na zywo zyc nie mozna ? :-)

czas na włączanie/wyłączanie, zbędne pytania czy dzwonić czy nie. Z kobietą
czatujemy sobie poza domem przez email czy skype, a tak na smsy szło dużo więcej
złotówek.

Nie lepiej kupic jakis pakiet "darmowe rozmowy z wybrana osoba" i
pogadac zamiast czatowac ? :-)

J.

P.S. co to IM ?

Data: 2009-12-28 12:17:00
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 28.12.2009 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
[...]

No sesja tcp tak, ale z ww nie ma problemu aby postawić sobie nową, tak to się
właśnie dzieje, np dostaję info o nowej poczcie, więc sync imapa poszedł po
3g, za chwilę pobieram treść 3g, za chwilę otwieram załącznik i już mam po wifi.

Z punktu widzenia taryfikacji nawet kozystniej mieć
stale podniesioną sesje niż ją co chwilę zamykać i otwierać

Ale on chce jeszcze korzystniej - nie otwierac bez potrzeby :-)

Tylko że jak już raz otworzył w dniu to nie opłaca się zamykać :) Zamknięcie
będzie niekorzystne. No i jak ktoś nie ma potrzeby i musi "skoczyć na rynek
odebrać pocztę" dla kilku zł/mc oszczędności to widać tak ma :)

[...]

Dla pozornych oszczędności.

[...]

Są jakieś priorytety, jak dla mnie w biznesie komunikacja jest dość istotną cechą i
nie zamierzam tu oszczędzić wartości kilkunastu minut rozmowy aby się pozbyć wygody
nieograniczonego dostepu do sieci.

bilet do kina, ćwierć tego co wygadam na głosowych i siedzę nonstop online. Jak bym
wyłączał to może bym zszedł do 15zł i co by mi to dało: brak poczty i im na żywo,

A bez poczty na zywo zyc nie mozna ? :-)

Można żyć bez telefonu w ogóle, na wakacjach mam off, a najczęściej i tak spędzam
wakację tam gdzie nie dociera gsm. Ale jak mam telefon internetowy to niech ma
łącze, skoro z tego korzystam.

[...]

Mam, i co z tego jak czasami wolimy sobie coś napisać :)

(IM - instant messaging: gg, czat skype, tlen, jabber itd.)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-28 07:06:06
Autor: Jan Strybyszewski
qwerty pisze:
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hh8gr0$gsv$1@inews.gazeta.pl...
Alez nikt cie nie zmusza.... Naprawde poznaj troche iphona

Dalej łączy się z internetem bez pytania?

Czy twoj samochod tez zadaje pytania po wcisnieciu pedalu hamulca.
"Czy jestes pewien ze chcesz uzyc hamulca bo wykrylem probe uzycia ?".

Tak Android tez nie zadaje glupich pytan

Data: 2009-12-28 12:20:24
Autor: Artur M. Piwko
PorĂłwnanie sklepĂłw Appstore, Android Market, Marketplace
In the darkest hour on Sun, 27 Dec 2009 21:42:08 +0100,
Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> screamed:
[...]

Po co w samochodach pozwalać kierowcy na decyzję kiedy odpalić
rozrusznikiem skoro Apple zawsze wie kiedy to zrobić lepiej co
za ograniczeni ludzie.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:216B ]
[ 12:17:36 user up 12300 days,  0:12,  1 user, load average: 0.01, 0.98, 0.00 ]

                        The shortest bedtime story: No.

Data: 2009-12-28 15:19:13
Autor: J.F.
On Mon, 28 Dec 2009 12:20:24 +0100,  Artur M. Piwko wrote:
[...]

Cii - sa juz samochody ktore same wylaczaja silnik stojac na
swiatlach.

A tego ze oprocz rozrusznika nie ma jeszcze korby to zaluje.
Akumulator sie rozladowal, reka by czlowiek zapalil, a sie nie da.
Choc teraz mam diesla - reka sie tego nie zapali :-)

J.

