Porównanie wielkości bagażników - gdzie?

Data: 2010-04-21 15:39:44
Autor: CeSaR
Porównanie wielkości bagażników - gdzie?
Chodzi mi w szczególności o Scenic 2001r z Touranem 2006, Oplem Zafira 2008, Toyota Verso 2006, Mazda 5 VAN.

Jeśli będziesz porównywał te bagażniki na podstawie danych to pamiętaj, że to ma sens tak naprawdę dość mocno orientacyjny.
Funkcjonalność może być zupełnie odwrotna. Nie zawsze wozi się ziemniaki luzem.

pzdr

Data: 2010-04-22 12:50:23
Autor: Jacek
Porównanie wielkości bagażników - gdzie?
I to jest racja.
Porównaj sobie np. Seata Cordobę 485 l bagaznika i Opla Astrę 460 l. Nominalnie Astra ma mniejszy bagażnik ale powiet tyle (a miałem Cordobę i wiem co piszę), że pojemnośc w litrach niewiele mówi o funkscjonalności. W Cordobie ładuje się rzeczy jak do dziupli i wlożenie dwóch dużych walizek to wielka sztuka, no chyba, że jak Kolega pisał ma to byc na ziemniaki ;-)
Jacek

Data: 2010-04-22 13:55:39
Autor: bratPit[pr]
[...]

ale ludzie tak kupują auta, naczytają się gazet, idą do salonu i mówią, że samochód X ma o 5L większy bagażnik od samochodu Y i dlatego kupują Y,
i nie wytłumaczysz,
brat

Porównanie wielkości bagażników - gdzie?