Portugalczyk wyklęty musi (z mocy wyroku) przeprosić Borysa Budkę? Pereira nie. TVP tak.

Data: 2019-10-11 10:26:59
Autor: A. Filip
Portugalczyk wyklęty musi (z mocy wyroku) przeprosić Borysa Budkę? Pereira nie. TVP tak.
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
"Pereira kłamał na mój temat. Potwierdził to sąd w poniższym
prawomocnym orzeczeniu. Najważniejsze, że udowodniłem, że propagandowa
machina TVP opiera się na kłamstwie i manipulacji. Od wczoraj można
legalnie nazywać ich kłamcami. I to jej istota sprawy. Prawda
zwyciężyła!"
https://twitter.com/bbudka/status/1182518957607137285

https://www.tvp.info/44775169/sad-oddalil-powodztwo-budki-wolnosc-wyrazania-pogladow-wartoscia-konstytucyjna
Sąd oddalił powództwo Budki. ,,Wolność wyrażania poglądów wartością konstytucyjną"
łz 09.10.2019, 23:51

Szef portalu tvp.info Samuel Pereira nie musi prostować informacji na
temat ,,paragonu hańby", przedstawionego przez wiceszefa PO Borysa
Budkę, i ceny leku Valcyte - uznał Sąd Okręgowy w Gliwicach. Oddalił
wniosek polityka, który chciał, by sąd zobowiązał Pereirę do wycofania
twierdzeń, że Budka kłamał w sprawie ceny leku. - Wolność wyrażania
swoich poglądów jest wartością konstytucyjną - argumentował
sędzia. [...]
Poseł Budka postanowił skierować do sądu wniosek w trybie wyborczym,
domagając się sprostowania od Pereiry oraz, w odrębnej sprawie,
informacji ukazujących się na ten temat w TVP. O ile w przypadku TVP
sąd podzielił argumentację Budki i nakazał sprostowanie - po środowym
orzeczeniu sądu apelacyjnego ten wyrok jest prawomocny - o tyle nie
zgodził się z nim w sprawie wytoczonej Pereirze. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-10-11 01:38:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 11 października 2019 10:29:45 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> orzeczeniu sądu apelacyjnego ten wyrok jest prawomocny - o tyle nie
> zgodził się z nim w sprawie wytoczonej Pereirze. [...]

A w międzyczasie była apelacja i prawomocny wyrok. 11.10.2019 06:49
"Sąd Apelacyjny w Katowicach częściowo uwzględnił zażalenie Borysa Budki ws. Samuela Pereiry. Dziennikarz i szef portalu TVP.info musi sprostować na Twitterze nieprawdziwe informacje, że kandydat KO kłamał ws. leku Valcyte. Wyrok jest prawomocny."
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,143907,25295861,wybory-parlamentarne-2019-samuel-pereira-przegral-w-sadzie.html

A teraz P... i S...

--
Bruno

Portugalczyk wyklęty musi (z mocy wyroku) przeprosić Borysa Budkę? Pereira nie. TVP tak.