Data: 2009-12-28 14:59:43
Autor: Sergiusz Rozanski
[OT] Re: Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
[...]

A próbowałeś kiedyś w ogóle korbą? Znajomy na Ziła, takiego starego
ruskiego :) i ma oczywiście korbę, ale powiem Ci jest co kręcić,
na zimnym oleju bym chyba sam nie obrócił :D A tam jakaś rzędowa
szóstka pod machą :)
Osobówkę to raczej nie problem, bo wał korbowy to większym kluczem
ruszysz (jak np do ustawiania zaworów się obraca) a co dopiero
dopasowaną korbą - no ale w sumie kocham rozruszniki ;)

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-12-28 16:34:35
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
[OT] Re: Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Mar ketplace
On Mon, 28 Dec 2009 14:59:43 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
<write-only-with-spf@sergiusz.com> wrote:

[...]

Stara 660 ruszałem jak młody byłem ;-)

Osobówkę to raczej nie problem, bo wał korbowy to większym kluczem
ruszysz (jak np do ustawiania zaworów się obraca) a co dopiero
dopasowaną korbą - no ale w sumie kocham rozruszniki ;)

Nie tylko korbą się da. 30 harcerzy, kawałek górki i nawet Star 266 z
rozładowanym akumulatorem odpala. ;-)

Zdrówko

Data: 2009-12-27 23:32:08
Autor: J.F.
On Sun, 27 Dec 2009 20:36:01 +0000,  Szadzik wrote:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Bywa ze instaluje - czasem jakis drobiazg trzeba dolozyc.

I oczywiscie jedni sa zadowoleni ze im WU automatycznie sciagnie
nowosci, a inni klna ze 50 komputerow sciaga grube megabajty, a
instalacja komputera trwa dwa dni.
Tylko tu MS na szczescie troche ulatwia i mozna sciagnac tez
nieautomatycznie.

J.

Data: 2009-12-27 22:35:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 27 Dec 2009 23:32:08 +0100, J.F. napisał(a):

I oczywiscie jedni sa zadowoleni ze im WU automatycznie sciagnie
nowosci, a inni klna ze 50 komputerow sciaga grube megabajty, a
instalacja komputera trwa dwa dni.

To znaczy że komputerami zajmuje się dupa a nie admin. Dla 50 komputerów
jest WSUS (darmowy zresztą), a do instalacji integracja poprawek i
servicepacków. No ale to odrobiny wiedzy wymaga i z trzech szarych komórek.

Abstrahując od powyższego - widzę, że jeden oszołom w niedzielę wystarczy,
żeby kilkanaście osób dało się sprowokować do idiotycznego flejma jak
wełniane owce... takie smutne to dosyć. --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-28 00:03:58
Autor: J.F.
On Sun, 27 Dec 2009 22:35:12 +0000,  Waldek Godel wrote:
[...]

teraz, jak pisalem, jest, ale wkrotce zobaczymy co bedzie .. moze sie
tak MS spodoba kontrola poprawnosci ze nie bedzie. A przeciez wszyscy maja szybki internet i nikomu to nie przeszkadza
:-)

Pod tym wzgledem to MS niewiele ustepuje Apple. J.

Data: 2009-12-28 12:16:51
Autor: Artur M. Piwko
PorĂłwnanie sklepĂłw Appstore, Android Market, Marketplace
In the darkest hour on Sun, 27 Dec 2009 20:57:14 +0100,
[...]

Masz rację. Jest wprost przeciwnie. Wszystkie programy trzeba instalować
z Windows Update (jak sama nazwa przecieĹź wskazuje).

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
[ 12:15:52 user up 12300 days,  0:10,  1 user, load average: 0.01, 0.98, 0.00 ]

              Virus detected!  P)our chicken soup on motherboard?

Data: 2009-12-27 21:35:07
Autor: Radosław Gancarz
In pl.comp.os.advocacy Szadzik <szadzik@op.pl> wrote:
Jan Strybyszewski pisze:
> [...]

