Port eSATA

Data: 2009-11-10 11:37:29
Autor: Grzegorz
Port eSATA
Witam

Mam w plycie glownej port eSATA. Probuje do niego podlaczyc kieszen z dyskiem ktora tez ma port eSATA, do kieszeni mam podpiete dodatkowe zasilanie lecz niestety dysk nie pojawia sie w systemie. Co trzeba zrobic zeby moc podlaczyc kieszen z portem eSATA w locie i zeby system np XP zauwazyl podlaczenie kieszeni i dysku.

Pozdrawiam
Grzegorz __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4591 (20091110) __________

Data: 2009-11-10 11:39:14
Autor: Heraklit
Port eSATA
Był 10 listopad (wtorek), gdy o godzinie 11:37 *Grzegorz* w pocie czoła
naskrobał(a):

[...]

a uaktywniłeś opcje eSata w BIOS-ie (poszukaj w manualu)?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-11-10 11:38:08

Data: 2009-11-10 12:22:03
Autor: Grzegorz
Port eSATA

Nie mam w biosie zadnej funkcji ktora by to uaktywniala. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4591 (20091110) __________

Data: 2009-11-10 11:34:49
Autor: tg
Port eSATA
"Grzegorz" <grzegorznw@usun.wp.pl> wrote in message news:hdbifg$ll3$1mx1.internetia.pl...
a uaktywniłeś opcje eSata w BIOS-ie (poszukaj w manualu)?
Nie mam w biosie zadnej funkcji ktora by to uaktywniala.

nie ta grupa
prawym w zarzadzaniu dyskami, skanuj

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4591 (20091110) __________

wylacz to gowno

Data: 2009-11-10 13:04:30
Autor: Leszek K.
Port eSATA
Dnia Tue, 10 Nov 2009 11:37:29 +0100, Grzegorz napisał(a):

[...]

Jeżeli chcesz podłączać w locie dyski muszą być w trybie AHCI.

Data: 2009-11-10 18:45:57
Autor: Radosław Sokół
Port eSATA
Grzegorz pisze:
zasilanie lecz niestety dysk nie pojawia sie w systemie. Co trzeba zrobic zeby moc podlaczyc kieszen z portem eSATA w locie i zeby system np XP zauwazyl podlaczenie kieszeni i dysku.

Czy mostek SATA działa u Ciebie w trybie AHCI czy w trybie
zgodności z IDE? Sprawdź w BIOSie. Koniecznie wymagany jest
tryb AHCI.

Data: 2009-11-12 21:31:27
Autor: Q
Port eSATA
[...]

na plycie gigabyte'a musze miec wlaczone ahci -
- jest to napisane w manualu, ktorego nie przeczytales :P

Port eSATA