Portret upadłego Komoruska z wielkim cycem

Data: 2010-07-28 19:07:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Portret upadłego Komoruska z wielkim cycem

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:2ac7c46f-4594-41c6-9094-9dbfac23a8eaf33g2000yqe.googlegroups.com...

a oto wielki cyc:
http://www.tuskwatch.pl/images/komor_jacht.jpg

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I to mi się podoba. Facet nie ma żadnych kompleksów.
Podoba mi się Putin na trójkołowcu. To jest to!

Pokaż któregoś z Kaczyńskich w podobnej sytuacji.

Data: 2010-07-28 19:21:54
Autor: u2
Portret upadłego Komoruska z wielkim cycem
I to mi się podoba. Facet nie ma żadnych kompleksów.
Podoba mi się Putin na trójkołowcu. To jest to!

Przecież to stary obleśny staruch całujący cudze dzieci w brzuch, a
nazywanie Harleya trójkołowcem to obraza dla prawdziwego harleyowca :)

Pokaż któregoś z Kaczyńskich w podobnej sytuacji.

Kaczka  nie udaje kogoś kim nie jest. A jest intelektualistą, a nie
mięśniakiem.

I nie mam, pisząc mięśniak, na myśli Bronka ze spalonych WSI :