A ja cały czas się zastanawiam ; na cholerę mi ten appstore? Od zawsze ściągam co mi trzeba z netu bez zewnętrznej kontroli co i kiedy instaluję. Rok 1981 jeszcze nie nastał nigdzie oprócz jednego Apple i z czego Ty się cieszysz?

Jeśli już to 1984. Klienci Amazona przekonali się o tym, że
niekoniecznie masz rację (zabawne, że incydent dotyczył własnie "1984"
Orwella).

Radosław Gancarz                             r a d e k g @ h e l l . p l
http://bugs.from.hell.pl/

Data: 2009-12-27 21:48:02
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Pozdrawiam

Tak, tak, teraz to widzę, hehe, nie potrafię zapamiętać tytułu książki, którą czytałem z 5 razy, za cholerę.

Data: 2009-12-27 21:48:59
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Co do klientów Amazona, to jednak chyba jest tych o których mówisz mniej, niż posiadaczy ipoo.

Data: 2009-12-27 22:40:15
Autor: kapsi
On Sun, 27 Dec 2009 19:49:27 +0000, Szadzik wrote:

Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Ciekawe, że na Linuksie to wielka zaleta.

Data: 2009-12-27 19:53:10
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
I po co wojna kazdy sobie obejrzy porowna i ocenii

http://www.youtube.com/watch?v=UfBcKzRU444

A po co miałby się rozwijać? WMowcy od zawsze żyją bez niego i nie dadzą się przerobić na bezmózgów co nie potrafią google używać.

Co do gier płatnych. Znajdź mi grę tak złożoną na Apple jak SPB Brain Evolution to porozmawiamy. Sam kupiłem zarówno pierwszą jej wersję a potem kupiłem upgrade, bo są to gry baaaardzo rozbudowane i gra się w nie miesiącami a nie jakieś 'popierdółki' Panie tym razem Appl (wg. iJanka czyt. Eiple.)

Data: 2009-12-27 20:57:44
Autor: bartekkr

http://www.spbsoftwarehouse.com/iphone-software/brainevolution/

Data: 2009-12-27 20:37:05
Autor: Szadzik
Porównanie sklepów Appstore, Andr oid Market, Marketplace
bartekkr pisze:
U?ytkownik "Szadzik" <szadzik@op.pl> napisa^(3) w wiadomo?ci
Co do gier p^(3)atnych. Znajd1/4 mi gre^ tak z^(3)o?on? na Apple jak SPB Brain
Evolution to porozmawiamy. Sam kupi^(3)em zarówno pierwsz? jej wersje^ a

http://www.spbsoftwarehouse.com/iphone-software/brainevolution/

No cóż, widać SPB zdziera z WMowców.

Data: 2009-12-27 20:59:55
Autor: Jan Strybyszewski
bartekkr pisze:
[...]

Cena 1,99USD na iphona .... i 56,89zł na WM.... dobre :)

Data: 2009-12-27 23:46:09
Autor: J.F.
On Sun, 27 Dec 2009 20:59:55 +0100,  Jan Strybyszewski wrote:
bartekkr pisze:
[...]

Faktycznie, ciekawe. SBP Wallet tez ciekawie - na iphona 4.99, na WM 29.95, na pecety 9.95,
a na Mac OS X 14.95 J.

Data: 2009-12-27 20:58:25
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Nie oslabiaj mnie argumentacja .... typu "dziadek mial samochod na korbke po co mi elektryczny rozrusznik wyrzucic " a ci co uzywaja rozrusznika to bezmozgi.

Data: 2009-12-27 20:38:42
Autor: Szadzik
Jan Strybyszewski pisze:
Szadzik pisze:
Jan Strybyszewski pisze:
[...]

Jasne, akurat bardzo trafne porównanie.

Ja mówię o wprowadzaniu na siłę czegoś, co tak naprawdę żadnym usprawnieniem dla mnie nie jest.

