Portugalczyk wyklęty musi przeprosić Borysa Budkę

Data: 2019-10-11 01:06:49
Autor: Bruno Brunowski
Portugalczyk wyklęty musi przeprosić Borysa Budkę
"Pereira kłamał na mój temat. Potwierdził to sąd w poniższym prawomocnym orzeczeniu. Najważniejsze, że udowodniłem, że propagandowa machina TVP opiera się na kłamstwie i manipulacji. Od wczoraj można legalnie nazywać ich kłamcami. I to jej istota sprawy. Prawda zwyciężyła!"
https://twitter.com/bbudka/status/1182518957607137285

--
Bruno

Data: 2019-10-11 10:14:33
Autor: A. Filip
Portugalczyk wyklęty musi przeprosić Borysa Budkę - Wielkie Zwycięstwo miarę możliwości PO! :-)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Postępowanie sądowe w _szybkim_ trybie wyborczym jest (bo musi być)
bardzo uproszczone. Wygraj pan panie PO Budka z Pereirą/TVP w zwykłym
trybie procesowym to dopiero będzie się czym naprawdę chwalić.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-11 01:32:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 11 października 2019 10:18:04 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

bardzo uproszczone. Wygraj pan panie PO Budka z Pereirą/TVP w zwykłym
trybie procesowym to dopiero będzie się czym naprawdę chwalić.

ROTFL

--
Bruno

Data: 2019-10-11 10:43:14
Autor: A. Filip
Czy Portugalczyk wyklęty przeprosi PO Budkę za "doprecyzowany" czwartek? [KOLEJNY zarzut kłamstwa PO Budki]
> [...]

bardzo uproszczone. Wygraj pan panie PO Budka z Pereirą/TVP w zwykłym
trybie procesowym to dopiero będzie się czym naprawdę chwalić.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,143907,25295861,wybory-parlamentarne-2019-samuel-pereira-przegral-w-sadzie.html
[...] Katowicki sąd apelacyjny uwzględnił zażalenie polityka KO *częściowo* -
uznał, że Samuel Pereira działał jako pracownik Telewizji Publicznej,
nie jako osoba prywatna. Zgodnie z prawomocnym wyrokiem szef portalu
TVP.info musi opublikować na Twitterze sprostowanie. [...]
Tymczasem Samuel Pereira w czwartek wieczorem na Twitterze ponownie
napisał, że Borys Budka "skłamał".
   Borys Budka mówiąc, że za Valcyte ktoś zapłacił "TYLKO DLATEGO" że
   rząd leku nie dofinansował - SKŁAMAŁ

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-10-11 01:55:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 11 października 2019 10:45:59 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> napisał, że Borys Budka "skłamał".
>    Borys Budka mówiąc, że za Valcyte ktoś zapłacił "TYLKO DLATEGO" że

"I. zmienić zaskarżone postanowienie w len sposób, że:
- nakazać uczestnikowi Samuelowi Rodrigo Pereira opublikowanie sprostowania
o następującej treści: Prostuję nieprawdziwe informacje zawarte w moich wpisach opublikowanych na prowadzonym przeze mnie profilu w dniach I - 2 października, 2019r., jakoby poseł Borys Budka, pokazując podczas debaty w TVP rachunek z apteki, skłamał, że lek Valcyte nie był refundowany dla dziecka po przeszczepie,"

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-10-11 11:28:08
Autor: A. Filip
> [...]

podczas debaty w TVP rachunek z apteki, skłamał, że lek Valcyte nie
był refundowany dla dziecka po przeszczepie,"

Dlaczego mam ułatwiać PO Budce który z niezwykła łatwością potrafił
sprawić wrażenie że "mógł chcieć wprowadzić w błąd" albo nie był
wystarczająco kompetentny by nie wprowadzać "częściowo" w błąd?
Pereira "doprecyzował" w czwartek wieczorem.  Jest czas dla PO Budki
masochisty na wytoczenie i zakończenie kolejnej sprawy w trybie
wyborczym przed wyborami :-)

Serdecznie życzę PO Budce masochisty kolejnego historycznego
(Pyrrusowego) zwycięstwa przed w pełni niezawisłymi sądami i sędziami.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-11 02:37:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 11 października 2019 11:31:39 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Serdecznie życzę PO Budce masochisty kolejnego historycznego
(Pyrrusowego) zwycięstwa przed w pełni niezawisłymi sądami i sędziami.

"I. zmienić zaskarżone postanowienie w len sposób, że: - nakazać uczestnikowi Samuelowi Rodrigo Pereira opublikowanie sprostowania o następującej treści: Prostuję nieprawdziwe informacje zawarte w moich wpisach opublikowanych na prowadzonym przeze mnie profilu w dniach I - 2 października, 2019r., jakoby poseł Borys Budka, pokazując podczas debaty w TVP rachunek z apteki, skłamał, że lek Valcyte nie był refundowany dla dziecka po przeszczepie," - ukryj cytowany tekst -

A teraz P... i S... --
Bruno

Data: 2019-10-11 12:02:25
Autor: A. Filip
> [...]

podczas debaty w TVP rachunek z apteki, skłamał, że lek Valcyte nie
był refundowany dla dziecka po przeszczepie,"

