Porozumienie w sprawie krzyża przed Pałacem Prezydenckim.

Data: 2010-07-21 09:10:37
Autor: mkałrwan jest debilem
Porozumienie w sprawie krzyża przed Pałacem Prezydenckim.
Osiągnięto porozumienie w sprawie krzyża, który został postawiony przed Pałacem Prezydenckim, by uczcić ofiary katastrofy prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem.
Krzyż ma zostać przeniesiony do kościoła akademickiego św. Anny, znajdującego się na warszawskiej Starówce - informuje serwis tvp.info.

- Jeśli jest porozumienie i to kończy ten spór, to tylko dobrze - skomentował na gorąco Grzegorz Schetyna. - Świadczy to o tym, że potrafimy znaleźć wyjście z tej emocjonalnej sytuacji - dodał.

Krzyż przed Pałacem Prezydenckim ustawili harcerze i harcerki z różnych związków ruchu skautowego, skupieni w ruchu "Inicjatywa Polsce i bliźnim". Tekst na przybitej do krzyża tabliczce głosi: "Ten krzyż to apel harcerzy i harcerek do władz i społeczeństwa o zbudowanie tutaj pomnika".

http://wiadomosci.onet.pl/2200188,11,porozumienie_w_sprawie_krzyza_przed_palacem_prezydenckim,item.html

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-21 09:20:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i266hf$8gb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jusz widzę jak katotaliban będzie bronił usuwania krzyża.

Data: 2010-07-21 09:32:44
Autor: mkarwan
Porozumienie w sprawie krzyża przed Pałacem Prezydenckim.
Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i266hf$8gb$1inews.gazeta.pl...

Ostrzegam Pana, że Pański nick zawiera obraźliwe sformułowania pod moim adresem.
Mój nick "mkarwan" przekształcił Pan do postaci obraźliwej "mkałwan".
Jednocześnie wyraża się Pan o mnie w sposób obraźliwy nazywając mnie debilem.
Robi to Pan w pełni świadomie mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.
Oczekuję natychmiastowej zmiany pańskiego nicku do takiej postaci, aby nie zawierał on obraźliwych sformułowań pod moim adresem.

Porozumienie w sprawie krzyża przed Pałacem Prezydenckim.