Portrety

Data: 2010-07-29 23:35:43
Autor: bezpartyjny
Portrety
Jaka to wielka szkoda, że nasz ukochany Pan Prezes Jarosław Kaczyński nie został oficjalnym duchowym przywódcą wszystkich Polaków! Mielibyśmy jego portret we wszystkich urzędach, w każdej placówce dyplomatycznej. Pozostałoby przegłosować ustawę, żeby jeszcze we wszystkich szkołach, wszystkich klasach. Może nawet udałoby się zastąpić jego portretem wszystkie obrazy Świętych we wszystkich kościołach? Żeby wierni mieli świadomość, od kogo zależą losy tego świata! Wprawdzie jego duuuży portret zajmuje na moim biurku centralne miejsce, inspiruje mnie to do wydajnej pracy, ideowego postrzegania otaczającego mnie świata! Ale to stanowczo za mało!

Portrety