Porysowana rafka i hamulec

Data: 2012-11-13 06:39:29
Autor: rmikke
Porysowana rafka i hamulec
W dniu wtorek, 13 listopada 2012 14:26:01 UTC+1 użytkownik nxs napisał:
Witajta. Zapomniałem o zużywaniu się hamulców i pewnego dnia porysowałem, przy zjeździe z górki, prawą stronę rafki tylnego koła.
Są teraz wyraźnie wyczuwalne wzdłużne rysy. Czy po wymianie gumek hamulców nie zużyją się szybciej? Można rafkę można jakoś zeszlifować?

Jak to nie jest rowek, pokazujący zużycie obręczy, to ja bym wymienił.

Pękająca obręcz to nic fajnego (chociaż lepiej obręcz, niż mostek
lub widelec ;) )

Porysowana rafka i hamulec