Póki co WM nie jest tak durnie ograniczony jak ipoo i ja WOLĘ poszukać softu na necie niż ograniczać się tylko do tego co jakiś tam Jobs czy inny zaleca.

Data: 2009-12-27 21:43:38
Autor: Jan Strybyszewski
Szadzik pisze:

Ja mówię o wprowadzaniu na siłę czegoś, co tak naprawdę żadnym usprawnieniem dla mnie nie jest.

Slusznie po jablkach przeciez jedziesz do producenta sadownika a po gruszki tez ? I tak z kazdym owocem... A markety czy warzywniaki omijasz no bo po co takie usprawnienia.

Póki co WM nie jest tak durnie ograniczony jak ipoo i ja WOLĘ poszukać softu na necie niż ograniczać się tylko do tego co jakiś tam Jobs czy inny zaleca.

Jobs niczego nie zaleca radzilbym przeczytac umowe developerska

Data: 2009-12-27 22:08:58
Autor: qwerty
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hh8gtq$gsv$2@inews.gazeta.pl...
Jobs niczego nie zaleca radzilbym przeczytac umowe developerska

A da się zainstalować program do ip nie z appstore?

Data: 2009-12-27 22:30:37
Autor: bartekkr
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości

A da się zainstalować program do ip nie z appstore?

Oczywiscie. Ja prawie wszystkie tak instalowalem.

Data: 2009-12-28 08:37:00
Autor: qwerty
Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:hh8jnj$jrd$1@news.onet.pl...
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości

A da się zainstalować program do ip nie z appstore?

Oczywiscie. Ja prawie wszystkie tak instalowalem.

Bez łapania zabezpieczeń (czyli pewnie utracie gwarancji).

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał œmieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteœ obdarzony inteligencjš.

Data: 2009-12-28 07:13:23
Autor: Jan Strybyszewski
qwerty pisze:
[...]

Jesli mowimy o fabrycznym iphonie to nie da sie podobnie jak do Nokii z Symbianem niczego co nie ma blogoslawionego certyfikatu ale 99% gopodyn z Gdanska nigdy nie czulo takiej potrzeby a "hakiery polskiego usenetu" i tak wiedza co to lamanie certyfikatu czy Jailbreak. Najbardziej elastyczny jest to Android. Gdzie mozna sobie "wyptaszkowac" ze jestem swiadomy zagrozen i instaluj mi wszystkie apk jakie znajde na torentach

Data: 2009-12-28 08:21:09
Autor: ALEX John Calder
Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

Jesli mowimy o fabrycznym iphonie to nie da sie podobnie jak do Nokii
z Symbianem niczego co nie ma blogoslawionego certyfikatu

Widzę że w Symbianach też jesteś "znawcą". Tak z ciekawości Symbian też jest skazany na wymarcie jak WM? A jeżeli tak to kiedy?

--
ALEX John Calder, generał lejtnant,
I kod 3613, morderstwo pierwszego stopnia sędziego ulicznego;

Data: 2009-12-28 08:37:50
Autor: qwerty
Użytkownik "ALEX John Calder" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hh9ma3$sih$1@inews.gazeta.pl...
Widzę że w Symbianach też jesteś "znawcą". Tak z ciekawości Symbian też jest skazany na wymarcie jak WM? A jeżeli tak to kiedy?

Mam nadzieję, że jak najszybciej.

Data: 2009-12-28 09:02:18
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2009-12-28 08:21, ALEX John Calder wrote:

Widzę że w Symbianach też jesteś "znawcą". Tak z ciekawości Symbian też
jest skazany na wymarcie jak WM? A jeżeli tak to kiedy?

Symbiana to już sami jego twórcy pogrzebali. Egzekucję odłożono do 2012, ponieważ "chwilowo" Nokia nie ma niczego w zamian, bo Maemo w obecnej wersji to jakaś wczesna alfa jest.

Data: 2009-12-28 09:20:48
Autor: Jan Strybyszewski
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
On 2009-12-28 08:21, ALEX John Calder wrote:

[...]

