Porwane kobiety w USA

Data: 2013-05-09 16:03:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Porwane kobiety w USA
Sprawca porwania kobiet będzie sądzony. Bracia pozostaną na wolności.
Mają skubańcy szczęście, że dzieje się to w USA.
Gdyby coś takiego zdarzyło się w Polsce, sprawca i jego bracia przesiedzieliby kilka latek w areszcie do sprawy. I nie byłoby żadnej mowy, że są niewinni. Przecież są braćmi, a to niezaprzeczalny dowód ich winy.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-09 11:47:24
Autor: Marek
Porwane kobiety w USA
On 9 Maj, 16:03, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Sprawca porwania kobiet będzie s±dzony. Bracia pozostan± na wolno¶ci.
Maj± skubańcy szczę¶cie, że dzieje się to w USA.
Gdyby co¶ takiego zdarzyło się w Polsce, sprawca i jego bracia
przesiedzieliby kilka latek w areszcie do sprawy. I nie byłoby żadnej mowy,
że s± niewinni. Przecież s± braćmi, a to niezaprzeczalny dowód ich winy.

ubawiony

Dziki kraj...
Jak mogli bracia, mieszkajacy w tym samym domu, nie wiedziec...
No chyba, ze jest to jakis trick prokuratury...

Ciebie bawi to, poniewaz ty tez nie wiesz, co sie dzieje w twojej
piwnicy i na gornym pietrze twojego domu ???
A moze nie masz swojego domu - to rozumiem - mieszkaniec bloku nie zna
zycia we wlasnym domu.

Debil jestes i tyle.

Data: 2013-05-09 22:52:14
Autor: Marek Czaplicki
Porwane kobiety w USA
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 9 maja 2013 20:47:

[...]
mowy, że s± niewinni. Przecież s± braćmi, a to niezaprzeczalny dowód ich
[...]

Aż pójdę do komórki, nie mylić z tel i sprawdzę. Może się có¶ zaległo? jaki¶ czas temu wynosiłem zdechłego kota, żywionego przez blokow± kociarę.

Data: 2013-05-09 23:19:50
Autor: Gonzalez
Porwane kobiety w USA

[...]

Każdy blok ma swoj± kociarę, he, he...

Data: 2013-05-10 08:43:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Porwane kobiety w USA

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f6bdf541-db51-4005-9267-f21630254a40l5g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

================================

Uderz w stół, a nożyce się odezw±. Proponuję ci jeszcze raz przeczytać mój tekst, ale tym razem ze zrozumieniem.
I wtedy, być może, zauważysz, że amerykanie zadaj± sobie trud dociekania, jak to z tym porwaniem i przetrzymywaniem było i wyszło im, że bracia najprawdopodobniej nic nie wiedzieli i dlatego oskarżony został niezaprzeczalny winowajca, a nie wszyscy.
U nas najpierw lata całe przebywaliby wszyscy w areszcie wydobywczym, bo przecież: "Jak mogli bracia, mieszkajacy w tym samym domu, nie wiedziec..."
I mamy takie kwiatki jak uwalnianie od kary, bo dowody zdobyte w sposób przestępczy i tym podobne..

ubawiony w±tpliwym geniuszem przedpi¶cy

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-10 11:39:52
Autor: xantiros
Porwane kobiety w USA
Marek wrote:

[...]

A jak im udowodnisz ze wiedzieli ? Dlaetgo w PL tak wiele firm,ludzi jest niszczonych na podstawie "przypuszczeń" a nie twardych dowodów.

[...]

A nie przeszło ci przez mózg ze być może braci nie wskazały poszkodowane ?

Data: 2013-05-10 12:05:50
Autor: Marek
Porwane kobiety w USA
On 10 Maj, 11:39, xantiros <xantiros_wytnij...@ymail.com> wrote:
Marek wrote:

> [...]

> Debil jestes i tyle.

A nie przeszło ci przez mózg ze być może braci nie wskazały poszkodowane ?

Poszkodowane mogly nie wskazac, ale, jest pewne ( dla mnie ), ze
bracia wiedzieli.
To, ze nie oskarzali swojego brata( takie prawo), nie zwalnia ich z
odpowiedzialnosci za to, ze nie przerwali przestepstwa.

Jak mozna zyc w jednym domu i nie widziec, ze jeden kupuje zywnosc dla
siebie i 4 innych osob ???
A te , bite do poronienia kobiety, to nie krzyczaly ?
A co, z usuwaniem sladow ?

Zaloze sie, ze, pozostali tez pojda siedzic.

Data: 2013-05-10 22:14:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Porwane kobiety w USA

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:c6b73d27-35a6-4c2b-a9ad-db83baea2475w13g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

==========================

Gdyby działo się to w Polsce i za Ziobry - tak.

Data: 2013-05-10 11:35:20
Autor: xantiros
Porwane kobiety w USA
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

To nic, tydzień temu, może dwa, było poazanae jak w USA pani prokurator najebana jechała coś tam ich norma przekorczona 2x, nie dosyć ze panią prokurator skuto kajdankami to jeszcze jak otwierała ryja to ją zakneblowali opaską. Sąd pani prokurator przybił 1 miesiąc pierdla za jazdę po pijaku, za obrazę policjantów sprawa jeszcze w toku - ale też coś zarobi z 1-6 miechów izolacji.

Czujesz takÄ… sytuacjÄ™ u nas ?

Data: 2013-05-10 12:48:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Porwane kobiety w USA

Użytkownik "xantiros" <xantiros_wytnijto_@ymail.com> napisał w wiadomości news:kmif0o$feh$2node1.news.atman.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

obrazÄ™ policjantĂłw sprawa jeszcze w toku - ale teĹĽ coĹ› zarobi z 1-6 miechĂłw
izolacji.

Czujesz takÄ… sytuacjÄ™ u nas ?

Nie. Immunitet wszystko załatwia.

Data: 2013-05-10 21:49:19
Autor: the_foe
Porwane kobiety w USA
W dniu 2013-05-10 11:35, xantiros pisze:
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

ale jaka "pani prokurator"? tam nie jest to jednoznaczne. Równie dobrze mogła być to zwykła adwokat, wynajęta do prowadzenia oskarzenia przez np, prokurature okregowa. W GB jest podobnie, oskrazycielem słynnego polskiego gwałciciela z Exeter byl adwokat.

--
@foe_pl

Data: 2013-05-10 21:45:37
Autor: the_foe
Porwane kobiety w USA
[...]

Uwolnione kobiety zeznały, ze pozostali bracia nic im nie robili. Dlatego ich zwolniono. W Polsce tez by ich zwolniono.

--
@foe_pl

Data: 2013-05-10 22:16:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Porwane kobiety w USA

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kmjiou$et6$1news.dialog.net.pl...
[...]

W Polsce kobiety byłyby w areszcie wydobywczym do czasu przyznania, że wszyscy bracia maczali końcówki.

ubawiony

Data: 2013-05-10 23:38:04
Autor: u2
Porwane kobiety w USA
[...]

no wlasnie, nie dosc, ze oskarzyliscie najpierw Leszka, to potem oskarzyliscie Jarka.

ale z czego tutaj rzec jak kun to nie wiem.

--
IstniejÄ… trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Porwane kobiety w USA