Portal rowerowy (wizualizacja trasy z pliku GPX, zdjęcia, opisy wycieczek itp.)

Data: 2010-05-04 11:17:56
Autor: Kuras77
Portal rowerowy (wizualizacja trasy z pliku GPX, zdjęcia, opisy wycieczek itp.)
Już wybrałem - padło na EveryTrail.com :)
Wrzuciłem już większość swoich trasek więc zapraszam do mnie :)
http://www.everytrail.com/profile.php?user_id=132333

Portal rowerowy (wizualizacja trasy z pliku GPX, zdjęcia, opisy wycieczek itp.)