No zebym sie z Mackiem zgadzal nono.... Symbian zostanie zapewne w serii E i pewnie w wiekszosci sredniej klasy zamiast S40.  Seria N straci Symbiana na korzysc Maemo to pewne. Byc moze SYmbian zmieni sie tak bardzo ze zostanie tylko nazwa ktora cos tam znaczy.

Data: 2009-12-28 09:58:20
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2009-12-28 08:21, ALEX John Calder wrote:

[...]

Dokładnie odwrotnie, Jasiu. Oficjalnie zapowiedziano, że biznesklasa (czyli seria E) będzie zastąpiona Maemo, a w listopadzie w Espoo nieomal oficjalnie mówiono, że w N-kach najprawdopodobniej też.

Data: 2009-12-28 10:02:28
Autor: Jan Strybyszewski
[...]

O ile o serii N mowiono "prawie oficjalnie" czytaj plotki bez komenatrza o tyle na te "E" masz jakies papiery bo nawet wujek google nie bardzo

Data: 2009-12-28 10:28:37
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2009-12-28 10:02, Jan Strybyszewski wrote:
[...]

Czytałem coś takiego ze 3-4 miesiące temu. Jak znajdę, podeślę.

Data: 2009-12-28 09:19:04
Autor: Jan Strybyszewski
ALEX John Calder pisze:
[...]

Zostanie i owszem ale jako "zwykly OS" w sredniej polce i w serii E.
Pradopodobnie jednak Symbian S60v5 upadnie... na korzysc Maemo.

Data: 2010-01-10 10:16:52
Autor: Stefan.Burczymucha

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hh9po0$9jf$1@inews.gazeta.pl...
Zostanie i owszem ale jako "zwykly OS" w sredniej polce i w serii E.
Pradopodobnie jednak Symbian S60v5 upadnie... na korzysc Maemo.

no i dlatego takie pieniadze sa pompowane w symbian foundation. normalnei zarzad nokii zwariowal.

Data: 2009-12-28 12:22:27
Autor: Artur M. Piwko
PorĂłwnanie sklepĂłw Appstore, Android Market, Marketplace
In the darkest hour on Mon, 28 Dec 2009 07:13:23 +0100,
[...]

Czyli nie podobnie.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
[ 12:21:57 user up 12300 days,  0:16,  1 user, load average: 0.01, 0.98, 0.00 ]

                 Old musicians never die, they just decompose.

Data: 2009-12-27 22:08:02
Autor: qwerty
Użytkownik "Szadzik" <szadzik@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hh8gk1$apf$3@news.onet.pl...
Póki co WM nie jest tak durnie ograniczony jak ipoo i ja WOLĘ poszukać softu na necie niż ograniczać się tylko do tego co jakiś tam Jobs czy inny zaleca.

Czy ty na głowę upadł? Co ty wymagasz od Jana ? Przecież nie umie liczyć do 20.

Data: 2009-12-28 10:14:22
Autor: jeremi
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:hh8cv6$152$2inews.gazeta.pl...
I po co wojna kazdy sobie obejrzy porowna i ocenii

http://www.youtube.com/watch?v=UfBcKzRU444

A na swoim filmiku odnośnie LG Cookie VS Samsung Avilla to Pan nawet brudu spod paznokcia nie wyczyścił... (lewy kciuk).

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4716 (20091225) __________

Data: 2009-12-28 10:32:21
Autor: qwerty
Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace
Użytkownik "jeremi" <jeremi@oo.pl> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:hha3j0$ulo$1@newsread1.aster.pl...
[...]

Ty też masz syf, ale na kompie.

Data: 2009-12-28 10:38:19
Autor: Jan Strybyszewski
jeremi pisze:
[...]

Obejrzeles wszystkie by to znalesc :)  No gratuluje ... naprawde....
Jakbys 4 tony wegla przerzucil bys sie nie czepial.

Porównanie sklepów Appstore, Android Market, Marketplace