Porównanie w segmencie B

Data: 2013-01-27 15:52:12
Autor: Pat
Porównanie w segmencie B
Witam

Chcę w najbliższym czasie kupić nowy samochód,
prawdopodobnie w segmencie B.
Przydałoby mi się jakieś porównanie, ze zdjęciami
z zewnątrz i wewnątrz oraz podstawowymi danymi.

Czy coś takiego jest do ściągnięcia z internetu lub
do kupienia w postaci papierowej?

Google mi nie pomogły. :(

Pzdr.
Pat

Data: 2013-01-27 20:00:18
Autor: Bydlę
Porównanie w segmencie B
On 2013-01-27 15:52:12 +0100, "Pat" <a@z.com.pl> said:

Witam

Chcę w najbliższym czasie kupić nowy samochód,
prawdopodobnie w segmencie B.

A nie w salonie?
;>

Przydałoby mi się jakieś porównanie, ze zdjęciami
z zewnątrz i wewnątrz oraz podstawowymi danymi.

A nie prościej najpierw wybrać parę parametrów i dobrać te 3-4 modele do porównania?

--
Bydlę

Porównanie w segmencie B