Więcej piany na ustach to większe moralne zwycięstwo? :-)

Misiu o małym rozumku: wyrok sądu drugiej instancji nie dotyczy w sposób
oczywisty wypowiedzi która nastąpiła już po wyroku sądu pierwszej instancji.
Masz prawo sądzić inaczej ale Pereira jak widać bez kolejnego wyroku
sądu tak nie sądzi.  Kto ma rację dopiero sąd rozsądzi :-)

A wyrok dotyczy "niuansów językowych" (przy założeniu w miarę
sprawiedliwych sądów): czy lek nie był refundowany dla jednego dziecka
po przeszczepie czy nie jest refundowany dla każdego dziecka po
przeszczepie.  AFAIR lek jest refundowany ale z ograniczeniem czasowym
refundacji które niektórzy pacjenci przekraczają.  Jak dla mnie z punktu
widzenia "obrazu całości" _znacznie_ więcej racji na Pereira, z punktu
mylącego dzielenia włosa na czworo na potrzeby procesów sądowych
"PO Budka nie skłamał" a "wprowadzanie w błąd" mu wyszło "przypadkiem"
zasadniczo z powodu niedostatków profesjonalizmu :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-11 03:17:18
Autor: Bruno Brunowski

Data: 2019-10-11 12:26:37
Autor: A. Filip
> [...]

podczas debaty w TVP rachunek z apteki, skłamał, że lek Valcyte nie
był refundowany dla dziecka po przeszczepie,"

Jak potrafisz tylko powtarzać bez zmian jak papuga zamiast dostosować
argumentację to dla mnie "możesz być" reprezentatywnym wyborcą swojej
opcji politycznej.  Rozgłaszaj swoją "inteligencje" dalej, no chyba że
ci płacą od postu bo wtedy takie powtarzanie to czysty nastawiony na
zysk kapitalizm :-)

Over & Out

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-11 03:32:05
Autor: Bruno Brunowski

Data: 2019-10-11 12:40:29
Autor: Runt
Portugalczyk przeprosi PO Budkę
W dniu 2019-10-11 o 12:02, pajac A. Filip pisze:

Więcej piany na ustach to większe moralne zwycięstwo? :-)

Tocz pianę! Tocz! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-10-11 02:09:51
Autor: japanizer
On Friday, October 11, 2019 at 5:18:04 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

bardzo uproszczone. Wygraj pan panie PO Budka z Pereirą/TVP w zwykłym
trybie procesowym to dopiero będzie się czym naprawdę chwalić.

Ty naprawdę masz już nieodwracalne zniszczenia w mózgu na skutek pisowskiej propagandy.

Data: 2019-10-11 11:15:51
Autor: Runt
Portugalczyk wyklęty musi przeprosić Bory sa Budkę - Wielkie Zwycięstwo miarę moĹźliwo ści PO! :-)
W dniu 2019-10-11 o 10:14, pajac A. Filip pisze:
[...]

POchwal się i ty. Najlepiej na pl.soc.prawo gdzie robisz z siebie pajaca.

--
Runt

Data: 2019-10-11 10:26:59
Autor: A. Filip
Portugalczyk wyklęty musi (z mocy wyroku) przeprosić Borysa Budkę? Pereira nie. TVP tak.
[...]

https://www.tvp.info/44775169/sad-oddalil-powodztwo-budki-wolnosc-wyrazania-pogladow-wartoscia-konstytucyjna
Sąd oddalił powództwo Budki. ,,Wolność wyrażania poglądów wartością konstytucyjną"
łz 09.10.2019, 23:51

Szef portalu tvp.info Samuel Pereira nie musi prostować informacji na
temat ,,paragonu hańby", przedstawionego przez wiceszefa PO Borysa
Budkę, i ceny leku Valcyte - uznał Sąd Okręgowy w Gliwicach. Oddalił
wniosek polityka, który chciał, by sąd zobowiązał Pereirę do wycofania
twierdzeń, że Budka kłamał w sprawie ceny leku. - Wolność wyrażania
swoich poglądów jest wartością konstytucyjną - argumentował
sędzia. [...]
Poseł Budka postanowił skierować do sądu wniosek w trybie wyborczym,
domagając się sprostowania od Pereiry oraz, w odrębnej sprawie,
informacji ukazujących się na ten temat w TVP. O ile w przypadku TVP
sąd podzielił argumentację Budki i nakazał sprostowanie - po środowym
orzeczeniu sądu apelacyjnego ten wyrok jest prawomocny - o tyle nie
zgodził się z nim w sprawie wytoczonej Pereirze. [...]

Data: 2019-10-11 01:38:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 11 października 2019 10:29:45 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> orzeczeniu sądu apelacyjnego ten wyrok jest prawomocny - o tyle nie
> zgodził się z nim w sprawie wytoczonej Pereirze. [...]

A w międzyczasie była apelacja i prawomocny wyrok. 11.10.2019 06:49
"Sąd Apelacyjny w Katowicach częściowo uwzględnił zażalenie Borysa Budki ws. Samuela Pereiry. Dziennikarz i szef portalu TVP.info musi sprostować na Twitterze nieprawdziwe informacje, że kandydat KO kłamał ws. leku Valcyte. Wyrok jest prawomocny."