Poruchałem sobie dzisiaj za wszystkie czasy...

Data: 2009-06-13 21:37:31
Autor: MH
Poruchałem sobie dzisiaj za wszystkie czasy...
... aż się siny na twarzy zrobiłem.... Ciepła dziwka z dostawą do domu
- określiłem typ urody, kolor włosów i oczu, wzrost i strój w jakim ma
się u mnie pojawić... 700 zł za dwie godziny intensywnego je.ania..
Przecweliłem ją jak ostatnią szmatę, nawet się nie pożegnała...

No jasny gwint !!!  Głupkiem nie jesteś , to wiem.. Ale !! Ogranicz spożywanie
produktów będących efektem ciężkiej syntezy chemicznej... MH

--

Poruchałem sobie dzisiaj za wszystkie czasy...