Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach

Data: 2014-04-26 22:46:03
Autor: jr
Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach
"Oficjalni przedstawiciele OBWE przetrzymywani s± w nieludzkich warunkach w
pomieszczeniu piwnicznym sztabu terrorystów. W¶ród zatrzymanych jest człowiek,
któremu potrzebna jest natychmiastowa pomoc medyczna. Sztab operacji
antyterrorystycznej (prowadzonej przez władze Ukrainy) gotów jest jej udzielić,
jednak terrory¶ci na to nie pozwalaj±" - o¶wiadczyła SBU.
Służba ustaliła, że akcję porwania wojskowych, którzy uczestnicz± w misji,
zrealizowali ludzie kierowani przez obywatela rosyjskiego Iwana Striełkowa.
Brali w niej także udział "dywersanci" o pseudonimach "Tieriec" i "Abwer".
więcej:
http://www.rp.pl/artykul/40,1105246-SBU-- Porwani-obserwatorzy-OBWE-przetrzymywani-w-nieludzkich-warunkach.html

Data: 2014-04-26 23:16:08
Autor: boukun
Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ljh5vd$opr$2node1.news.atman.pl...
"Oficjalni przedstawiciele OBWE przetrzymywani s± w nieludzkich warunkach w
pomieszczeniu piwnicznym sztabu terrorystów. W¶ród zatrzymanych jest człowiek,
któremu potrzebna jest natychmiastowa pomoc medyczna.

Zesrał się goły, na rogu stodoły. Na chuj tam ledwo żywy jechał?

boukun

Data: 2014-04-26 14:35:28
Autor: Marek
W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 23:16:08 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
U�ytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa� w wiadomo�ci news:ljh5vd$opr$2node1.news.atman.pl...

> "Oficjalni przedstawiciele OBWE przetrzymywani sďż˝ w nieludzkich warunkach w

> pomieszczeniu piwnicznym sztabu terroryst�w. W�r�d zatrzymanych jest cz�owiek,

> kt�remu potrzebna jest natychmiastowa pomoc medyczna.

Zesra� si� go�y, na rogu stodo�y. Na chuj tam ledwo �ywy jecha�?

boukun

Niech im Putin pokaze , jak nalezy dbac o cialo.
A propos.
Tak sie zawsze zastanawiam, dlaczego Putin, kiedy idzie , macha lewa reka bardzo zamaszyscie, a prawa, prawie w ogole nie rusza ?
Czy to ma zwiazek z jego planami politycznymi ?

Data: 2014-04-27 04:53:56
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 23:16 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Bo mu wolno kretynie jechać gdzie chce tępa stalinowska pało.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-27 18:41:07
Autor: boukun
Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomo¶ci news:ljiac4$ucv$9news.albasani.net...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ljh0s8$g67$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomo¶ci news:ljggcf$gqc$4news.albasani.net...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ljg8it$1jt$1mx1.internetia.pl...
Dlaczego riezuny chc± koniecznie wci±gn±ć ¶wiat w III wojnę ¶wiatow±? I dlaczego ni± nas strasz±?
Przecież nikt nie musi umierać za banderowców?

boukun

Ale ty za Rosję i Putina umarłby¶, co?

MW

A niby dlaczego? Jestem Polakiem i mieszkam w Polsce, co prawda zniewolonej Polsce, ale mimo to...

boukun

Umarłby¶ za Putina czy za Jaruzelskiego?

MW

Nie jestem taki głupi jak ty, co by umierał za syjonistów od Tuseka...

boukun

Data: 2014-04-27 18:54:21
Autor: u2
Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 18:48:

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 18:32:

kurwa, niech to się już skończy, nawet moje dzieci mówi±, że rzygać się
im już chce...

boukun

A co ma się kończyć?
Pozdrawiam, Marek

Ta hucpa od tygodnia w TV..., co kanał, to modły...

boukun

To wł±cz Eurosporta.
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-28 04:14:47
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 18:41 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci  news:op.xeyfn6qo50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Umarlaki siedz± w domu...

boukun
Co widać po tobie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-26 23:41:07
Autor: A. Filip
Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach [Ukraińskie Guantanamo?]
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
"Oficjalni przedstawiciele OBWE przetrzymywani sÄ… w nieludzkich warunkach w
pomieszczeniu piwnicznym sztabu terrorystów. Wśród zatrzymanych jest człowiek,
ktĂłremu potrzebna jest natychmiastowa pomoc medyczna. Sztab operacji
antyterrorystycznej (prowadzonej przez władze Ukrainy) gotów jest jej udzielić,
jednak terroryści na to nie pozwalają" - oświadczyła SBU.
Służba ustaliła, że akcję porwania wojskowych, którzy uczestniczą w misji,
[...]

