Portal rowerowy (wizualizacja trasy z pliku GPX, zdj ęcia, opisy wycieczek itp.)

Data: 2010-03-26 18:23:47
Autor: Kuras77
Portal rowerowy (wizualizacja trasy z pliku GPX, zdj ęcia, opisy wycieczek itp.)
Szukam fajnego portalu do wizualizacji tras (pliki GPX), wrzucania
zdjęć i opisów wycieczek rowerowych, coś ala Nokia Sports Tracker
którego dotąd używałem ale niestety brak rozwoju i problem z
wrzucaniem nie-Nokiowych plików GPX skreśla ten na prawdę fajny
wizualnie, dobrze wykonany portal. Tak on wygląda:
http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1764894
Czy jest w sieci coś podobnego?

Data: 2010-03-27 07:34:24
Autor: MadMan

www.endomondo.com, www.sportypal.com

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-27 07:39:41
Autor: MadMan
[...]

Ale ja osobiście wrzucam tracka na gpsies.com, zdjęcia na picasę (można
też na photo.bikestats.eu) i prowadzę minibloga na madman.bikestats.pl
:)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-06 12:44:16
Autor: zino
On Sat, 27 Mar 2010 07:39:41 +0100, MadMan wrote:

[...]

Cześć,

A co z powyższych umożliwia wizualizację live?
Tzn. z telefonu z symbianem wysyła po gprsie punkty tracka a inna osoba może na webie na żywo obejrzeć trasę i co ważniejsze aktualne położenie?

Pozdr,

Andrzej

--
There are two ways you can get exercise out of a bicycle: you can
"overhaul" it, or you can ride it. (...) The mistake some people

Data: 2010-05-06 14:51:56
Autor: Fabian
zino pisze:
[...]

sportstracker.nokia.com i nawet działa, sprawdziłem

Fabian.

Data: 2010-05-06 13:14:44
Autor: zino
On Thu, 06 May 2010 14:51:56 +0200, Fabian wrote:

[...]

Dzięki. Działa tak intuicyjnie czy trzeba jakąś magię odwalić?
Bo tu:
http://sportstracker.nokia.com/nts/Nokia_Sports_Tracker_User_Guide.pdf

Jest coś takiego:
Q: I switched on 'live tracking' but the workout is not visible on the web service?
A: You still need to upload the workout to service.

To FAQ jest stare czy musiałbym co chwilę wciskać "upload the workout to service"?

Pozdr,

Andrzej

Data: 2010-05-06 15:26:16
Autor: Fabian
zino pisze:
[...]

A: You still need to upload the workout to service.

To FAQ jest stare czy musiałbym co chwilę wciskać "upload the workout to service"?

Wystarczy włączyć i działa. Dane są uploadowane w sposób ciągły bez
dodatkowych interwencji.

Fabian.

Data: 2010-03-27 09:05:23
Autor: Niewe
Kuras77 pisze:

Czy jest w sieci coś podobnego?

EveryTrail.

Data: 2010-05-04 11:17:56
Autor: Kuras77
Portal rowerowy (wizualizacja trasy z pliku GPX, zdjęcia, opisy wycieczek itp.)
Już wybrałem - padło na EveryTrail.com :)
Wrzuciłem już większość swoich trasek więc zapraszam do mnie :)
http://www.everytrail.com/profile.php?user_id=132333

Data: 2010-05-06 07:10:33
Autor: m-cin
Portal rowerowy (wizualizacja trasy z pliku GPX, zdjęcia, opisy wycieczek itp.)

Wiatm

Zapraszam na portal <a href="trasyrowerowe.net>trasy rowerowe</a>.net.
Są tam umieszczone trasy opisane na podstawie śladów GPS. Jest też ich
wizualizacja na zakładce MAPA.

Wkrótce powstanie opcja dodawania trasy, która zawierać będzie opcje upliadu
plików GPS, zdjęć itp.

Pozdro
M-cin

Data: 2010-05-06 07:25:21
Autor: m-cin
Portal rowerowy (wizualizacja trasy z pliku GPX, zdjęcia,opisy wycieczek itp.)
W poprzednim poście wdarł się błąd
adres tego portalu to http://<a href="trasyrowerowe.net">trasy rowerowe</a>.net.