Portki na rower

Data: 2015-07-28 11:17:21
Autor: atm
Portki na rower
Obecnie mam likrowe czarne gatki z pampersem, nogawki do polowy uda. Z reguly nakladam na to zwykle spodnie dresowe z luznymi nogawkami, ta od strony lancucha podwinieta agrafka...slowem prowizorka ale dziala calkiem dobrze. Niestety po przesiadce na 29era druga nogawka ma tedencje wcianac sie miedzy rure podsiodlowa i opone, co prawda tylko symbolicznie ale zaczyna sie to robic meczace. Chcialbym kupic jakies portki w stylu bardziej cywilnym/enduro. Przejrzalem oferte lokalnego sklepu...no malo tego jest na wieszakach, ceny za portki tez nie zachecaja 280-350zl. Oczywiscie jesli warto, nie ma problemu, zaplace.
Choc wciaz wydaje mi sie to sporo za gatki troche przed lub nieco za kolano.
Do tej pory nie zalezalo mi na kieszeniach, poza jedna na chusteczke.
Ciezko mi uwierzyc we wlasciwosci ochronne podczas gleby, opcje typu gore/windstoper tez nie sa mi potrzebne w gatkach na 3 pory roku ze wskazaniem na lato.
Podzielcie sie doswiadczeniemi, moze macie jakies typy? A moze kupic po prostu jakies cywilne?

Data: 2015-07-28 09:26:44
Autor: rmikke
Portki na rower
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 11:17:38 UTC+2 użytkownik atm napisał:
[...]

Ja robię tak, jak Ty, tylko na wierzch zakładam bojówki,
krótkie lub długie w zależności od pory roku.

Data: 2015-07-28 11:05:57
Autor: Ignac
Portki na rower
[...]

Ja tylko w kwestii formalnej. A nie możesz założyć takich:
http://allegro.pl/meskie-spodnie-dlugie-rowerowe-4f-14-rsm002-l-i5101742606..html
I moje pytanie: dlaczego takie nie nadają się do enduro?

Data: 2015-07-28 20:12:41
Autor: atm
Portki na rower
On 2015-07-28 20:05, Ignac wrote:
[...]

Jesli chodzi o mnie to tylko i wylacznie kwestia lubie/nie lubie.
Ubran likrowych po prostu nie lubie.
Wiem, ze wtedy bylbym aerodynamic, no ale trudno sie mowi ;]
https://www.youtube.com/watch?v=Vn29DvMITu4

Data: 2015-07-28 11:57:08
Autor: bans
Portki na rower
W dniu 2015-07-28 o 11:17, atm pisze:

Podzielcie sie doswiadczeniemi, moze macie jakies typy? A moze kupic po
prostu jakies cywilne?

http://www.endurasport.com/products/?ProductID=109

Ale to dla kogoś, kto mnóstwo dobytku nosi po kieszeniach.

Za to w komplecie masz pampersa - choć ja wolałbym kupić bez ale o 100zł taniej... Tym sposobem mam w szufladzie chyba z 3 wkładki, których nie używam... Wkurza mnie, bo Endura jedne spodnie sprzedaje z wkładką, a inne bez (choć z możliwością wpięcia takowej), nie wiem, czemu uznają, że raz wkładka jest potrzebna, a raz nie ;)

Czy coś innego tam sobie wybierz, sporo różnych wersji Endura szyje. W każdym razie warte tej kasy - cioram Hummvee, krótkie i długie Singletracki, pancerne spodnie. No, może poza wersjami "Lite", ale "Lite" są na kosmiczne upały.

--
bans

Data: 2015-07-28 04:22:52
Autor: Piecia aka dracorp
Portki na rower
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 11:57:09 UTC+2 użytkownik bans napisał:
[...]
Wersje z kordury są mega wytrzymałe, szwy jednak po latach puszczają. Trzeba mieć jednak na uwadze że ich rozmiarówka jest do bani. Raz kupiłem krótkie spodenki i były dobre. Potem w ciemno kupiłem 3/4 ten sam rozmiar i już nie były dobre. Bez krawcowej się nie obeszło.

Data: 2015-07-28 13:33:24
Autor: atm
Portki na rower
On 2015-07-28 13:22, Piecia aka dracorp wrote:
[...]

Widze, ze Endura jest niezastapiona.
Pytalem sprzedawce o rozmiary, podal odpowiednie wielkosci dla konkretnych modeli portek. Mam w czym wybierac :]

Data: 2015-07-28 14:17:34
Autor: bans
Portki na rower
W dniu 2015-07-28 o 13:22, Piecia aka dracorp pisze:

 Trzeba mieć jednak na uwadze że ich rozmiarówka jest do bani.

Zgadza się, bez przymierzania bym nie kupował.

--
bans

Data: 2015-07-28 04:32:24
Autor: WS
Portki na rower
[...]

Ja mam jakies Humvee 3/4, generalnie OK, ale jak na ta kase to mogli sie bardziej postarac:

1. na lewej kieszeni sa jakies ozdobne (?) siateczki metalowe srednicy 1cm, nic to nie daje, a zrobione ze rdzewiejacego drutu

2. kiepski zatrzask w pasie - niby maja gumke i rozmiarowo moge z 5-10cm rozciagnac, to sie toto samo rozpinalo - misialem przyszyc metalowy haczyk dodatkowo - zalaczony w zestawie pasek tez nie wystrczal, bo sie sam luzuje..

