Porównianie p³yt g³ownych Socket 775

Data: 2011-11-06 13:32:37
Autor: Seba_Fan
Porównianie p³yt g³ownych Socket 775
Czy mogê prosiæ o rozwi±zaniu mojego dylematu która lepsza (w kolejno¶ci) i dlaczego + procki do której wstawiæ E6600 i Q6600

Asus P5K WS
http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5K_WS/

Gigabyte GA-965P-S3  (rev. 3.3)
http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-965p-s3_33

Gigabyte GA-965P-S3  (rev. 1.0)
http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-965p-s3_10/

Gigabyte GA-P35-DS4 (rev. 2.1)
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=2745#ov

Data: 2011-11-06 16:45:31
Autor: Irokez
Porównianie p³yt g³ownych Socket 775
U¿ytkownik "Seba_Fan" <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j95up6$rs0$1news.onet.pl...
[...]

Tak na dzieñ dobry to czipsety P35 lepsze, czyli pierwsa lub czwarta p³yta.
A potem to rzuæ monet± lub siê przyjrzyj czy potrzebujesz eSATA z ty³u np to wtedy ASUS

--
Irokez

Data: 2011-11-06 19:05:17
Autor: marfi
[...]

Chwalê publicznie Q6600 na GA-EP35-DS3R.(Rev 2.1) wiêc chyba nr. 4.

--
marfi

Data: 2011-11-06 22:05:00
Autor: Gil
Porównianie p³yt g³ownych Socket 775
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisa³(a):
Chwalê publicznie Q6600 na GA-EP35-DS3R.(Rev 2.1) wiêc chyba nr. 4.

Niby chipset lepszy ale jak sie chce krêciæ tego wo³a (Q6600) to lepsza p³yta
na starym 965p --

Data: 2011-11-07 19:45:47
Autor: Seba_Fan
Porównianie p³yt g³ownych Socket 775

U¿ytkownik " Gil" <gilboamountains@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j970ac$9nr$1inews.gazeta.pl...
[...]

a gdzie mo¿na sprawdziæ ile faz zasilania maja te p³yty, bo co¶ na stronie ja ¶lepy jestem i nie widzê?

Data: 2011-11-07 11:19:04
Autor: Saiko Kila
Porównianie p³yt g³ownych Socket 775
Proces Seba_Fan <seba_fan@poczta.onet.skasuj-to.pl> zwróci³ b³±d:
[...]

Ja mam p³ytê podobn± do dwójki (DS3 rev.3.3), oraz Asus P5K pro i za
lepsz± krêcio³kê uwa¿am starsz± z tych p³yt (gigabyte), choæ oczywi¶cie
próbowa³bym na nowszej ile siê da (je¶li wspiera danego proca, te
wspiera). Poza tym niedawno Asus po 3 latach mi pad³, zamieni³em na
identycznego (rev. ta sama, tylko teraz mam OEM zamiast BOX), i nie mogê
swojego procka (Q9650) podkrêciæ tak samo jako dot±d. Czyli je¶li
powtarzalno¶æ w zakresie tego samego modelu p³yt nie jest sta³a, to i
tak nie masz pewno¶ci :)

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.

Data: 2011-11-07 18:43:17
Autor: Seba_Fan
Porównianie p³yt g³ownych Socket 775
Asus P5K WS
Gigabyte GA-P35-DS4 (rev. 2.1)

Czyli te chyba sobie zostawiam, ca³y czas te obstawia³em, tez patrz±c na nie wygl±daja lepiej zbudowane, lepsze wykonanie.

Nie chcê miec tak duzo p³yty bo po co, chyba jak skoñczê robic HTPC to sprzedam dwie p³yty, szkoda mi siê rozstawaæ z nimi :(

Teraz do¶æ dobre ceny mo¿na dostaæ.

Porównianie p³yt g³ownych Socket 775