"Porozumienie" (Centrum)

Data: 2017-11-05 23:56:54
Autor: jacekbialy80
"Porozumienie" (Centrum)
  a myślałeś biedny  lemingu, że on będzie pisał listy do Schetynka, albo do Petru?  :-DDDD
Czas wam najwyższy lemingi wreszczcie pogodzić się z prawdą, że głównym rozgrywającym na dzisiejszej scenie politycznej jest Jarosław Kaczyński. Reszta się kończy łącznie z Kukizem, który choć człek szlachetny, do polityki się nie nadaje. I nawet jak powstanie na tej scenie coś nowego, z Totalnym Ciamajdanem nie będzie to miało nic wspólnego.
Do następnego puczu!
Jacek

Data: 2017-11-06 09:20:11
Autor: A. Filip
"Porozumienie" (Centrum)
jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

A jak długo to będzie trwało?  Spodziewasz się że Kaczyński pobije
bardzo świeżo ustanowiony rekord Tuska dwóch kadencji ciurkiem?
PiS _będzie_ do wymiany.  To wyłącznie kwestia _kiedy_,
czy już w najbliższych wyborach.

Ja nie jestem za tym żeby w Polsce odpowiednikiem usańskiego duetu
Republikanie+Demokraci był POPiS.  Polska _chyba_ zasługuje na więcej?

Data: 2017-11-06 01:09:02
Autor: jacekbialy80
"Porozumienie" (Centrum)
Polska potrzebuje dzisiaj uczciwej formacji liberalnej, gdyż liberalne idee i hasła zostały w Polsce skradzione przez uwłaszczającą się komunistyczną nomenklaturę (a w dodatku zwulgaryzowane przez sadystyczne marksistowskie postrzeganie świata).
W miarę jak świadomość nasza będzie się zmieniać, znikać zaczną partie takie jak PO, PSL i N, dlatego że racją ich trwania nie jest jakiś system wartości czy polityczny program, lecz interesy wyrosłe z feudalno-przestępczej IIIRP (a nawet i z PRL jeśli zajrzeć w koneksje rodzinno-klanowe). Potrzebne przestanie też być ich ideowe przeciwieństwo jakim dzisiaj jest formacja Kaczyńskiego.

"Porozumienie" (Centrum)