Portal rowerowy (wizualizacja trasy z pliku GPX, zdjęcia, opisy wycieczek itp.)

Data: 2010-05-06 07:10:33
Autor: m-cin
Portal rowerowy (wizualizacja trasy z pliku GPX, zdjęcia, opisy wycieczek itp.)

Wiatm

Zapraszam na portal <a href="trasyrowerowe.net>trasy rowerowe</a>.net.
Są tam umieszczone trasy opisane na podstawie śladów GPS. Jest też ich
wizualizacja na zakładce MAPA.

Wkrótce powstanie opcja dodawania trasy, która zawierać będzie opcje upliadu
plików GPS, zdjęć itp.

Pozdro
M-cin

Szukam fajnego portalu do wizualizacji tras (pliki GPX), wrzucania
zdjęć i opisów wycieczek rowerowych, coś ala Nokia Sports Tracker
którego dotąd używałem ale niestety brak rozwoju i problem z
wrzucaniem nie-Nokiowych plików GPX skreśla ten na prawdę fajny
wizualnie, dobrze wykonany portal. Tak on wygląda:
http://sportstracker.nokia.com/nts/workoutdetail/index.do?id=1764894
Czy jest w sieci coś podobnego?

Data: 2010-05-06 07:25:21
Autor: m-cin
Portal rowerowy (wizualizacja trasy z pliku GPX, zdjęcia,opisy wycieczek itp.)
W poprzednim poście wdarł się błąd
adres tego portalu to http://<a href="trasyrowerowe.net">trasy rowerowe</a>.net.