WS

Data: 2015-07-28 04:40:02
Autor: Piecia aka dracorp
Portki na rower
W dniu wtorek, 28 lipca 2015 13:32:26 UTC+2 użytkownik WS napisał:
[...]

Fakt, mogli lepiej to zrobić ale takie mamy czasy.
Kilka miesięcy temu kupiłem jakieś długie, cywilne Endury. Z zamiarem jeżdżenia w nich ewentualnie do pracy albo jak muszę jako tako wyglądać a i muszę pojechać na rowerze. Ostatecznie spodnie leżą ciągle w pracy i są naprawdę dobre. Nie rzuca się w oczy że typowo rowerowe, bardzo wygodne a kieszenie zamykane na magnes. Bardzo ciekawe rozwiązanie.

Data: 2015-07-28 13:45:11
Autor: atm
Portki na rower
On 2015-07-28 13:40, Piecia aka dracorp wrote:
[...]

Nogawka nie ma ochoty wkrecic sie w lancuch (jesli masz odsloniety naped oczywiscie)?
Ktory to model?

Data: 2015-07-28 15:37:30
Autor: Piotr Rogoza
Portki na rower
Dnia Tue, 28 Jul 2015 13:45:11 +0200, atm napisał(a):
Nogawka nie ma ochoty wkrecic sie w lancuch (jesli masz odsloniety naped
oczywiscie)?
Hmm jeszcze nich nie jeździłem albo było to na początku i nie pamiętam.
Ktory to model?
Niestety nie mogę znaleźć na stronie. Podobne do tych poniższych:
http://www.endurasport.com/products/?ProductID=252
http://www.endurasport.com/products/?ProductID=253
Tylko moje mają po bokach ukryte wywietrzniki. A pasek jest tylko z przodu.
W pracy sprawdzę, może będzie coś na nich napisane.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-07-28 15:15:32
Autor: atm
Portki na rower
On 2015-07-28 13:32, WS wrote:
[...]

Jesli nei maja dwoch lat, moze to bedzie pomocne:
(zreszta, czasem probuje szczescia z dobrymi firmami nawet po dwoch latach, nie raz z dobrym skutkiem)

Świetne szorty. Wygodne, sporo dobrze przemyślanych kieszeni. Znakomicie nadają się nie tylko na rower, ale też do chodzenia. To moja druga para, bo pierwszą ktoś mi podprowadził. W drugiej niestety występuje niedogodność w postaci często odpinającego się zatrzasku, guzik chyba byłby lepszy.
Odpowiedź obsługi sklepu:Jeśli zatrzask trzyma bardzo słabo prosimy o kontakt - może to podlegać reklamacji i szorty wymienimy na nowe.
http://endurastore.pl/szorty_hummvee_2015,29,30.html

Data: 2015-07-30 00:12:47
Autor: WS
Portki na rower
Jesli nei maja dwoch lat, moze to bedzie pomocne:
(zreszta, czasem probuje szczescia z dobrymi firmami nawet po dwoch latach, nie raz z dobrym skutkiem)

Dzieki, kiedys nawet na to trafilem...

Kupilem nawet w tym sklepie w maju zeszlego roku, ale jak juz napisalem wczesniej problem rozwiazalem sam - doszylem haczyk, taki jak np. spodnie do garnituru maja ;) i nie bardzo chce mi sie to odpruwac, zeby wyslac do reklamacji

BTW wg mnie nie ma raczej szans, zeby sam ten zarzask wystarczal, widze, ze w innym modelu ( Szorty Singletrack 3/4 II 2015 ) zalozyli juz dwa.

WS

Data: 2015-07-30 11:17:58
Autor: bans
Portki na rower
W dniu 2015-07-30 o 09:12, WS pisze:

Kupilem nawet w tym sklepie w maju zeszlego roku, ale jak juz napisalem wczesniej problem rozwiazalem sam - doszylem haczyk,

A ja jeszcze inaczej - po zakupie nowych spodni w góry czy an rower od razu biegnę z tym do krawca, żeby doszył mi... szlufki do szelek. Wygląda to potem nieco zabawnie, ale skończyły się problemy z odsłoniętym "rowem monterskim" na rowerze i zaczerwienieniami na biodrach oraz plecach od paska i plecaka przy pieszych wycieczkach.

--
bans

Data: 2015-07-28 12:01:18
Autor: atm
Portki na rower

[...]

Przegladam wlasnie oferte Endury, tak - zdecyduje sie na ktores portki z ich oferty :]

Data: 2015-07-28 13:23:59
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
Portki na rower
W dniu 28.07.2015 o 12:01, atm pisze:

Przegladam wlasnie oferte Endury, tak - zdecyduje sie na ktores portki z
ich oferty :]

http://endurastore.pl/szorty_hummvee_2015,29,30.html

Mam, polecam :) w komplecie masz wpinany na zatrzaski clickfast pampers.

Portki na rower