Porozjezdzany OF?

Data: 2010-12-23 07:38:44
Autor: Strachu S.
Porozjezdzany OF?
Zalozylem w systemie OF kolejna 3m/4.85 optymalna.
Na stronie glownej OF jest wykres kolowy pokazujacy udzial poszczegolnych rodzajow lokat.
Optymalne mam rozne, stare i nowe na 3, 6 i 12m.
Ale udzial w kólku OF pokazuje 4 rodzajow: -iles lokat 3m
-iles lokat 6m
-iles lokat 12m
-??? osobno jedna lokata 3m ???
Po co i dlaczego ta ostatnia, dlaczego osobno?

Srachu S.

Data: 2010-12-23 08:36:38
Autor: Damian News
Porozjezdzany OF?

Użytkownik "Strachu S." <satootWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:2de1.0000007f.4d12ee74newsgate.onet.pl...
[...]

Też to zauważyłem. Ale po jakimś czasie wszystko wraca do normy.

Porozjezdzany OF?