Porozmawiajmy o tym chorym zboczeniu zwanym Germanofilią. :>

Data: 2009-11-06 05:49:47
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
Porozmawiajmy o tym chorym zboczeniu zwanym Germanofilią. :>
Bracia rodacy!

Porozmawiajmy o tym chorym zboczeniu zwanym Germanofilią. :>

W mojej słowiańskiej kulturze z Polski jest to jak najbardziej odrażające
zwyrodnienie obok islamofilii, nekrofilii i satanizmu. Jestem pewien, że
na świecie jest wiele innych ludów, gdzie islamofilia, nekrofilia i
germanofilia są normalnymi ludowymi zachowaniami i wręcz
spodziewanymi w ich społeczeństwie. Mój słowiański obyczaj z Polski
jest jednak inny od tych obcych i cudzoziemskich egzotycznych
obyczajów.

Polska jest dosłownie przejechana przez germańskich obyczajowych
totalitarystów. Tak się zastanawiam, kiedy język polski zostanie zakazany
w Polsce ponownie przez Germanofilów na rzecz bardziej europejskich
regularnych języków. Języków, w których tworzeniu nie maczał palców
ciemny polski zaścianek, polski ciemnogród szlachecki, który jest tak
strasznie wyszydzany, wyśmiewany i prześladowany przez wszystkich
statutowych wrogów Słowian w Europie. Wrogów, czyli wszystkich
regularnych Europejczyków włącznie ze wzorami tego regularnego
europejskiego obyczaju jak Hitlerowcy Adolfa Hitlera w okresie 1939-1945.
Cóż za podziwiani przez wielu Polaków Europejczyków i Muzułman
żydożercy to byli. Prawdziwa duma tego regularnego europejskiego
obyczaju Anty-Słowian. Nic dziwnego, że taką nienawiść tuż po Żydach
żywią ci regularni Europejczycy, germanofile, wobec nas Słowian.

Dziś widać w Unii Europejskiej, że germanizm dominuje, a słowiańskiego
obyczaju nie widać, no chyba że ktoś jest masochistą jak ja i lubi
być przez Europejczyków prześladowany za bycie Słowianinem.
Nie ma żadnych praw gwarantujących mi moje słowiańskie dziedzictwo
w Unii Europejskiej. Czyżby ślepota legislacyjna parlamentarzystów
Unii Europejskiej? Czy też germańskie wyrachowanie w wykorzenianiu
nas Słowian z Europy?

Więc co sądzicie o tych regularnych świniach mości bracia rodacy?

Radzę się wypowiadać nim w Polsce, europejscy naukowcy Unii
Europejskiej będą dowodzić niezbicie istnienie tubylcze nazw wyłącznie
wywodzących się z tego hinduskiego języka German tak jak to czynią
w Norwegii, Zachodniej Francji i w Niemczech od Renu aż po samą Odrę
od ostatnich 1000 lat. Kiedy polska policja będzie aresztować każdego
"kłamcę historycznego" dowodzącego, że Sarmaci nie byli
mongolsko-chińskim ludem Azjatów z Mandżurii i że słowiańskie obozy
zagłady Żydów Adolfa Hitlerowskiego były germańskimi nazi obozami
zagłady. Nie ma czasu jak teraźniejszy! Warto korzystać zeń póki jeszcze
czas.

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Porozmawiajmy o tym chorym zboczeniu zwanym Germanofilią. :>