Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach

Data: 2014-04-26 23:16:08
Autor: boukun
Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach
Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:ljh5vd$opr$2node1.news.atman.pl...
"Oficjalni przedstawiciele OBWE przetrzymywani są w nieludzkich warunkach w
pomieszczeniu piwnicznym sztabu terrorystów. Wśród zatrzymanych jest człowiek,
któremu potrzebna jest natychmiastowa pomoc medyczna.

Zesrał się goły, na rogu stodoły. Na chuj tam ledwo żywy jechał?

boukun

Data: 2014-04-26 14:35:28
Autor: Marek
W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 23:16:08 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
U�ytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisa� w wiadomo�ci news:ljh5vd$opr$2node1.news.atman.pl...

> "Oficjalni przedstawiciele OBWE przetrzymywani sďż˝ w nieludzkich warunkach w

> pomieszczeniu piwnicznym sztabu terroryst�w. W�r�d zatrzymanych jest cz�owiek,

> kt�remu potrzebna jest natychmiastowa pomoc medyczna.

Zesra� si� go�y, na rogu stodo�y. Na chuj tam ledwo �ywy jecha�?

boukun

Niech im Putin pokaze , jak nalezy dbac o cialo.
A propos.
Tak sie zawsze zastanawiam, dlaczego Putin, kiedy idzie , macha lewa reka bardzo zamaszyscie, a prawa, prawie w ogole nie rusza ?
Czy to ma zwiazek z jego planami politycznymi ?

Data: 2014-04-27 04:53:56
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 23:16 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Bo mu wolno kretynie jechać gdzie chce tępa stalinowska pało.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-27 18:41:07
Autor: boukun
Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ljiac4$ucv$9news.albasani.net...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljh0s8$g67$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:ljggcf$gqc$4news.albasani.net...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ljg8it$1jt$1mx1.internetia.pl...
Dlaczego riezuny chcą koniecznie wciągnąć świat w III wojnę światową? I dlaczego nią nas straszą?
Przecież nikt nie musi umierać za banderowców?

boukun

Ale ty za Rosję i Putina umarłbyś, co?

MW

A niby dlaczego? Jestem Polakiem i mieszkam w Polsce, co prawda zniewolonej Polsce, ale mimo to...

boukun

Umarłbyś za Putina czy za Jaruzelskiego?

MW

Nie jestem taki głupi jak ty, co by umierał za syjonistów od Tuseka...

boukun

Data: 2014-04-27 18:54:21
Autor: u2
Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 18:48:

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 18:32:

kurwa, niech to się już skończy, nawet moje dzieci mówią, że rzygać się
im już chce...

boukun

A co ma się kończyć?
Pozdrawiam, Marek

Ta hucpa od tygodnia w TV..., co kanał, to modły...

boukun

To włącz Eurosporta.
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-28 04:14:47
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 18:41 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości  news:op.xeyfn6qo50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Umarlaki siedzą w domu...

boukun
Co widać po tobie.

--
stevep
-- -- -

Porwani obserwatorzy OBWE przetrzymywani w nieludzkich warunkach