Pomoc medyczna z powodu nieleczonego kataru czy czegoĹ› bardziej powaĹĽnego?
Piwnica to oczywiście coś bardziej nieludzkiego niż klatki na otwartym powietrzu?

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Kiedy wchodzisz do ociemniaĹ‚ego, zamknij oczy.  (PrzysĹ‚owie arabskie)

Data: 2014-04-26 15:06:58
Autor: Marek
W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 23:41:07 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:

> [...]

> Brali w niej także udział "dywersanci" o pseudonimach "Tieriec" i "Abwer".

Pomoc medyczna z powodu nieleczonego kataru czy czego¶ bardziej poważnego?

Piwnica to oczywi¶cie co¶ bardziej nieludzkiego niż klatki na otwartym powietrzu?

Zalezy, w jakim klimacie.
A ty co bys wybral ?

Data: 2014-04-27 04:58:38
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 23:41 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> pisze:

"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

Zawsze musisz udowadniać, że jeste¶ idiot±?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-27 07:29:45
Autor: A. Filip

"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

Zawsze musisz udowadniać, że jesteś idiotą?

Powinienem być frajerem który ufa reklamom na 100% i nie zwraca uwagi na
starannie pominiÄ™te "detale"?  AleĹĽ ty mi Ĺşle ĹĽyczysz w kapitalizmie :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
DrÄ… siÄ™ jak dwa koty.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2014-04-27 19:18:11
Autor: xantiros
Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymyw ani w nieludzkich warunkach [Ukraińskie Guanta namo?]
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ljjdui$s1a$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-04-27 18:32, boukun pisze:
kurwa, niech to się już skończy, nawet moje dzieci mówi±, że rzygać się
im już chce...

boukun

przeł±cz sobie na Rosyjsk± stację, problem ?

Nie mam takiej, a może by się gdzie¶ znalazła na satelicie... Ale na szczę¶cie mam niemieckie kanały i synek puszcza mi The Walking Ded, South Park i Przygody Merlina....

boukun

Data: 2014-04-28 22:20:14
Autor: jr

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
[...]

A co to ma wspólnego z tematem Guantanamo? Czyżbyś przewidywał, że ludzie Putina, albo on sam wkrótce trafią do klatek w tej amerykańskiej bazie?

Data: 2014-04-28 03:07:41
Autor: leming.show
W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 22:46:03 UTC+2 użytkownik jr napisał:

http://www.rp.pl/artykul/40,1105246-SBU-- Porwani-obserwatorzy-OBWE-przetrzymywani-w-nieludzkich-warunkach.html

Zostali tam jakos zaproszeni?

Data: 2014-04-28 22:11:20
Autor: jr
Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:0ef4f36b-6c3d-411d-8edf-192e987a14dcgooglegroups.com...
W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 22:46:03 UTC+2 użytkownik jr napisał:

http://www.rp.pl/artykul/40,1105246-SBU-- Porwani-obserwatorzy-OBWE-przetrzymywani-w-nieludzkich-warunkach.html

Zostali tam jakos zaproszeni?

Angela wyprosiła u Putina umowę na misję OBWE na Ukrainie. Zgarnięcie tej misji i nazwanie jej członków szpiegami jest rosyjskim policzkiem w stronę niemieckiego ostpolitik, w którym Niemcy starały się w stosunkach z Rosj± mieć stosunki lepsze od innych krajów Europy. Teraz już wiadomo, że Niemcy nic specjalnego nie 'załatwi±' u Putina, więc musz± działać kolektywnie z reszt± Europy, na przykład w temacie bezpieczeństwa paliwowo-energetycznego (dzi¶ zamknęli misję OBWE, jutro mog± zamkn±ć 'Nord Stream' - pytanie: po co budować South Stream itd).

Data: 2014-04-29 08:30:12
Autor: xantiros
W dniu 2014-04-28 12:07, leming.show@gmail.com pisze:
W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 22:46:03 UTC+2 użytkownik jr napisał:

http://www.rp.pl/artykul/40,1105246-SBU-- Porwani-obserwatorzy-OBWE-przetrzymywani-w-nieludzkich-warunkach.html

Zostali tam jakos zaproszeni?

A to jak kogo¶ nie zaprosili to trzeba wtedy porywać? A wydawałby się ze nie zaproszonych się po prostu nie wpuszcza.

Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach