Porwane kobiety w USA

Data: 2013-05-09 11:47:24
Autor: Marek
Porwane kobiety w USA
On 9 Maj, 16:03, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Sprawca porwania kobiet będzie sądzony. Bracia pozostaną na wolności.
Mają skubańcy szczęście, że dzieje się to w USA.
Gdyby coś takiego zdarzyło się w Polsce, sprawca i jego bracia
przesiedzieliby kilka latek w areszcie do sprawy. I nie byłoby żadnej mowy,
że są niewinni. Przecież są braćmi, a to niezaprzeczalny dowód ich winy.

ubawiony

Dziki kraj...
Jak mogli bracia, mieszkajacy w tym samym domu, nie wiedziec...
No chyba, ze jest to jakis trick prokuratury...

Ciebie bawi to, poniewaz ty tez nie wiesz, co sie dzieje w twojej
piwnicy i na gornym pietrze twojego domu ???
A moze nie masz swojego domu - to rozumiem - mieszkaniec bloku nie zna
zycia we wlasnym domu.

Debil jestes i tyle.

Data: 2013-05-09 22:52:14
Autor: Marek Czaplicki
Porwane kobiety w USA
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 9 maja 2013 20:47:

[...]

Aż pójdę do komórki, nie mylić z tel i sprawdzę. Może się cóś zaległo? jakiś czas temu wynosiłem zdechłego kota, żywionego przez blokową kociarę.

Data: 2013-05-09 23:19:50
Autor: Gonzalez
Porwane kobiety w USA

[...]

Każdy blok ma swoją kociarę, he, he...

Data: 2013-05-10 08:43:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Porwane kobiety w USA

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:f6bdf541-db51-4005-9267-f21630254a40l5g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

================================

Uderz w stół, a nożyce się odezwą. Proponuję ci jeszcze raz przeczytać mój tekst, ale tym razem ze zrozumieniem.
I wtedy, być może, zauważysz, że amerykanie zadają sobie trud dociekania, jak to z tym porwaniem i przetrzymywaniem było i wyszło im, że bracia najprawdopodobniej nic nie wiedzieli i dlatego oskarżony został niezaprzeczalny winowajca, a nie wszyscy.
U nas najpierw lata całe przebywaliby wszyscy w areszcie wydobywczym, bo przecież: "Jak mogli bracia, mieszkajacy w tym samym domu, nie wiedziec..."
I mamy takie kwiatki jak uwalnianie od kary, bo dowody zdobyte w sposób przestępczy i tym podobne..

ubawiony wątpliwym geniuszem przedpiścy

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-10 11:39:52
Autor: xantiros
Porwane kobiety w USA
Marek wrote:

[...]

A jak im udowodnisz ze wiedzieli ? Dlaetgo w PL tak wiele firm,ludzi jest niszczonych na podstawie "przypuszczeń" a nie twardych dowodów.

[...]

A nie przeszło ci przez mózg ze być może braci nie wskazały poszkodowane ?

Data: 2013-05-10 12:05:50
Autor: Marek
Porwane kobiety w USA
On 10 Maj, 11:39, xantiros <xantiros_wytnij...@ymail.com> wrote:
Marek wrote:

> [...]

> Debil jestes i tyle.

A nie przeszło ci przez mózg ze być może braci nie wskazały poszkodowane ?

Poszkodowane mogly nie wskazac, ale, jest pewne ( dla mnie ), ze
bracia wiedzieli.
To, ze nie oskarzali swojego brata( takie prawo), nie zwalnia ich z
odpowiedzialnosci za to, ze nie przerwali przestepstwa.

Jak mozna zyc w jednym domu i nie widziec, ze jeden kupuje zywnosc dla
siebie i 4 innych osob ???
A te , bite do poronienia kobiety, to nie krzyczaly ?
A co, z usuwaniem sladow ?

Zaloze sie, ze, pozostali tez pojda siedzic.

Data: 2013-05-10 22:14:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Porwane kobiety w USA

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:c6b73d27-35a6-4c2b-a9ad-db83baea2475w13g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Gdyby działo się to w Polsce i za Ziobry - tak.