Porównanie wielkości bagażników - gdzie?

Data: 2010-04-21 11:40:20
Autor: Piotrek
Porównanie wielkości bagażników - gdzie?
Witam, czy jest stronka na której porównam wielkości bagażników różnych aut nowszych i starszych. W necie nic sensownego nie znalazłem.

Chodzi mi w szczególności o Scenic 2001r z Touranem 2006, Oplem Zafira 2008, Toyota Verso 2006, Mazda 5 VAN.

P.

Data: 2010-04-21 04:09:51
Autor: Maciej Debski
On Apr 21, 10:40 am, "Piotrek" <zizu1...@gazeta.pl> wrote:
[...]

nie badz leniem, znajdziesz dane dla kazdego z tych samochodow w 10
minut.

mac

Data: 2010-04-21 14:18:08
Autor: Piotrek
Porównanie wielkości bagażników - gdzie?
Chodzi mi o zestawienie na jednej stronie danych technicznych różnych pojazdów (wielkość bagażnika też) a takiej stronki nie namierzyłem jeszcze.

Data: 2010-04-21 14:23:58
Autor: m

Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqmqe5$7o6$1inews.gazeta.pl...
Chodzi mi o zestawienie na jednej stronie danych technicznych różnych pojazdów (wielkość bagażnika też) a takiej stronki nie namierzyłem jeszcze.

To ją stwórz
Następne lenie będą miały podane na tacy :-(
Ty jesteś zaradny? A reszta czytelników tej grupy to frajerzy do wydudkania?
Mają obowiązek zrobić ci zestawienie?, bo ty chcesz ?
Chwile poczekaj, ktoś ci rzuci linke

Data: 2010-04-21 14:34:34
Autor: Piotrek
[...]

Wychodzę z założenia że po co wywazac otwarte drzwi. Ty nie?

Data: 2010-04-21 13:58:10
Autor: kamil

"Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> wrote in message news:hqmrcs$b8s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja zawsze korzystam z  http://www.parkers.co.uk/cars/

Wybierasz marke, pozniej klik w "facts & figures" przy podgladzie modeli i klik w 'more info' przy konkretnym:

http://www.parkers.co.uk/cars/specs/Detail.aspx?deriv=15177

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-21 15:07:16
Autor: Piotrek
Porównanie wielkości bagażników - gdzie?
Ja zawsze korzystam z  http://www.parkers.co.uk/cars/

Dzięki, coś tam jest, co prawda przt Scenic nie ma podanego bagażnika ale jest wiele innych, nie wszystkie np nie ma Opla Zafira.

Data: 2010-04-21 15:18:19
Autor: CeSaR

http://www.parkers.co.uk/cars/vauxhall/zafira-1999.aspx

Data: 2010-04-21 15:20:12
Autor: CeSaR
Porównanie wielkości bagażników - gdzie?
jest wiele innych, nie wszystkie np nie ma Opla Zafira.

http://www.parkers.co.uk/cars/vauxhall/zafira-1999.aspx

Sorry, to nie ten. To bardziej o to chodzi:

http://www.parkers.co.uk/cars/vauxhall/zafira-2005.aspx

Data: 2010-04-21 15:20:51
Autor: limken

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/

--
limken

Data: 2010-04-21 15:39:44
Autor: CeSaR
Porównanie wielkości bagażników - gdzie?
Chodzi mi w szczególności o Scenic 2001r z Touranem 2006, Oplem Zafira 2008, Toyota Verso 2006, Mazda 5 VAN.

Jeśli będziesz porównywał te bagażniki na podstawie danych to pamiętaj, że to ma sens tak naprawdę dość mocno orientacyjny.
Funkcjonalność może być zupełnie odwrotna. Nie zawsze wozi się ziemniaki luzem.

pzdr

Data: 2010-04-22 12:50:23
Autor: Jacek
Porównanie wielkości bagażników - gdzie?
I to jest racja.
Porównaj sobie np. Seata Cordobę 485 l bagaznika i Opla Astrę 460 l. Nominalnie Astra ma mniejszy bagażnik ale powiet tyle (a miałem Cordobę i wiem co piszę), że pojemnośc w litrach niewiele mówi o funkscjonalności. W Cordobie ładuje się rzeczy jak do dziupli i wlożenie dwóch dużych walizek to wielka sztuka, no chyba, że jak Kolega pisał ma to byc na ziemniaki ;-)
Jacek

Data: 2010-04-22 13:55:39
Autor: bratPit[pr]
[...]

ale ludzie tak kupują auta, naczytają się gazet, idą do salonu i mówią, że samochód X ma o 5L większy bagażnik od samochodu Y i dlatego kupują Y,
i nie wytłumaczysz,
brat

Data: 2010-04-22 21:31:07
Autor: wowa

Użytkownik "Piotrek" <zizu1977@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hqmh66$4dr$1inews.gazeta.pl...
Witam, czy jest stronka na której porównam wielkości bagażników różnych aut nowszych i starszych. W necie nic sensownego nie znalazłem.

Bo szukałeś w niewłaściwym miejscu :) Proszę http://promocje.ikea.pl/twojbagaznik/index.html
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

Data: 2010-04-23 14:54:23
Autor: Piotrek
Porównanie wielkości bagażników - gdzie?
Ok, spoko, tylko w litrach nie podają :(